"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 29, 2009

Majlis Penyerahan Borang Ahli PKR Dan Pembubaran UMNO Bota Esok! - malaysiakini

Salamun'alaik Warahmatullahi Ta'ala Wabarakatuh...

Salam serta selawat ke atas Rasulullah Sallallahu 'Alaihi Wasallam, ahli keluarga baginda serta salam kepada para sahabat yang berjuang menegakkan Islam di muka bumi ini.

Kepada anak2 Perak, khursusnya asal Bota / Parit, anda dijemput balik malam ini ataupun pagi esok, kerana, DSAI akan turun ke bota untuk menerima penyerahan borang beramai-ramai keahlian PKR dan pembubaran Cawangan UMNO Bota.

Kemungkinan juga (mungkin) kemasukan ADUN lain.

Sekian...harap maklum.

-virusinside.com

3 comments:

~PakKaramu~ said...

Salam,

Elok la tu, biar Perak bangkit tak boleh bangkit he he he

Anonymous said...

betul ke citer nie,..lawak bodoh kot,..

yg menang d bota bukan dto nasa,.tapi umno,..

bleh ke dto nasa menang atas tiket pr?? hehehhe

Ali Sidek said...

LOLLL NI LAH ANGAN ANGAN MAT JENIN ..
DAH LAH JANGAN GUNA AYAT AL-QURAN ..
SEDAR LAH ANWAR TU PEMUSNAH BANGSA DAN AGAMA, TALI BARUT YAHUDI.. OO LUPA.. HEHE BANYAK KE ANWAR DAPAT BORANG ORG UMNO? .. ERR DIA KENAL KE PERAK TU KAT MANA?