"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, May 12, 2009

MB, ADUN & EXCO PR Diarah Keluar Dari SUK - malaysiakini

Reactions: 
Menteri Besar Perak Dato' Seri Ir Nizar para ADUN dan juga EXCO-EXCO Pakatan Rakyat telah menerima arahan supaya meninggalkan Bangunan Kerajaan Negeri Perak setelah Mahkamah Rayuan menerima permohonan Zambry untuk menangguhkan keputusan yang telah dibuat oleh Mahkamah Tinggi Jalan Duta petang semalam.

KUDETA mengganas lagi...!!!

63 comments:

Anonymous said...

smlm hang halau aku, ari ni aku halau hang, esok hang halau aku balik, lusa aku balas balik, bila nk abih ni woi???

smlm suk kena gantung, ari ni gantung x sah, besok gantung blk, pastu x sah blk, baik toksah....

Anonymous said...

TUAN GURU NIK AZIZ DAN TUAN GURU HADI AWANG, KAMI MENUNGGU ARAHAN MU UTK MATI SYAHID. KAMI SUDAH TIDAK MAMPU LG MENANGGUNG KESABARAN INI.

Anonymous said...

Syahid nk tegakkan kerajaan DAP,.????

isk,..isk,..sik,..

Anonymous said...

penyokong umno ni bodoh tahap lembu....mcm pemimpin diaorg gak...beri keutamaan pada rakyat perak...khaakkk puih tuih...kalau beri keutamaan pada rakyat bubar jaa laa dun....apa laa malang dapat tpm bodoh tahap kayu...akai takdak ke? umno ni betoi2 gila kuasa sampai takut bubar dun....umno ni dah mcm selsema bai...tunggu masa je...

Anonymous said...

Gelap masa hadapan, dok pi mai pi mai tang tu....Apa punya undang undang nie, sat ini sat itu, sat FRU, sat Pekida, sat Polis, Sat Gelap, sat cokelat....eesh gelap gelap....

Roti canai banjir satu...teh tarik satu buh manis skit....

UlatdanKulat said...

Lorr tak kan marah..sabar la bang

Din said...

Bertindaklah dgn bijak dan berhemah..

Anonymous said...

syahid??? heheheheh...
nak sangat ker.. tak kesian anak bini ker....kalu tentu rerenti 300%dpt masuk syurga ok ler ..hehehe.
aku ingat baik bela anak bini bagi jadi orang2 yg baik dan berguna kpd ugama dan bangsa.. kut mati.. anak2 jdi kuli.. bini lak hehehe

Anonymous said...

Slogan rakyat didahulukan yg najib cipta cuma retorik semata-mata nak bagitau konon2nya dia utamakan rakyat la.. nah sekarang rakyat mintak kuasa rakyat dikembalikan kenapa tak berani??

HaHs said...

Org munafik punya ckp sebijik mcm ni masa nak berperang dgn orang kafir. Kita nak lawan Munafik dan kafir BN. Tp bukan bn sebenarnya. Kerajaan Umno sbb 1 cina sesat. 2 ekor lg tu speaker kalah dgn 1 cina atas pagar. Hehehe. Patut komponen BN tak brapa nak masuk campur.

Kalo semua sahabat rasul ikut cakap cik anon masa tu. Kita ni jadi agama apa ya. Aku tau! Agama Najistuya, mcm di anut Cik Anon kita.

Anonymous said...

Tenggelam timbul....rakyat semakin gelisah atau keputusan sepantas kilat pihak Mahkamah rayuan.

Soalnya, mengapa masa yang diambil ini terlalu singkat atau Mahkamah dah bercelaru atau pun ada pengaruh luar yang menganggu keputusan mahkamah....

pejuang said...

KPD MAKHLUK YG MEMPERLEKEHKAN SYAHID - AKU DAH DIDIK ISTERI AKU DGN BERHIKMAH DAN BERLANDASKAN ISLAM.ISTERI AKU PERNAH BERKATA,BAWA LA DR DIA SEKALI SEANDAINYA AKU INGIN PERGI BERJUANG UTK SYAHID MEMPERTAHANKAN AL QURAN DAN SUNNAH, MEMERANGI PEMERINTAH YG ZALIM,MEMERANGI PEMERINTAH YG TIDAK MAHU MENGIKUT HUKUM HUDUD DAN QISAS YAKNI HUKUM ALLAH. AKU SUAMI ISTERI BERSEDIA UTK ITU...

Anonymous said...

sudahlah tu umNO....rakyat perak dah letih dah nie tgk gelagat & drama yg kurang berkualiti lagi hancus.

nape korang takut sangat dgn pilihanraya negeri???

jgnlah umNO takut dgn pilihanraya....rakyat perak bersama-sama dgn umNO.

jgn bimbang....umNO pasti menang pilihanraya kalau rakyat sokong korang.

ingat...kalau korang umNO/be end menang...korang akan tadbir perak...ni yg penting.

Anonymous said...

atas arahan siapa lima buah trak fru berkawal dipintu masuk bangunan suk perak? apakah jadahnya pdrm ni menjadi anjing kepada umno dan bn? mereka sepatutnya berkecuali, tetapi sungguh tragik kerana hati dan fikiran mereka telah buta dan tuli terhadap amanah yang dipertanggungjawabkan semasa mengangkat sumpah jawatan! rakyat tak perlu reda dengan kepincangan yang berlaku kini. ayuh kita menyahut seruan menjadi anak jantan!

yobleh.

Anonymous said...

Mula Nizar pegang rekod MB paling sgkat,.8 bulan,.

Zambry pecah rekod 2 bulan,.

Nizar ptong balik,..xsmpi 24 jam,..kwarkakakakakakka,..

Aku rasa ni rekod dunia sapa pun xleh pecah,..kah!!!kah!!!kah!!!

Anonymous said...

Nak rayu ape lagi? Kome yang UMNO tu paham ker idak? Kome beria2 kate kome tu MB sebab istana yang lantik kome jadi MB. Tapi kome sedor ke idak yang hari ini istana telah membatalkan yang kome itu MB Perak. Istana lebih paham lagi. Dan istana lebih cekap lagi. Sebelum kome buat rayuan di Mahkamah Rayuan, nama MB Nizar telah disebut dalam Balairong Istana Iskandariah sebagai MB Perak. Maknanya MB DPulau telah gugur sebagai MB Perak pada pandangan istana pada pukui 9.15 pagi tadi. Kanker UMNO tetap setia dengan istana? Masa iniler kome yang UMNO ni nak tunjuk taat setia. Mana cukup tampai pada keter jer .. Daulat Tuanku.

Kome yang UMNO ni begitu risau jikalau istana membubarkan DUN Perak. Sebab ituler agaknye kome dengan kadar seberapa segera dengan bantuan Mahkamah Rayuan telah beria2 untuk menangguhkan keesahan MB Perak sebelum istana memperkenan membubarkan DUN Perak. Sebab kome tahu yang istana tidak boleh bubarkan DUN selagi kome yang jadi MB. Bijak haram betui kome ni …

Tindakan UMNO menghalang istana memperkenan membubarkan DUN bukanker derhaka namanye?

Huh .. Satu Malaysia telah ditenginkan oleh satu Malaysia. Udah nasib badan …

Anonymous said...

umno mana kenal erti syahid...kalau syahid duit tau laa...kah..kah.. kalau najib suh ahli2 nya menyalak dia menyalak laa...auw..auw..auw..aisey bunyi mcm ponda laa plak...kah..kah.. kalau najib suh ahli2 dia jilat pungkok dia pun,..ahli umno tetap kata syahid...semoga ahli umno yang telah meninggal dunia di bangunkan bersama sama menterinya...

Anonymous said...

Aksi aksi keganasan hee Yit Foong (jelapang):

http://www.youtube.com/watch?v=NcwmllmjNfY

Penggunaan "senjata" penyembur mata dalam dewan yang mulia.

Buktti nyata.

soklan said...

bilamana perundingan secara aman tidak lagi berjaya dimetrai, hanya kekerasan yg mengenal erti kebenaran..SYAHID cita-cita kami!!!

Anonymous said...

pihak istana dah batal ke pelantikan zambry mugabe tu...kah..kah..kah
mari kita tgk sapa yang menderhaka...kalau umno cuba halang pembubaran dun maknanya umno laa derhaka paling besaq abad ni...

