"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, July 01, 2011

PERKASA Perkosa Agama... Amah Indon Demo Di Komtar

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Jual Agama murah-murah... RM50 hengget 1 kepala, dapat ikat kepala tertulis kalimah Lailahaillallah - pakai kot terbalik lepas tu masuk antu setan melalak depan Komtar.

Derrr... Ikat kepala tulis kalimah Lailahaillallah terbalik, Aurat tak tutup... Lailahaillallah...

Tengahari tadi dekat Komtar Pulau Pinang... PERKASA, UMNO & Persatuan Amah Menteri-Menteri Malaysia buat demo sambil jual Agama.


Perasan tak apa yang tak kena dalam gambar ni..?

11 comments:

Jeo Botak said...

Rasanyaberuk2 Umnopurno, Perkosa dan aku tahu Pukida tak baca kot apa yang di sarankan oleh Ketua mereka kot. Kan semalam ketua beruk2 ni dah kata DEMO bukan budaya mereka menyusahkan rakyat....mengganggu ketenteraman awam dan lain2 lagi la. Pendek kata ketua beruk bagitau mereka ada lebih 3juta yang standby bila2 masa saja utk menentang. Jadi, kenap lah beruk ni BINGAI betoi. Takkan tak dapat info dpd ketua mereka. Lepas tu imam masjid dah bagi tau kat khutbah dlm tv bahawa demo ni tak bagus dan di larang. Jadi kenapakan beruk2 umnopurno ni belawan kata2 khatib yag baca KHUTBAH ini hari. Lepas tu seorang professor dpd Jakim dah keluarkan fatwa HARAM buat demo. Jadi kenapakan beruk2 umnopurno ni masih lagi nak buat demo.???

SEPATUTNYA BIARLAH PR, DAP DAN PAS sahaja yg buat Perhmpunan bersih. Jangan ganggu...jangan kacau....jangan ugut.

Aparaaaa Umnopurno..keras kepala betoi la hampa ni. Saranan Ketua hampa sendiripun hampa lawan. Memang tak guna betoi beruk2 Umnopurno ni. Hampa ada 3 juta pengikut....jadi takut apa hampa dgn BERSIH. Kan ketua hampa dah declare.

Jadi, kalau ada lebih 3 juta pengikut tapi masih nak kacau BERSIH, masih ugut BERSIH, masih kelentong orang ramai dgn kata2 memecahbelahkan rakyat, menghuru harakan rakyat, mengacau rakyat...aku tak syak lagi....HAMPA NI MEMANG PONDAN...MEMANG DAH TAK BETOI....MEMANG LANCAU LA...!!!

Anonymous said...

1.puak cai dap dah ketaq kepala lutut!!
2.bab islam!!hangpa tak payah cakapla oii!!hangpa tu lagi teruk!!
3.lagipun puak pas bukan lagi parti islam!!nak cakap bab negara islam pun dah tak berani!!
4.tak payah cakapla bab islam puak pas oii!!hangpa ni parti cai dap jee!!kalau dap menang!!dapatla sekupang dua kat hangpa!!

bunbinban said...

hahaha, pencacai umno takde modal. oiiii bahlol, selama ni sape perintah penang?. bapak lu?. Sape yg hina sunah Rasul?. Sape yg larang hudud di Kelantan? Sape yg ada share kilang arak dan sape yg jadi CEO kilang arak kat Filipina?. Sape yg gadai singapura, pulau batu putih, tanjong pagar kat singapura? sape yg pelesap saham bumi 54 billion?. errrrr sape yg bunuh antutuya?. hahaha...ni mesti keje PAS, DAP dan PKR kan kan kan...hahaha, udah2 ler, pakai kalimah pun terbalik dan dah tu tutup aurat pun tidak....tak ke jelas hina Islam tu. Lu mamak ke?.

antahberantah said...

engkorang peduli apa!!!!! ikut suka akulah. Nak pakai terbalik ke terbolak ke aku punya pasallah. Janji aku dapat syuru.....dan dapat MYKAD.

Anonymous said...

xyh la mencarut sane sini.. wat tambah dosa ja.. xkesa lah najib nk bunuh altantuya ke nk jd apco ke nk jd CEO arak ke..itu between allah dgn dia.. nnt bila DAp da menang tp negara makin tunggang langgang, cina pijak kepala melayu, kedai jual babi sana sini, , malaysia jd negara kristian...bru puas hati hang pa suma..pas suda jadi mcm tu barula hang pa suma merangkak pegi umno balik sibuk sume nak lompat parti...kita ni pikiaq pkay otak jgn pky kepala lutut ja kalu cakap tu..tgk pky mata jgn jadi membabi buta ja..umno sibuk2 cari pelabur buat kerja...DAP? PAS? PKR? wat ap? dok memburuk kn bangsa melayu, buruk nama malaysia..ad mereka dok memburuk bangsa cina? india? kalau xde umno xde nye KLCC xde nye masjid negara sume yang cuma ad tokong dgn berhala, patung2..

ni anak2 pikiaq btul2 jgn jadi org buta hati sudah lah..

jeneral said...

ini la satu2ny tnda kiamat..mcm jd kt mesir,yaman dan negara2 islam yg laen..kta x ley la nk memftnh mna2 parti..nk maki ikut dan ja..yg biaq depa ngn tuhan kt akhirat kelak..tp kita sbg umat islam msh ada tnggungjwb untk mnegakkan kebenaran..

Anonymous said...

Umnopurno nak tegakkan LANCAU ja...


ha..ha..ha..

melvtec said...

pejuang islam kepala hotak dia mcm ni

UMNO=LEMBU said...

ade ke perkataan lain lebih sesuai utk umno selain daripada syaitan bodoh yg tidak beragama

berani sebab polis jadi anjing umno.....dayus dan penakut namanya umporno ni....

puak jahanam takde maruah

KiD said...

salam.. mintak izin ambik dua link entry ni dan satu lagi isu undi 60 penghuni satu rumah.. dalam blog saya
Lagu BERSIH yang telah di BANNED!

Anonymous said...

indo tue tak reti bc... Apa la musibah akan berlaku nanti. Kita hidup diakhir zaman jgn la terikut & terpedaya dgn fitnah mata satu. Banyakkan baca surah Al Kahfi. Insyallah