"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, February 14, 2009

TERKINI: Dari Bilik Operasi BlogNet - malaysiakini

Reactions: 
Selangor (Laporan Rasmi dari semua kawasan operasi) - Alhamdulillah, sebanyak 65 pasangan melibatkan seramai 130 remaja telah dibawa ke sessi kaunseling & taubat di Shah Alam & Ampang oleh sukarelawan "Ops Valentine 09" yang diadakan malam tadi dengan kekuatan anggota seramai 222 orang melibatkan 11 lokasi di Selangor & Kuala Lumpur.

Setinggi tahniah & syabas kepada semua pihak yang terlibat & menyokong secara moral - PERKID

Sarawak
- Naib Presiden Parti KeADILan Rakyat, R Sivarasa telah dihalang dari memasuki negeri Sarawak sebaik tiba di Lapangan Terbang Kucing jam 1:45 petang tadi.

Pihak Imigresen memberikan alasan ianya adalah arahan dari KERAjaan Negeri.

13 comments:

kafe kenyalang said...

taib mahmud 2 dah mcm tuhan plak..skati dier nak halang org msuk sarawak..xpa..pandai2 la ko jwb besok taib..hehe..

Anonymous said...

Apa Sarawak bapa dia punya negerikah?Apa rakyat Malaysia duk buat tengok drama-drama si BN ini.Nanti rakyat Malaysia pi airport halang dia masuk Malaysia baru padan muka dia.

zali said...

65 pasangan kantoi...

ini membuktikan kerajaan pr
selangor gagal mendidik golongan
remaja...

nak didik macammana kalau yang di
sibuknya cuma pasal politik je...

buat la program untuk remaja
tu...kesian depa.

zali said...

tak boleh masuk serawak bukan
persoalannya...

persoalannya :

apa kejadah nak di buatnya kat serawak?
sapa yang suruh?
duit sapa guna?

kan bagus kalau pergi ke india
jumpa gang tamil yeilam...boleh
ajak gang tu buat demo kat
m'sia...

Anonymous said...

tak boleh masuk serawak bukan
persoalannya...

persoalannya :

apa kejadah nak di buatnya kat serawak?
sapa yang suruh?
duit sapa guna?

kan bagus kalau pergi ke india
jumpa gang tamil yeilam...boleh
ajak gang tu buat demo kat
m'sia...

ps-zali ni ketua imegresen sarawak ka?

-Tambang Air Asia murah tu stakat sarawak apa nak heran?

-suka hati dia la nak pegi sarawak? Ade orang imegresen tanya hang pi mana?

-dia bawak C4 ka sampai gugat keselamatan?

Anonymous said...

65 pasangan kantoi...

ini membuktikan kerajaan pr
selangor gagal mendidik golongan
remaja...

nak didik macammana kalau yang di
sibuknya cuma pasal politik je...

buat la program untuk remaja
tu...kesian depa.

ps- ni ler kesan pendidikan Islam yang disyorkan Kementerian Pelajaran Malaysia..ala Buku agama pun nak kena cop Kementerian. Ptuih..

Anonymous said...

ala kita pulak jgn balas kat taib mahmud nie.... bila dia masuk lubang kubur jgnlah kita halang die pulak.....macam dia buat kat orang PR.....setakat mana die boleh hidup lama kat sana tu...

LeeMalay said...

Kira ok apa...? ada juga tangkap dan kaunseling... ini baru jer nak masuk 1 tahun.... Um nong tu dah lebih 50 thn apa yg dia buat... tambah maksiat ada lagi.....Klu tangkap pun sepasang yg lebihnya lepas... kecoh satu M'sia ada buar operasi... siap seronok ambik gambar lak... tu.....tunjuk kay kekawan....

Anonymous said...

aku tak heran pun...kalau datang nak semai benih hasut...baik aku tak bagi masuk rumah.buat kacau.ko tak puas hati ... lantaklah...

ni selangor ..tak nampak pun perubahan...makin terok adalah...cakap tak serupa bikin..

Ooiii Tuan-puan dalam PAS Selangor...kuasa kat tuanpuan bukan untuk jadi hiasan.buatlah sesuatu...jangan jual agama hanya kerana politik

Teguh Perkasa said...

Memang elok ditangkap dan kaunselling...
Kalau boleh buat rondaan dan tangkapan selalu, tak payah tunggu valentine day....

Pemuda Pelapis said...

Jom kita tengok...

WAJAH-WAJAH PENDERHAKA NEGARA

zali said...

benar kata teguh perkosa...itu yang
sepatutnya...

tak payah tunggu valentine...
tak payah tunggu tahun baru...
tak payah tunggu hari merdeka...

serbu selalu!

Anonymous said...

ade jgak manusia yg kutuk ulamak..ishk3..nau'uzubillah
jawab la ko ngan Allah SWT nanti..
mase tu xde sape nk tlg ko