Anonymous said...

Assalamua'laikum,

Bagi saya memang BN yang salah dalam hal ini. Masalah ni jadi sebab BN yang mulakan proses mengkucar-kacirkan kerajaan Perak. Kita kena balik kepada PUNCA masalah. BN lah yang menjadi punca masalah ni. Kalau pun kemaruk nak berkuasa balik, tunggulah pilihanraya PRU ke 13. Dalam masa 4-5 tahun ni perbaiki BN. Kalau dah elok rasanya tak ada masalah pengundi nak berpatah balik. Jangan la rampas kuasa. Biar PR habiskan penggal pemerintahan mereka. Kalau tak elok rakyat boleh tukar. La ni semua dah carcamarba macam kuah dalca (pinjam kata Tun Mahathir), tak ketahuan siapa MB, siapa speaker dan siapa kerajaan. Kesian kakitangan kerajaan Perak macam di telan mati emak, diluah mati bapak.

Kalau BN nak utamakan rakyat macam slogan PM baru kita, kenapa tak bubar aje DUN, biar rakyat yang pilih. Ingat !!! Kuasa tu rakyat yang beri. Kalau rakyat tak undi, siapa pun tak bolah jadi ADUN ka, MB ka atau Speaker ka.

AMACAM ORANG BN DAN PR setuju tak???.

Anonymous said...

elok la tu Pejuang,..

ko & bini ko pegi lah syahid kt Gaza,.. lagi elok ko bwa anak2 ko sekali,..

merambusss,..

Anonymous said...

Pengesahan DSNJ sebagai MB cuma ditangguhkan dan bukanya dibatalkan.. Bermakna DSNJ adalah MB yg SAH dan bukannye si mamak zambry tu...
Lebih elok PR terkena mcm ni daripada si mamak zambry dapat rayuan tangguh selepas PR perintah Perak 2-3 bulan..kan lagi penin dibuatnya...
Cepat BN buat hal maka cepatlah juga PR dapat mengatasinya...
Ada hikmahnya tu.............

Anonymous said...

Hello Bro,..

Apahal manyak kecoh sini,.

Apa crite NIzar jumpa Sultan pagi tadi?? Takkan xdpt result lago kot??

pejuang said...

KPD MAKHLUK YG MEMPERLEKEHKAN SYAHID - KO NI MESTI PENAKUT KAN? AKU DPT RASAKAN. UMNO SUKA ADA PENYOKONG MCM KO.

Tinta Hitam said...

sila layari blog saya..Jika sudi sahabat semua dipersilakan cilok artikel saya.

http://tintahitammy.blogspot.com/

Anonymous said...

rakyat didahulukan bubarlah dun
1black malaysia

indraputra80 said...

"Tapi kome sedor ke idak yang hari ini istana telah membatalkan yang kome itu MB Perak. Istana lebih paham lagi. Dan istana lebih cekap lagi. Sebelum kome buat rayuan di Mahkamah Rayuan, nama MB Nizar telah disebut dalam Balairong Istana Iskandariah sebagai MB Perak."

eH! mcm biasa dengar ayat nie....sama aje.

Dari segi MORAL nya betul.,ia bole di anggap sebagai pengitirafan Nizar sebagai MB.

Tapi Undang undang masih memberi ruang kepada mereka .

Kita tunggu.,macam mana pon akhir nya keputusan tetap sama .

"Pecaya lah" kata Siti Nurhaliza dalam lagu nya.

Pucuk Geti said...

apo la punya bangang puak2 ameno nih...mahkamah cuma tangguh keputusan mahkamah tinggi semalam.bukan batalkan.maknanya mengikut undang2 ds nizar still mb yang sah la bangangggg!!!!!!!

Anonymous said...

aku plg kesian kt kakitangan kerajaan negeri perak, sbb depa ni x tau nk ikut sapa, kalau ikut nizar, zambry marah, kalau ikut zambry lak, lg ramai org marah, walhal mereka cuma jlnkn tugas ikut ckp bos je, depa pn penin, sapa bos sbnrnya, depa cuma pekerja yg nk cari rezeki halal, silap ikut arahan, kena tukar daerah jauh2 plak bila MB baru ambik alih, tolongle wei...hentikan drama yg xde kesudahan ini

Anonymous said...

