"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, February 05, 2010

Terbaru Di Pasaran: "Di Sebalik Misteri Pembunuhan Atlantuya"

Reactions: 
Buku "Di Sebalik Misteri Pembunuhan Atlantuya" telah terbit dan berada dipasaran untuk jualan. tetapi atas sebab-sebab keselamatan, ianya hanya dijual melalui pos.

Dapatkan segera buku dan VCD khas dengan menghantar wangpos/cek berjumlah RM15/= atas nama "Badrul Hisham Shaharin" ke alamat -
  • No. 338,
    Jalan Kenanga,
    Taman Bukit Chedang,
    70300 Seremban,
    Negeri Sembilan.
Sertakan bersama nama, jumlah buku yang dipesan dan alamat untuk urusan penghantaran Buku dan VCD anda.

Cepat sebelum terlambat...!!!

12 comments:

tulang emas said...

nak kaleh cite nampak..cite 'Di Sebalik Tuala ANW & FON ' baru nak start la tuan,biar lah kami tengok cite tu dulu..

Anonymous said...

Najib monggol pula sakit punkoq lepas ni,lepas shitfool.

Berita terkini:

In 2008, private investigator P Balasubramaniam had revealed in an explosive statutory declaration that a Malay man in a blue Proton Saga had passed by the house of Razak Baginda - a close associate of Najib's - on the night of October 19, 2006, when Altantuya's murderers had intercepted her.

According to news portal Malaysia Today, Bala told the police the man in the blue Proton was Nasir Safar. But the police rubbished his claims. Bala was working for Baginda at that time and had witnessed the incidents that took place in front of Baginda's house.
-------------------------------


Mampoihlah hang mat monggol, kenape menyorok dari rakyat, keluar dari persembunyian wahai mat monggol yang dayus tu!

Awang Dogol said...

Woi Bangang,

Apa ni....sikit2 Mat Monggol...sikit Mat Monggol.

Itu semua you orang punya imaginasi aje.
Itu semua persepsi sempit yg karut
Tak masuk akai langsung.

Setakat mau buat skrip cam tu boleh la....silap2 budak tingkat 3 pun boleh buat macam tu.

Kalau hampa rasa hampa betoi...kenapa...sampai sekarang hampa sekok-sekok tak berani bawah ke mahkamah. Hampa ni berkokok ja kuat...tapi..sebijik teloq pun tarak.

Imaginasi2 kau orang tu adalah Imaginasi BANGANG.

Ketua Polis said...

woi awang badigol...kenapa al-bijan tak berani saman akhbar luar negara tentang pembunuhan al tantuya yang terang2 menyebut nama najib?...adakah teloq najib telah dimakan al rosmah al-dubai?

Awang Dogol said...

Wei Bangang,

Buat apa la nak saman di luaq negara tu...buang masa saja. Nanti habih berjuta2...kau orang kata kerajaan membazir pulak. Lebih baik duit tu sedekahkan kat peminta2 sedekah wang royalti kat Kelantan...lagi baik kan.

Tapi nak minta sedekah...bila orang kesihan nak tolong dia orang...dia orang pulak banyak songeh.
Cubalah kau ajaq sikit kat peminta2 sedekah org Kelantan tu berterima kasih sikit kat kerajaan yg nak bagi sedekah tu.

Haiiii...Betul2 BANGANG la.

Awang Dogol said...

BANGANG...BANGANG...BANGANG...BANGANG...BANGANG...
AKU DAH JADI BANGAAAAAANG!!!...
AKU BANGANG!...
AKU BANGANG!...
AKU BANGANG!...
AKU BANGANG!...
AKU BANGANG!...

AKU BANGANG!...AKU BANGANG!...

Anonymous said...

Buat apa nak bawa kat mahkamah kat Malaysia, pasal mahkamah kat malaysia mahkamah sampah macam hang la awang bedegoi. Bodoh.

Kaki Merayap said...

Awang dogol kan anak haram...

keturunan babi kot

Anonymous said...

Aduka Taruna telah menyatakan didalam blog beliau bahawa beliau telah di juburi semasa dalam tahan lokap(LIWAT).Beliau juga telah menyatakan bahawa beliau tidak dapat membuang air besar(BERAK) selama 4 hari selepas kejadian itu.Beliau juga telah menyatakan seramai 4 org lelaki ganas telah mejuburi jubur beliau.Kesian...kesian...Lain kali jgn main2 dgn agama kalau dah memang jahil...

Awang Dogol said...

Budak Anon 7:29 sudah guna nama aku.


Bangang betol si budak Anon 7:29

Awang Dogol said...

AKU BANGANG!...AKU BANGANG!...AKU ANAK HARAM LAH BANGANG!
AKU MEMANG ANAK BABI LA BANGANG...
BABI KAN HARAM BANGANG...BANGANG...

AKU DAH BANGANG LA BANGANG...

Anak Muda Johor Bahru said...

Bagus Cikgu Bard...cikgu memang hebat dan bagus....kita tengok PIG Musa Hassan kepanasan sekarang....jgn lupa PIG Musa dia memang kira kantung dia je bukan pasal agama....ayah dia tu pun ajar tajwid je...budak lepasan maktab pun boleh ajar...hahaha....ini lah dia cucu cicit pendatang Indon tengah nak rosakkan Malaysia...sama macam Khir Toyol mencuri je kerjanya...haram jaddah IGP...