"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, April 24, 2010

Pope Gomo Menipu Lagi...

Hari ni hari Jumaat... Pope Gomo mungkin nak doublekan dosa-dosa dia hari ni mengikut ajaran agama APCO... jadi Pope Gomo menulis:
Selepas solat Jummat tadi di khabarkan Nik Ajis cuba menguasai pentas Masjid apabila tampa segan silu cuba menyampaikan ceramah politikknya di dalam Masjid Hulu Selangor.

Belum sempat Nik Ajis menyampaikan ceramah pegawai JAIS telah menghaang Nikk Ajis dari memberikan ceramah nya bagi melaksanakan Titah Sultan Selangor yang tidak membenarkan Masjid di dalam negeri Selangor di jadikan medan Ceramah Politik.

Akhirnya Nik Ajis tersipu sipu malu kerana tahu bahawa Titah Sultan Selangor itu lebih Mulia dari peranannya sebagai Wali Terompah.

Di harapkkan Pihak JAIS melaksanakan tugas dengan amanah dan bertanggungjawap tampa di kuasai oleh mana mana pihak politik dalam isu ini.
Aku tak pasti dari mana Pope Gomo dapat berita ni tapi aku yakin 100% bahawa Pope Gomo tak pergi sembahyang Jumaat hari ni... elok kita pakat-pakat doakan supaya Allah panjangkan usia Pope Gomo supaya sempat dia bertaubat.

Tok Guru naik flight dari Lapangan Terbang Pengkalan Chepa jam 4:30 petang... macam mana pulak boleh timbul cerita dekat Masjid di Hulu Selangor..?

Pope Gomo ni pun dah jadi macam Yahudi... Mamak Yahudi... Pope Gomo - Babi - Yahudi - Israel = CyBeruk APCO.

12 comments:

Cucu said...

PR,
Aku rasa elok kau buat laporan polis tentang yg kau kata si Kamalanathan tu takda degree,dia tipu.Aku memang pantang orang yg kaki tipu sama dgn orang yg suka buat cerita2 fitnah ni.Jangan tunggu lama2,jom buat repot polis,nanti kita semua kena tipu!!

Guess said...

admin popegomo ni bodo la.... orang buat blog dia nak buat blog juga.. tapi bodo kepek..lembu yg aku bela lagi pandai dari pope gomo ni...

ooo bodo.....

Gomo Apco said...

buat malu orang kelantan pakai nama 'gomo' dengan loghat kelantan, blogger bangsat mulut huduh !!!

pok weh said...

Ore kelate panggil orang macam ni 'BEWOK'..penipu pembelit lidah bercabang!

Badan besar tapi tadak guna..

Anonymous said...

APA APA PUN SALAM 1 MALAYSIA UNTUK PENGUNDI HULU SELANGOR, TAK KIRA APA YANG BERLAKU ... TAPI KITA 1 MALAYSIA,
NAK TAU KLIK KAT CNI...

http://unitmediasiber.blogspot.com/2010/04/hulu-selangor-tian-chua-rasuah.html

APA NAK PR YANG HAMPES .. TERMASUK KEPALA KEPALA DIATAS PR PR PR

DUIT TAKDE AMBIL KAT KEDUTAAN SINGAPORE

Anonymous said...

PAPA GOMO NI NMPAK MCM KRG BRFIKIR& TAK BRAPA CRDIK BILA TGK BERITA2 & TULISAN DIA....KAU INGAT RYAT MSIA INI BLH KAU BODOH2 KER DGN CERITA2 FITNAH ..WEI BEWOK KAU INGAT KAU TAK MATI KER...TOBAT LA SEBLM TRLMBT...CUKUPLAH JD BARUA UBN-APCO @ KAU NI MATA DUITAN SBB TU KAU RELA JD TALIBARUT@ DAJJAL UBN

mankeldai said...

ada ke lagi oang masuk blog hamppeh ni?

Anonymous said...

aku sokong kalau nak membenteras penipu2 gan penyangak2 haramjadah negara ni...macam anwar ibrahim penipu nombor 1 malaysia....

Nasionalis1982 said...

Kalamanthan takde degree? kah kah kah..last2 penjilat anwar yg tertipu..malunye...malunye...

Anonymous said...

16 september tu kira BOHONG ke tidak?

FaridShah said...

.."tak pergi sembahyang Jumaat hari ni..."

Agama Islam ker?

Anonymous said...

yang pegi baca blog papa gomo tu 2 kali bodoh.... he he he.....