Nak rayu ape lagi? Kome yang UMNO tu paham ker idak? Kome beria2 kate kome tu MB sebab istana yang lantik kome jadi MB. Tapi kome sedor ke idak yang hari ini istana telah membatalkan yang kome itu MB Perak. Istana lebih paham lagi. Dan istana lebih cekap lagi. Sebelum kome buat rayuan di Mahkamah Rayuan, nama MB Nizar telah disebut dalam Balairong Istana Iskandariah sebagai MB Perak. Maknanya MB DPulau telah gugur sebagai MB Perak pada pandangan istana pada pukui 9.15 pagi tadi. Kanker UMNO tetap setia dengan istana? Masa iniler kome yang UMNO ni nak tunjuk taat setia. Mana cukup tampai pada keter jer .. Daulat Tuanku.

Kome yang UMNO ni begitu risau jikalau istana membubarkan DUN Perak. Sebab ituler agaknye kome dengan kadar seberapa segera dengan bantuan Mahkamah Rayuan telah beria2 untuk menangguhkan keesahan MB Perak sebelum istana memperkenan membubarkan DUN Perak. Sebab kome tahu yang istana tidak boleh bubarkan DUN selagi kome yang jadi MB. Bijak haram betui kome ni …

Tindakan UMNO menghalang istana memperkenan membubarkan DUN bukanker derhaka namanye?

Huh .. Satu Malaysia telah ditenginkan oleh satu Malaysia. Udah nasib badan …

Anonymous said...

rakyat umno dan bn d dahulukan...bukan 1 malaysia laa..1 bn....

Anonymous said...

jgn samakan puak2 umno dgn pas!!!

kami dah dididik untuk berjuang di jalan ALLAH!!!

syahid adalah matlamat kami demi menegakkan ajaran ISLAM yg sebenar. bukan ajaran ISLAM hadhari yg menghalalkan yg haram!!!

laknatullah juak2 umno ni...

ALLAHUAKBAR!!!
ALLAHUAKBAR!!!
ALLAHUAKBAR!!!

LAILAHAILLALLAH,
LAILAHAILLALLAH,
LAILAHAILLALLAH!!!

HIDUP DAN MATIKU HANYA UNTUKMU YA ALLAH!!!

Anonymous said...

Apa yang susah sangat nak bubar DUN, dua-dua Parti ada can nak memerintah, cuma BN takut kalah kot. Aku dah naik fed up dengan kemelut Perak ni. Tak habis-habis, yang merana rakyat jugak. Orang atasan cubalah pikir rakyat bawahan ni. Kalau PR kalah dalam pilihanraya, aku terima dengan hati terbuka.

zab said...

Udah la tu UBN woi. Kalau aku yang bukan rakyat Perak pon pening, apatah lagi rakyat Perak. Kesian la kat kakitangan kerajaan negeri (aku tak maksudkan SS yang biadap tu), nak buat keje pun tak senang. Kalau la dulu Bijan tak buat keje ni, tentu semua ni tak jadi.

Tiada kata2 sopan untuk UBN melainkan celaka!

Pencacai UBN, toksah la guna Anonymous aje buat komen, jantan la sket...

Anonymous said...

ini semua JOHN punya angkara!!!Jamaludin, Osman, Hee Yit, Nasarudin!!!ini semua babi negara!!!babi di perak!!

Papa Chang said...

bubar jelah DUN PErak.... BiENd takde telorr ke pun..????

Anonymous said...

buang negeri aja JOHN tu...

Anonymous said...

Kemarin kata terima dengan hati terbuka. Hari ni buat rayuan pulak..!
Patutla geng topi merah dan baju biru dok kepung SUK. Ada babak seterusnya...

ini bukan selsema BABI,
tapi GILA BABI puak2 nih !!

Bubar DUN
Bubar DUN

Meluat UBN said...

UBN memand tadak telog.....
bubar tgk siapa yang kena????

ada berani???

Papa Chang said...

sape kene takde masalah...
bagi balik kat rakyat...
skrg nie dh jadi kerajaan istana/mahkamah/pengaruh luar..

cakap pandai buatnye idak jugak...

Anonymous said...

