"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, February 15, 2009

Posting Khas Untuk Pro UMNO..! - malaysiakini

Reactions: 
Salam Bloggers!

Saya ambil sebahagian petikan ini dari sebuah blog Pro-PR.Tujuan saya cuma satu... Nak tahu benar atau tidak semua hal yang disebutkan ini atau ia satu lagi PEMBOHONGAN oleh pembangkang? Siapa Nak Jawab Nie????!!!! FITNAH ATAU BENAR?

Pelacur? Ni ha pelacur yang melacur sampai hampir binasa orang-orang Melayu: Bukan setakat tanah sahaja yang telah diberikan kepada tauke-tauke Cina oleh Umno demi mengambil hati kaum itu (termasuk 22,000 ekar - ya! dua puluh dua ribu ekar - tanah kerajaan di gadai kepada gergasi KLK di Lekir, Manjung; 5,000 ekar di Bruas; 1500 ekar kepada MCA di Bandar Baru, Kampar (UTAR); 12,000 ekar kepada semua petani Cina di Coldstream, Bikam, Bidor; 200 ekar tapak kilang simen Perak Hanjoong - sekarang milik YTL kerana digadai oleh pemimpin UMNO kepada YTL! - dan banyak lagi jumlah yang kecil di seluruh negeri Perak) dan tak pernah didengar ada bangsawan yang sebak dan mengeluarkan air mata buaya. Porrahhh!)

baca selanjutnya di[sini].........

12 comments:

Anonymous said...

Aku dah agak, orang yang selalu mencelah dalam blog ni bukannya pejuang bangsa cuma pencacai yang diberi upah saja.

paloi bin mulau said...

cik anon,
kalau mike upah teman rm5 juta teman mau muahahahahhaha

pencacai pun pencacai le muahahahahhah

comanche.dono said...

bila sampai part macam ni baru pecah tembelang.takpe laa.saya serahkan kepada orang2 perak untuk menentukan fakta or auta

Kulindod said...

kemana Pro UMNO punya Blogger ni, Tak jawabpun, Mereka ni sebenarnya tahu apa yang berlaku tetapi mata dah kabur, Kalau tak hentam PR tak boleh cari makan agaknya.

SUKJ said...

1. Aloo...Pakatan Kerbau, walaupun tanah itu dijual atau digadai tetapi 'status' hak milik tetap 99 tahun.

2. Tapi bila Pakatan Kerbau yang diterajui MB Perak dari 'Ombolan' dengan mudah memberi status tanah 999 tahun?

3. Siapa lebih pengkianat...99 atau 999?

PAS = Lembu
PKR = Kerbau
DAP = Biobi(Biawak+Babi)

BIAWAK UMNO said...

Tak payah dilayan pencacai2 UMNO kat dalam ni..sumer nak carik glamer je...makin dilayan makin syok sendirilah dia...biarkan dia terjun dgn labunya...diorang ingat bolehlah pengaruh org kat sini...org utan je yang boleh berkawan dgn diorang tu...mentaliti lembab dan beku dek kerana terlalu byk disuap dgn benda halam...

Anonymous said...

kepada melayu yang sememangnya pencacai DAP sial...teruskanlah anda menjadi pencacai...barua...kepada bangsa ni yang sememangnya ada matlamat jauh ke depan ...matlamat menguasai tanah air kamu...sokonglah mereka ni..jangan menyesal kemudian hari

Anonymous said...

kamu yang bernama melayu/islam sebenarnya sedar akan kesilapan kamu,cuma segan nak membantah ketua yang kamu menggangap segala kata2 ketua kamu adalah seperti fatwa...menyanggah ketua kamu bukan beerti tiada jalan untuk kamu ke syurga...beramallah dan berbuat baik..tuhan akan menilai kamu...bukannya dia

Anonymous said...

SEDARKAN MEREKA INI DENGAN PENERANGAN YANG BERHEMAH,INSAFLAH MELAYU, BANGKITLAH MELAYU. PANDANGLAH KEDEPAN, SAYANGILAH TAHAH AIR KAMU, CONTOH DI SELATAN NEGARA KITA..MAHUKAH KITA JADI SEPERTI NEGARA KECIL ITU?

PEDANG TIRUS said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

gamedrive crack
bpftp crack
spy sweeper keygen 3.5
newt professional keygen
easy barcode creator crack




spy bouncer keygen
as u type 3.0 crack
badcopy pro crack v3.75
stylus rmx crack
window blinds 4 crack
007 spy software 3.6 keygen
newsrover crack serial
warez corel 12
resumebuilder keygen
active key logger crack
funsms crack
battlefiled 1942 keygen
nti cd and dvd maker platinum 7 crack
perledit crack
novabackup 7.1 crack

Anonymous said...

videostudio 8 keygen
ever quest 2 keygen
crack for dvd x copy
perfectdisk crack 7.0
windows xp pro code crack




mechwarrior 4 mercenaries crack
long term effects of crack
magictweak crack
nero mp3pro plugin crack
esitronic crack
kids watch time control crack
uoassist keygen
cam2pc 4.51 crack
win xp crack activation
1 dvd ripper 1.3.39 crack
wallcal crack
win avi converter crack
adobe acrobat 7.0 trial to full crack
clonecd 5.1.0.0 keygen
lesser oracle knowing items crack
professional notepad 2.8 keygen
aliens vs predator 2 primal hunt crack
postal2 crack
proceviri 1.8 crack
icoo loader keygen
web stream recorder pro keygen
free keygen for smartmovie
simpledns keygen