"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, February 19, 2010

Apabila KERAjaan "Islam Plastik" Memerintah...

Reactions: 

30 comments:

Anonymous said...

natang benor..

ini pun si topeng nak sensasikan dan di politikan..

dasar pengikut nik ajis kurap..

Awang Dogol said...

Wei....Anon 6:41

Benda yang baik apa salahnya hang sokong....patutnya hang lagi galakkan. Takkan nak tengok tengok film telanjang kot? Walupun benda ni tak sangkut politik....tapi film ni benar2 baik kan. Hang ni pun satu lah....buat malu kompani aja.

Jangan jadi Bangang dan buta hati la macam si Tong Busuk tu.

Haiiii...+Bangang...+Bangang

Anonymous said...

Kelantan yang dikatakan islamik sangat tu adalah negeri yang tertinggi jenayah sosial. Dadah, rogol, buang anak, bakar anak....

kalau dapat perintah negara...mmm.. entah laa. Jadi Thailand no.2 kot...

Jangan dok putaq alam macam tok2 lebai plastik hang putaq serban depa.

Anonymous said...

alahai..
1.aku pun sokong awang dogoiii jugak dalam isu ni!!
2.Nak bangkangpun!tenguk isu la!
3.Yang betuii!tetap betuii la!!
4.Awangg dogoii ni!belain nampak!!kira ok latu!!!

Ampatuan Jr said...

UMNO dah melampau nak sekat kebebasan dan hak2 individu rakyat spr yg disarankan oleh rakan2 MP kita dpd Australia dan Amerika tu.UMNO telah mempitenah tuduh YB Danby kita tu homoseks dan Yahudi.UMNO jahat! Jom kita ramai2 antar memorandum ke Amerika,Australia,Singapura,Britain dan lain2 negara sahabat minta mereka datang segera selamatkan Malaysia dpd kekejaman dan kezaliman UMNO yg menolak Islam! Kita mahu Amerika bantu M'sia jadi sebuah negara yg berdemokrasi,ada hak kebebasan individu,hidup aman sejahtera dan makmor spr rakan2 kita diIraq dan Afghanistan yg telah diselamatkan oleh Amerika tu.Jom kita jerit: 'Amerika Mai Tolong Kami!Kami Dah Tak Tahan!!'

dulukini said...

ade mamat sokong maksiat..eloklah tu tak ingat akhirat?

Anonymous said...

alahai..
1.sebenaqnya ini la idola puak yang dok merempit!yang dok minum arak dan yang dok berkhalwat kat taman-taman!pengaruh puak ni amat besaq!macam ada magnet kat puak ni!
Dari budak tadika hingga oghang tua!dok jadikan puak ni sebagai idola!!
2.Salah sapa!macam mana nak pebetui balik!!
3.Adakah kalau PR perintah nanti!puak ni akan tak dak lagi!!

Siapa Michael Danby??? said...

Kawan baik ANUaww dari Aussie penyokong tegar GAY dan LESBIAN??? Ya, Allah.....Biar btul.....

Michael Danby penyokong Gay??? said...

Si Yahudi Gay Michael Danby ni macam mane boleh sokong ANUaww pulok ni, Topeng Perak x berani nk bukak cerita ke???

Kah.. kah.. kah... ooo, takut kantoi...

Anonymous said...

video bukti terbaru anwar??
http://www.youtube.com/watch?v=MARccLP0mq8&feature=player_embedded

AbgTuah said...

TOPENG...

ADA BERITA BEST..KAU TAK NAK ULAS KE..

HJ HADI SELAR 50 MP AUSSIE YG BIADAP TU..

HISS...SEPATUTNYA HJ HADI BERSAMA-SAMA DENGAN NIK AJIS DAN BLOGGOK MENYOKONG 50 MP.

DAH JADI LAIN PULA WARNA HJ HADI KALI NIE.

KAU KASI TARBIAH SIKIT SI HJ HADI PATRIOTIK NIE..KAU KASIK BUAT ULASAN YANG MENYEGAT LAH SIKIT TENTANG NIE..

PASTI AKU BACA PUNYA..

ganugagah said...

hj hadi kata mp ostralia tu selar kerana badan kehakiman malaysia lemah! memang pon lima hakim tu mati pucuk, pelir tak naik! pencacai umno pon banyak yang mati pucuk sama.

Awang Dogol said...

Woi abang Tuan,

Hang ni baca habih ka tak habih...hang paham atau tak paham bahasa Inggeris.