KORANG MENYALAK KT SINI MCM BABI KENA SELSEMA,.

BUBAR DUN,..BUBAR DUN,..BUBAR DUN,..

UMNO XBLEH BUAT TU,. KUASA BUBAR DUN HANYA ADA PADA SULTAN PERAK,.

FAHAM TAK BABI2 SEMUA,..!!!!

Free Philistine said...

Anon nie betul ke penyokong PAS nie.. Setau aku xde pemimpin PAS suh g berperang lagi.. Nie masalah boleh selesai cara bubar DUN..

Bukan aku pertikai bab SYAHID nie, tapi nampak macam ada anasir-anasir BN nak buat onar..

Puak-puak BN yang nak sangat buat onar sebab nak terus berkuasa guna Akta Darurat.. Tapi jarum depa xpernah masuk dari dulu lagi sebab rakyat dah makin bijak..

Betul sangat nak berperang pergilah Palestin.. Gila kuasa puak BN nie..

Anonymous said...

jangan sampai terjadi tragedi memali 1986...
biar laah ini semua dugaan .. kita kena terima...
biar laah dizalimi macam mana pun yang pasti semua akan mati.. dan akan dihisab di padang masyar kelak.. itu ajaa.. bagi sahabat yang cintakan keadilan .. harap bersabar kerana ALLAH bersama orang2 yang sabar..

Anonymous said...

Suruh je hakim mahkamah rayuan tu jadi calon bn d penanti..bodoh punya hakim bukan nak selesai masalah malah nak tambah masalah lagi..CELAKA PUNYA HAKIM!!

Papa Chang said...

DUN tak bubar sebab salah sultan?? kehkehkeh... takkan pejuang melayu nak salahkan sultan kot.. kehkehkeh

iskk kalo dilayan puak2 anon nie tak gune jugak.. cakap belakang2 jerr kehkehkeh

UMNO CELAKA said...

Wa tak tau..... apa yang wa tau UMNO MEMANG CELAKA HARAMJADAH!!!!!

gedix said...

KESIMPULANNYA..NIE PENGAJARAN BUAT PR.

'SINDROM ADUN BOTA' SEDANG MENULAR KE SATU MALAYSIA..

DULU DI DUN PERAK..

SEKARANG KAT MAHKAMAH..

Anonymous said...

DYMM Sultan Perak dah tolak sekali permintaan bubar DUN,.

Entahlah,.. tapi adat melayu,klu sultan dah tolak kita xkan pergi lagi minta benda yg sama,.

Kekuatan apakah yg dimiliki Nizar sggup menebal muka mengadap Tuanku wpun ditolak,..???

Kekuatan krn Rakyat kah,.??

atau krn dia benar2 nak kan jwtan MB,.. entahlah

Anonymous said...

GEMPAR !!! TERHOT !!! TERBARU!!!

Jalan tengah : Sultan tabalkan MB baru.
Kuala Kangsar : Keadaan semakin panas apabila pihak istana mengambil jalan menolak Zamry dan Nizar. Pihak istana telah memasyurkan seorang Menteri Besar baru. Istiadat dan angkat sumpah akan di adakan esok pagi.

Sementara itu Ketua Polis Negeri mengesahkan istiadat itu. Pihak protokol istana ada memaklumkan kepada polis mengenainya.

"Kami memberi amaran akan bertindak tegas kepada sesiapa yang cuba menggagalkan istiadat angkat sumpah itu. Para pengguna jalan raya utama ke istana Kuala Kangsar diminta merancang perjalanan dan memilih laluan alternatif kerana jalan itu akan ditutup kepada kenderaan awam."
http://4.bp.blogspot.com/_A9vr5yowyTQ/SYegztEcDSI/AAAAAAAADf4/T3PI8d-JS_g/S220/albanjari2.jpg

BeliaBenciUMNO said...

kalau dah rasa hebat sangat BUBAR DUN ... tak payah nak menyorok belakang sultan ataupun merayu mahkamah ... biar rakyat yang tentukan. Andaikata PR kalah dalam pilihanraya perak. rakyat akan terima dgn hati terbuka

Perdana Menteri pun dah seru untuk tumpu kepada pembangunan , kesian negeri Perak tertinggal akibat dari tahik yang disepahkan Presiden UMNO sekarang.

