"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, October 13, 2008

Now Datuk Seri "Dr" Ahmad Zahid Hamidi

KUALA LUMPUR, 13 Okt (Bernama) -- Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi akan menerima Ijazah Doktor Falsafah (PhD) dalam bidang Komunikasi Kemanusiaan pada majlis konvokesyen ke-32 Universiti Putra Malaysia (UPM), 18 hingga 22 Okt ini.

Naib Canselor UPM Prof Datuk Dr Nik Mustapha R. Abdullah berkata Ahmad Zahid akan menerima anugerah itu daripada Tuanku Canselor Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah.

Nik Mustapha berkata UPM juga akan menganugerahkan Ijazah Kehormat Doktor Ekonomi kepada Setiausaha Agung Asean Dr Surin Pitsuwan.

Katanya seramai 7,840 graduan pelbagai pengajian akan menerima ijazah dan diploma masing-masing semasa konvokesyen itu.

TP - Malaysia under UMNO/BN... anybody can be "Datuk"(not granny) and anybody can also be a Doctor (PhD)... only with UMNO/BN... BRAVO..!

*Dekat celah-celah lorong lagiii ramai dokter..!

5 comments:

Anonymous said...

Aslmkum wr wbt..

Alamak bro. TP, Wa terharu lah sama lu..lu ingat gak kat member2 wa(doktor2) kat celah2 lorong yangmana wa rasa berpuloh2 kali lebih baik dari "doktor2" penyamun, perasuah, pembelit, penipu, perogol dll. dari UMNO/BN

Anonymous said...

Salam. Hairan ek. Setahu aku aku orang buat PhD fulltime pun berhempas pulas sampai nak botak kepala. Ni kan pulak buat PhD sambil2 jadi ahli politik. Tapi duit banyak. Boleh upah orang carikan data dan tuliskan.

Unknown said...

Makin lama...makin dah tak ada value Phd ni...semuanya boktan dik pauk2 tak tahu guna ilmu..yang tau nak bodek tak tentu pasai....

salmanfarees said...

Dr. Zahid Hamidi mmg menggajikan seorang research officer (RO)untuk tolong buatkan sumer research dan tugas2 lain. dan R.O itu bukanlah seorang yg asing bagiku. hehe..

rahmat haron said...

namanya bukan zahid hamidi.

sekarang baru kita tahu namanya Mosad Hamidi.

kena ingat, dia pergi menghadap sembah perdana menteri zionis israel (atau kata setiausaha politiknya menteri perang israel)