Lain kali baca habih2 dulu....
Bila hang baca tak habih...memang maknanya akan jadi lain....tapi...bila hang baca habih...maknanya akan bertukaq.


Hang jangan nak kelirukan orang tau....tak baik. Aku nampak tulisan hang tu macam hang nak pekena President parti depa pulak ni. Hang jangan nak malukan kompani...woiii.

Hai...+bangang....+bangang

Anonymous said...

Awang Dogoi!

Islam plastik = Islam Hadhari = Islam Kapal Selam = Islam Mat Monggol.

Awang Dogol said...

Woiii...Anon 11:12

Aku tak paham la apa hang tulis....kasi clear sikit la tulisan hang tu

Asyik tanda "=" aje...tak dak tanda2 yang canggih macam tanda.. bahagi ka....kuasa dua ka....tanda log ka...atau tanda ln ka..??? he..he..he..

AbgTuah said...

ORANG PAS LAH TU ..BUKAN TAHU MENULIS DENGAN BETUL...ADA AJE NAK DIPUSINGNYE..

KEH KEH KEH ...

roy said...

hidup umno..nama pun umno...apa lg yg nk persoalkan...yg penting rakyat terus lara dan leka bg memastikan umno terus menang

alahai.. 1.sebenaqnya ini la idola puak yang dok merempit!yang dok minum arak dan yang dok berkhalwat kat taman-taman!pengaruh puak ni amat besaq!macam ada magnet kat puak ni! Dari budak tadika hingga oghang tua!dok jadikan puak ni sebagai idola!! 2.Salah sapa!macam mana nak pebetui balik!! 3.Adakah kalau PR perintah nanti!puak ni akan tak dak lagi!! February 19, 2010 8:29 PM Anonymous Siapa Michael Danby??? said...

Kawan baik ANUaww dari Australia seorang berbangsa Yahudi dan pejuang utama golongan GAY dan LESBIAN??? Ya, Allah.....Biar btul.....


http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Danby


http://www.danbymp.com/documents/summer04.pdf

Siapa Michael Danby??? said...

Danby was the only Jewish member of the Australian Parliament until 2007, when Mark Dreyfus was elected. He has frequently spoken in support of Israel and in opposition to antisemitism and other forms of racism. In 2005 he was critical of a book by a Sydney Jewish atheist journalist, Antony Loewenstein, about the Australian Jewish community and its attitudes to the Israeli-Palestinian conflict which he regarded as anti Israeli propaganda.[2] In a letter to the Australian Jewish News, Danby called on the book's publisher, Melbourne University Press, to "drop this whole disgusting project." He also called on the Jewish community to boycott the book. "I urge the Australian Jewish community, and particularly the Australian Jewish News, to treat it with dignified silence," he said.

Siapa Michael Danby??? said...

Since his election to federal Parliament in 1998, Michael Danby has become a leading advocate of changes to Australian laws which discriminate against gay men and lesbians, and against same-sex couples. He has concentrated particularly on discrimination against same-sex couples in superannuation and veterans’ affairs

Anonymous said...

kerajaan UMNO..kerajaan syaitan.

Anonymous said...

bukan setan ja umno ni...iblis,ifrit,jin suma ada dlm umno ni...muekeke

Anonymous said...

Kepada teman2 yang dimuliakan....

Mari kita sama berkempen dari sekarang untuk menarik pengundi pada PRU13 menyokong pakatan rakyat...kalau asyik dok bising sokong PR tapi tak buat keje tak guna jugak!!! Sebarkan pemahaman politik PR kepada makcik2 pakcik2 kawan2 rapat dan orang disekeliling anda...Insya Allah parti yang menolak dan membelakangkan ajaran Allah akan tewas!!! ALLAH HUAKBAR!!!

Anonymous said...

sibuk michael danby sokong anwar..yang murujib pakai nasihat dari yahudi tu utk urus negara ape cter????? memang bingai pencacai umno ni...jgn yahudi dpan mata x nampak tp yahudi yg nun jauh kat aussiee tu ko nampak....budus tahap najib dgn muhyiddin ler ko ni......tp ape2 kita g karaoke kat pantai baluk 26hb 02 2010 sempena maulidurrasul. utk penganut islam umno (suku islam yg lain yahudi) yg dah nak mampos atau separuh mampos boleh nyanyi 60an mana2 mak bapak yg nak anak dia jd penganut islam umno (suku islam yg lain yahudi) boleh masuk bintang kecil....mana2 putra rempit dan putri bohsia umno boleh tengok cter cinta yg satu. tajuk cter ni ialah cinta yg satu memang sesuai utk putra rempit dan putri bohsia umno sbb diaorang memang suka yg satu tu. kalu putra suka yg terbelah dan yg putri suka yg panjang....ha..ha...ha..pastu dpt anak boleh bg rosmah mak ayam satu malaysia...ha...ha...ha...mana anak lenggong x jawab2 aku pnye soklan...ha...ha...ha...teluq masuk dalam ka????

