"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, February 13, 2010

Panas..!: Buku "Disebalik Misteri Pembunuhan Atlantuya"

Seperti yang diketahui, Najib mula gelisah dan ketakutan. Dia menikus dengan media luar yang mengaitkan dia dengan pembunuhan Altantuya tetapi bertindak seperti 'raja bersiong' menggunakan seluruh jentera Kerajaan memburu rakyat sendiri.

Semalam PDRM (Jabatan Siasatan Jenayah Komersial, Bukit Aman) sudah 'berkunjung' ke rumah ibu bapa Che'Gu Bard. Mereka janji datang lagi dengan waran geledah kerana mereka pulang hampa kerana dihalau oleh ibu Che'Gu Bard. Jika dengan waran geledah mereka juga pasti hampa kerana buku itu tiada di situ. sila klik untuk baca mengenai 'serbuan' polis.

Memang arahan penghantaran cek atau wang pos menggunakan alamat rumah tersebut tetapi ia hanya menjadi tempat penerimaan wang pos atau cek segala urusan lain di uruskan oleh pihak lain dan di tempat lain.

Makanya kepada yang hendak membeli buku tersebut, harap elakkan juga terus 'terjah' ke rumah tersebut. Ingat hanya hantar cek atau wang pos.

Buku ini akan dijual dengan set:
1) 1 naskah buku 'Di Sebalik Misteri Pembunuhan Altantuya'.
2) 1 copy vcd - menerangkan pertikaian kes Altantuya, kompilasi rakaman 'Perempuan Puaka', kompilasi ceramah mengenai Rosmah.
3) 1 copy vcd - merakamkan 3 kenyataan Najib yang jelas berbeza dan menipu mengenai Saiful, VCD ini juga menerangkan apa yang dikatakan konspirasi fitnah 2.
Sila ikuti dengan teliti cara pembelian di bawah:

Cara 1

Hantar wang pos/cek bernilai RM15 (untuk satu set) - Sabah dan Sarawak sila tambah RM5- atas nama BADRUL HISHAM SHAHARIN ke alamat -

  • No-338,
    Taman Bukit Chedang,
    70300 Seremban.

*(ingat hantar cek atau wang pos sahaja, datang sendiri tak dilayan malah akan kena marah dengan mak cheGuBard hahahaha) & jangan lupa hantar sertakan nama, alamat dan bilangan buku untuk penghantaran.

Cara 2

Bank in ke akaun Hong Leong Bank no. akaun 19951001018 atas nama BADRUL HISHAM SHAHARIN. RM 15 bagi tiap set.

Kemudian sms ke +6017 668 8404 butiran seperti tarikh, masa, cawangan bank, seq. no., jumlah RM, jumlah tempahan dan jangan lupa nama dan alamat untuk penghantaran.

Cara 3

Hubungi wakil di Pahang, Ust. Suhaimi +6019 931 9231, wakil kami di Pulau Pinang +6017 499 1469

*wakil mungkin hanya ada buku tetapi tidak punya set lengkap iaitu dua VCD sila hubungi dan tanya dahulu.

SAMM alukan sesiapa nak jadi wakil, tetapi syarat stok ambil secara tunai. Hubungi +6017 668 8404 atau +6012 369 6474 untuk mendapatkan stok dengan harga pengedar.

Bertindak SEGERA !!!

-Che'Gu Bard

No comments: