"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, January 05, 2009

Apa dah jadi PKR Penang?

Reactions: 
KETIKA DSAI tiada dinegeri ini. Bermaharajalela hulubalang-hulubalang yang kebanyakannya lepas PRU-12 muncul dan bergabong dengan sedikit orang lama tapi bahlol, yang sama sama meniru budaya umno, menutup dan melindungi geng geng yang mula nak buat kerja rasuah dan membolot projek projek di negeri ini.

Sesiapa yang menegur dan mendedahkan penyelewengan dalam pkr itu sendiri, akan dikapak atau dicantas. dan ada burung burung angguk yang memilih dan menyokong pemimpin bila dijaja nama dsai, kenapa penang dah tiada pemimpin lain ke yang untuk dilantik jadi ketua pemuda penang. status YB konon untuk diletakkan sebagai ketua pemuda, macam mana dengan ketua pemuda malaysia,tiada gelaran apa apa pun.

YB ong bukan yb ke, adakah sebab dia kaum lain, dia tidak boleh memegang jawatan ketua pemuda. perlembagaan mula dinyah, Semasa dikongres hari tu apa yang pengarah strategi malaysia buat, hingga tinggal 15% amk dan permerhati sahaja sehingga habis kongres amk. jawapannya menyanyi dan melalok dengan yassin, parlimen sendiri pun tak terjaga ni nak jaga amk penang. jangan rosakan amk yang ada, jaga kawasan anda dulu.

Minta DSAI turun balik pulau jumpa rakyat disitu tanya sendiri apa masalah disana

-Tun Saban Balek

9 comments:

asrol said...

Undurlah sekejap wahai YUSMADI ..Kroni Shamsul

Anonymous said...

kan aku dh ckp ahli2 AMK PKR kebanyakan nk projek je.....sebab tu duk desak tpm penang...nasib serupa dgn MB selangor....kalau nk kaya....buat kerja amal dulu.jangan duk bising mcm org BN.kan kita dr atok nenek org BN.

Anonymous said...

PKR parti cakap tak serupa bikin.. moga2 kalah pr13

Anonymous said...

melayu ..

din binjai said...

memang benar hanya 4 bah saja yg nyatakan pendirian "kami tak kisah dan akur siapa sj ketua baru yg akan dilantik...kalau anwar mahu yusmadi kami akur saja"...mereka semua muka baru amk bah iaitu tanjung, bkt bendera, bkt gelugor dan jelutong...saya kecewa kerana dato zahrain, pak mus, dr mansor dan shamsul iskandar menjual nama anwar ibrahim kononnya anwar yg mahukan yusmadi...bah lain semua tolak yusmadi di depan yusmadi dan mencadangkan azrizal...nazri ketua amk bah balik pulau pun tolak yusmadi..dgn di nyatakan sbb tolak dgn pnjg lebar...malangnya SAM BERTINDAK BUKAN SEBAGAI SEORANG POLITIK TETAPI BERTINDAK SEBAGAI SEORANG PEGUAM YG AKAN MEMBELA ANAK GUAMNYA BIARPUN DIA TAHU ANAK GUAMNYA TAK LAYAK, TAK DAPAT MOJORITI, EGO, SOMBONG DAN BERIA-IA SANGAT NAKKAN SANGAT JAWATAN KETUA AMKPPG...saya emel kpd anwar ibrahim...beliau berkata saya cuma cadang saja yusmadi tapi keputusan harus akur dengan perbincangan dan pandangan amk bah...demokrasi bermakna harus akur dengan kehendak majoriti...

suara rakyat suara keramat...

amizudin ( din Binjai )
ketua amk bah kepala batas

##### said...

PKR berhadapan dengan krisis dalaman.aku jangka ini satu perkara biasa tapi kalau terus menerus macam ni memang bungkus la PKR.hehe.

youth attack said...

ahli-ahli PKR ni banyak jugak ragamnya.ada yang tak hadir mesyuarat la,ada yang tiba-tiba meletak jawatan.kiranya macam ahli-ahli PKR ada yang tak puas hati dengan kepimpinan dalam PKR.ahli-ahli beketurunan India pun sudah tak selesa berada dalam PKR.

Anonymous said...

APA SUDAH JADI WAHAI PKR YANG KAMI SAYANG DAN SOKONG.


Mesage: Mengapa penipu / penyeleweng dalam parti yang guna nama PKR pi tipu duit, bohong, tabur fidnah, gaku PA YB PKR utk tipu duit rakyat dan banyak lagi salah laku. (ada pengadu buat laporan polis, penipu di caj kot) yang terbaru di cabang batu kawan, pertandingan memancing, [jeti batu musang (19-07-2009)] dah lah dia ni tipu wang lebih RM15,000.00 (lebih 15 ribu ringgit) program tersebut, bukti dan saksi cukup, tapi TIDAK TINDAKAN. (ada org besar pkr terlibat ke?) kami sebagai ahli biasa rasa amat kurang senang hati dgn keadaan ini. kami cadangkan kalau PKR xmampu buat apa2 utk dapat semula duit tersebut, lapor saja kepada polis.

Anonymous said...

woii.. jangan la gaduh2 macam tu. beruntung umno, orang2 macam hampa dah tinggalkan umno membawa perangai2 busuk bersama ke dalam pkr.hih..hi..