"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 13, 2009

Awas Taktik Jahat Cyber Trooper's..! - malaysiakini

Taktik terkini cyber trooper's dikesan pagi ini iaitu dengan mewujudkan klon web yang mendapat sambutan para bloggers dan juga penyokong Pakatan Rakyat.

Diharap para netter's berhati-hati apabila mengakses web klon kerana pihak kami berjaya mengesan taktik terbaru cyber trooper's.

Apabila korang log in ke mana-mana forum web klon, password korang akan diakses oleh webmaster web klon dan ini akan memudahkan cyber trooper's mengakses akaun korang yang menggunakan password yang sama.

Berhati-hati untuk semua dan selamat berjaya pada cyber trooper's.

--
Sent from Gmail for mobile | mobile.google.com

3 comments:

Anonymous said...

Nampaknya UMNO-BN di Kuala Terengganu sekarang amat terdesak apabila melihat perubahan sikap pengundi tidak berpihak pada mereka.

Mereka akan gunakan apa saja tanpa kira halal atau haram janji mereka menang dalam pilihanraya itu.

Oleh kerana itu kita dari pihak yang disabotag hendaklah bertindak dan melawan dengan apa cara sekali pun asalkan kita menang.

Persetan dengan ugutan mereka

Lawan tetap lawan !!!

Anonymous said...

Salam Perisik Rakyat & Anon 5.54,

Untuk pengetahuan kalian Cyber Troopers itu takde kene mengena dengan kerajaan ataupun Umno. Ia mungkin dijalankan oleh blogger seperti kita dan agendanya tiada termaktub dalam apa-apa perjanjian pun dengan mana-mana pihak.

Itu sahaja kenyataan daripada saya, kerana sebelum inipun pihak pembangkang begitu yakin yang cyber troopers ini ada kaitan dengan Umno. Itulah cerita yang diwar-warkan sewaktu kempen menjelang PRU12.

Umno dan BN tidak pernah rasa terdesak sedemikian rupa sehingga menggunakan blog rekaan untuk mensabotaj sesiapa yang pro-pembangkang. Berfikiran rasional sikit, tidak semua yang merumitkan usaha buruk kalian utk menjatuhkan kerajaan itu datangnya daripada Umno.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.