Sakuragi said...

InnAllaha ma'assabirin....

Sesungguhnya Allah s.w.t. adalah bersama orang2 yang bersabar.

Inilah dugaannya jika mahu berjaya di dalam kebenaran.

CAKAP2BOLA said...

BN n Najib takde telur...kalau berani takyah rayu n tangguh hukumanlah...Nizar kan dah nak bubarkan Dewan...nampak sangat BN ni gila kuasa and tahu akan kalah

tok iskandar said...

Kredibiliti institusi kehakiman diragui rakyat terutamanya penyokong PR kerana Ketua Hakim Negara,Tan Sri Tun Zaki Azmi adalah bekas Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Tatatertib UMNO.

Ada penyokong PR yang dah menjangkakan zambri akan diiaytiharkan MB Perak yang sah.Keputusan mahkamah tinggi semalam hujah mereka adalah untuk membuktikan institusi kehakiman bebas,adil dan telus.Sedikit-sebanyak ketegangan berhubung krisis politik di Perak reda sekejap.

Apa pula selepas ini.Nizar dan barisan exconya hanya dapat berfungsi selama 7 jam sahaja.Jika Nizar masih lagi MB Perak yang sah tapi gagal dalam usahanya untuk mohon restu bubarkan Dun Perak,beliau akan berdepan dengan undi tak percaya di Dun Perak.Eloklah peguam PR bawak kes berkaitan status speaker Sivakumar ke mahkamah kerana ada kemungkinan Ganesan akan menjadi speaker ketika sidang Dun Perak bersidang kelak.

Lawan tetap lawan.Kita semua tahu UMNO cukup penakut nak berdepan dengan pilihanraya.PRK Penantipun UMNO tak nak bertanding apatahlagi Pilihanraya seluruh Perak.

Eloklah sesi penerangan untuk seluruh rakyat Malaysia diadakan agar semua tahu tembelang One Malaysia yang berani merosakkan sistem demokrasi hanya untuk berkuasa

Anonymous said...

World are watching the STUPIDITY of Malay-sian..!!!

bodik said...

anon 4:58....kamu tu yg babi. kamu ni dah tentu puak umno yahudi. x tahu nak menghormati undang2. jenis lanun...lanun jugak.

labu labi said...

mereka yang berkuasa ambil mudah dan hal kepentingan negara dan rakyat menjadi permainan mereka.

mereka jadikan negara ni hak peribadi mereka.

saya rakyat biasa mampu geleng kepala.

Anonymous said...

orang BN ni mmg xphm langsung lampu isyarat, lampu hijau ke, kuning ke merah ke lg kuat langgar...sbb mmg dah azali mcm tu...UMNO kan kale merah.main rodok je ikut kpl otak diorg....aku rasa mcm dipebodohkan je mcm tu. kene wat demo besar2 besaran kat KK lg...ADA BRAN BRO?

Anonymous said...

Anonymous said...
Mula Nizar pegang rekod MB paling sgkat,.8 bulan,.

Zambry pecah rekod 2 bulan,.

Nizar ptong balik,..xsmpi 24 jam,..kwarkakakakakakka,..

Aku rasa ni rekod dunia sapa pun xleh pecah,..kah!!!kah!!!kah!!!

May 12, 2009 3:43 PM

Mana ada gtu.. Nizar 8bulan + 24jam = 8bulan 24 jam

Zambry mamak 2 bulan jek..

Kah..kah..kah..!!~~ Bangsat..nak kire pun x tahu..!!~

dude said...
This comment has been removed by the author.
dude said...

ANON 7:23

aku suka jawapan kau...kau mmg pakar matematik...mamat anon 3:43 tu budak2 skolah lagi..mana nak tau kira2...duk skolah dok isap botol susu lagi..wakakakakaka..aku rasa Hee Yit Fong mesti suka sama dia...

dude said...

Zambry mamak duk bangga apa dak tau..dia baru duk 2 bulan...tupun geng2 juak umno suka..kahkahkah...

Sapa2 tolong tengok sat Zambry dok sengeh2 tuuu..nampak gigi ka muka??...

Anonymous said...

Aku doakan pengganas2 UMNO kena virus H1N1