Khalifah Guan Eng said...

kah.. kah.. kah...maka berkata anon 10:32pm:

"Insya Allah parti yang menolak dan membelakangkan ajaran Allah akan tewas!!! "

parti DAPig mem'depan'kan ajaran Allah ke??? ooo patut le, khalifah LGE wat maulidur rasul 3 hari 3 mlm, terlalu ke hadapan tu bro. kah.. kah.. kah...

Mari kita berjoget b'sama ANUaww di Ijok said...

kah.. kah.. kah.. 26hb 02 2010 ada karaoke kat pantai balok, betuii ke?? Dh tgk aturcara majlis ke blom?? cerite je x gune, bwk mai aturcara majlis dulu, kalu main serkap jarang lebih baik xyah le pencacai hamPAS ooiii.... kah.. kah.. kah..

Mari kita berjoget b'sama ANUaww di Ijok said...

kah.. kah.. kah.. tunjuk ler bukti aturcara tu kat pantai balok tu... setakat suruh tgk website MPK xyah ler, budak tadika pun boleh baca.

dlm byk2 aktiviti tu karaoke je je yg nmpk, ceramah x nmpk ke bai??? kah.. kah.. kah...

tgk le puas2, aku tlg copy paste kat cni ye....

Antara aktiviti-aktiviti bagi setiap program ialah:-

Pertandingan Sukan (Futsal Pantai, Bola Jaring, Wood Ball, Bola Tampar, Sukaneka, Tarik Tali, Tiang Licin, Pukul Bantal, Paint Ball, Memancing dan Mewarna Bagi Kanak-Kanak)

Persembahan (KEBUDAYAAN, KOMBO, Bintang Kecil, Wayang Kulit, Karaoke 60'an dan Ceramah Perdana)

Pameran / Jualan (Kereta, Motorsikal, Basikal, Pakaian, Kraftangan, Gerai-Gerai Jualan, Layang-Layang serta Derma Darah Dan Pemeriksaan Kesihatan)

Kah.. kah.. kah.. pencacai hamPAS nmpk karaoke je ke??? Aktiviti yg lain tu x nmpk pulak... kah.. kah.. kah...

Anonymous said...

aku rasa masa yg paling sesuai bagi TG Hj Hadi bersara... bagi peluang kepada pelapis sebelum penyokong PAKATAN RAKYAT hilang keyakinan...

Anonymous said...

dalam banyak2 acara dlm umat islam menyambut kelahiran rasulullah saw, satu je acara agama yg umno pahang boleh buat. pesta tiga hari la bai....oh lupa ni pesta bukan kelas agama tiga hari berturut2 mcm kat penang...kesian pencacai umno...kerajaan melayu islam buat pesta bukan main sokong tp kerajaan kapir harbi kat penang buat kelas agama korang sanggah...tu la lain kali jgn bg yahudi jd penasihat pemimpin ko paham...kan dah mcm acara yahudi je tu masa org sibuk nak ingat rasulullah saw...ha...ha...ha...

Anonymous said...

aku sokong anon 10.32am...saya bukan ape en. saja nak suruh pencacai ni melalut, bg org yg atas pagar dalam blog ni pikir dan timbangkan tahap ilmu agama pencacai umno dlm ni...ha...ha...ha...sbb saya org atas pagar dan nak juga sama2 menyedarkan umat islam dlm blog ni beza antara pencacai umno dgn penyokong Pakatan Rakyat...sekarang en. boleh tengokkan kebangangan pencacai ni...ha...ha...ha....mana anak lenggong x jwb soklan aku dari semalam...nak aku ulang soklan lg ke???? atau dah baculllll.....nak gak tengok pencacai ni berdemo kat kuantan bantah acara karaoke dgn bintang kecil tu...mmmm mesti dia orang bawak keris kontot masing2...ataupun keris kontot dah termasuk dalam....ha...ha...ha...ha...