"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, October 06, 2008

Saya Kuat..! - KJ

REMBAU 5 Okt. – Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaludin berkata, beliau menawarkan diri untuk bertanding jawatan Ketua Pemuda berdasarkan pada kekuatan dirinya sendiri dan bukan kerana pengaruh pihak lain.

Menurut Khairy, beliau berharap semua perwakilan yang akan bersidang mulai 9 Oktober ini dapat menilai dirinya kerana kredibiliti serta kekuatan beliau sejak menjadi Naib Ketua Pemuda empat tahun lalu.

Pada masa yang sama, beliau juga mengulangi pendiriannya untuk tetap bertanding Ketua Pemuda walaupun Presiden UMNO, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dijangka mengumumkan proses peralihan kuasa kepada Timbalannya, Datuk Seri Najib Tun Razak lebih awal dari tarikh asal.

-Utusan Malaysia Online

TP - Kah kah kah kah kah... kekuatan sendiri? kalau kuat sangat, nape nak kene offer diri pulak? kalau betul kuat, mesti la orang lain yang calonkan ye tak? kah kah kah kah kah...

Kalau kuat sangat, nape masa pi Kelantan hari tu tak de orang sambut? kah kah kah kah kah...

Kalau kuat sangat, nape boleh kene sabotaj? kah kah kah kah kah...

Pandai buat kelakar budak Ghombau nih... kah kah kah kah kah...

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah...!!!

3 comments:

Anonymous said...

DIA TU KUAT MENGMPU PAK TIDO TUUN SIAP LAR KO KJ !!! SIX FEET UNDERGROUND WAITING FOR YOU... WAITING FOR YOU....

ISA said...

Kah..kah..kah... Saya Kuat Kencing!!!!! - KJ

Anonymous said...

Sekuat kuat Kuda Jantan
Bila ditawan kena tunggang juga

Sekuat kuat Kucing Jantan
Meraung Miang la agaknya

Sekuat kuat Kerbau Jantan
Di tangkap, di sembelih di jadikan kenduri korban

Sekuat kuat Kera Jantan
???????????????