"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, July 08, 2011

Exclusive: "Natural Fancy Blue Diamond" Milik Siapa..?

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...

Imej atas: "30.11-Carat Natural Fancy Blue"-Gray Cushion Cut Diamond Ring - The VVS2 clarity diamond is mounted on a platinum ring surrounded by 414 diamonds in a micro-pave setting (3.48 cts.). It retails for $20 million.

Rakyat Marhaen di Malaysia macam kita tak kan mampu memiliki Cincin Berlian macam dalam gambar dekat atas tapi ada Isteri Pimpinan Tertinggi yang mampu memiliki Perhiasan sehebat ini diatas jerit-perih Rakyat Marhaen yang semakin hari semakin ditekan hidupnya.

Pendedahan selanjutnya bila-bila masa sahaja dari sekarang. Harap bersabar.

6 comments:

Anonymous said...

mak ai..cantik nyer...confirm harga pun cantik ni??

Anonymous said...

Ini mesti Bek Mama I Malaysia yg punya....

Mak oiiiii...kayanya dia.
Mesti dia akan nafikan bulat2
Mesti dia kata ini pemberian dpd Raja Arab Saudi.
Ataupun
Ini mesti dpd pemberian bakal besan dia.

Note:
Biasa la mau cari lubang mau lari weiiiii...

Anonymous said...

Sapu, jangan tak sapu duit rakyat malaysia.
Masa ni la nak sapu pun.
Nanti bila Najib dah pencen satu habukpun dah tak boleh sapu.
Rakyat malaysia nis emua bodoh2, bangang2. Dia orang tak boleh buat apa punya lah. setakat menjerit ja yg rakyat boleh buat. Pigi jahanam lah sama rakyat. Lagi kuat rakyat menjerit, lagi banyak yang boleh di sapu.

Anonymous said...

sapa lg kalau bkn bik mama punya

Anonymous said...

hahahah cincin plak?? jam omega vesus cincin la ni?

bodoh2...

dua2 pon bodoh

Anonymous said...

hahaha.... lawak gila ko orang semua ni....

kata ikut islam...
tp duk tau tuduh dan buat fitnah....

bila time anwar, kena ade 4 saksi...
tapi ko tuduh ni ada bukti ke.....?