"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 25, 2009

Gambar Hari Pengundian N11: Wajah-Wajah

Reactions: 
Komen...!!!

32 comments:

Anonymous said...

Huh, wa caya lu lah skuad PAS gagah macam mat rambo. Apasal aku tengok skuad pemuda umno macam budak bawah umur je, macam kadet sekolah je?

Pada puteri umno tu baguslah dah pakai hijab gara-gara B1N1. takut mati ke? Yang sekor tu gigi rongak janganlah buka mulut luas-luas, nanti jatuh gigi.

Anonymous said...

Muhiyden Yassin kata nak bawa formula manek urai??? nape tak menang juga lupa bawak ke??/ zali mane formula manek urai si jawab???

sorila permatang pasir tak makanlah gula2 muhiyden yassin.

Anonymous said...

Mak oi gigi..sekali dia gigit pipi mat sembab baru tahu..

umnoKU bongok!! said...

lawa pun x guna buat bini..kalu mati besok,nak jawab bab bulu kening dia pun dah satu kerja..na'udzbillah..

Anonymous said...

Dia geram marah kat Rohaizat tak mengaku ada bini.

Anonymous said...

pemuda umno pun pakai beret ijau gak?nk tiru unit amal la tuuuuu....adehla..tiru jgn x tiruuu.

Pendekar Jagung said...

lawa lawa puteri umno...dalam dok bersorak ada jugak yang kelihatan sugul dari jauh...apalah gamaknya yang depa dok pikiaqq...

"TAKMAU CALON LAKI BN CAMNI, KASAQ SGT..CEK NAK YANG SOPAN MCM PEMUDA PAS...TAKPA..NASIB BAIK PAKAI TOPENG N1H1"

hahaa..tima kasih tokey kedai boh gambaq2 ni..

Anonymous said...

Sampat gak hang tangkap gambar awek cun yg last sekali tu ye Topeng...hang ni la

bob said...

TP membawa kan warna warni PRK PP..sebut pasal kaler,aku tengok umno dah mula lupa kaler asal diorang(merah,biru,pink)..pemuda umno pakai baret hijau,bila diorang dapat komando?? huhu..sejuk mata aku tengok baret diorang..kalau kaler merah dari jauh dah bpinau mata aku,silau..saintis pun ada cakap kalau nak sihat kan mata selalu lah tengok objek berwarna hijau..banayk lagi benda berkaler hijau selain bendera pas yg org umno ble tengok kalau sakit mata turun ke hati melihat bendera pas..ada jugak yg pakai baju kuning tapi terang sangat kaler dia menunjukkan umno betul2 nak PRU yg bersih dan adil..baru tersedar ke?? klu sejak 52 tahun lalu SPR berlaku adil,aku rasa dah x wujud lagi UMNO/bn kat tanah melayumno ni (untuk org umno je)..ape2 pun aku nak ucap tahniah di atas kemenagan bergaya kepada parti tercinta PAS berkat di bulan yg mulia ni allah telah memenangkan golongan yg menegakkan agamanya..satu pesanan aku, jangan leka dengan kemenangan demi kemenangan yg di beri..allah bagi kemenangan dan kekalahan tu ada hikmah nya..yang benar tetap benar..teruskan perjuangan sehingga ke titisan darah yg terakhir...TAKBIR!!!..ALLAHUAKBAR ALLAH MAHA BESAR) WALILLAHILHAM...
p/s ; org umno teruskan berTAKEBEER!!! (ARAK MAHA BESAR)..KORANG SUKA berTAKEBEERkan??
nauzubillahi min zaalik..

cahaya malam said...

salam..

2-3 keping gambar yang mempunyai sejuta rasa..

;)

wassalam

Anonymous said...

aku tgk org UMNO byk muka-muka seperti rosmah mansur..

Anonymous said...

Mana org-org lama UMNO ?? semua xlarat nk keluaq kot..tidoq kt umah.lalalala

triple h said...

ahahaha.. lawak betui makcik baju merah ... sokong umno dulu kini selamanya tu... tak baik kutuk gigi dia bulan-bulan posa ni.. aku mampu gelak ja.. kahkahkahkah...

Anonymous said...

TV1 TV3 xbuat liputan kemenangan PAS.
TV pro kerajaan nk buat mcmana..NAJID KATA JANGAN BUAT..ANGGUK..
kalau UMNO menang seminggu xabis2 liputan.nasib baik awani ada buat liputan.
TGK MAT SEMBAB CKP PAS BYK mengexplotasi UMNO masa sidang media nampak mcm nk tagih simpati je.

TERIMA KASIH JENTERA PEMBANGKANG
HIDUP PAS!!!!

Anonymous said...

PUTERI UMNOngok setakat datang nk bergaya melaram sbb nk masuk TV..
perangai xberubah!
TAHNIAH YB MAN SALLEH

NAJIB KATA DIA TAHU SBB BN KALAH!
AMIK ANG>

UMNgOk BoNgok said...

gambar cantek! mcm pro..

Mook Soon Sang said...

aku kenai awek yg last, sapa nak boleh bgtau...hehe mmg single lg

baginda® said...

najib tau sebab kalah tapi taktau cane nak buat bg umngok menang jgn risaulah pasalah najib tu... kalau die main taik kite sebagai mengsa teranaiya doakan die mati terkangkang dalam pelukan rosmah di kelab malam... hambik...

Anonymous said...

SATU JE YANG AKU NAMPAK...

SEMUA DALAM NI MELAYU....

TERUS KAN BERGADUH... JANGAN BERSATU..

BIAR CHA YA NUN ALIF PIJAK KEPALA KITA...

TERIMA KASIH.

biaq pi la said...

anom 10.52

ada jer kesalahan yg ko nampak kan...
bagi aku biar bersatu dengan cina drpd bersatu dngn melayu yg kononnya nak membela melayu tapi padahal menjatuhkan melayu..
tolonglah jangan mainkan isu perkaumaan..ko dah tersepit barulah nak cakap pasal melayu..

Anonymous said...

.... "1Malaysia Tolak BN"

Anonymous said...

KESIAN TOL TGK KAKAK KITER BAJU MERAH TU ..DH MCM KURT ANGLE LAK...

INI SUMER PSAL HENDAK PERJUANGKAN HAK KETUANAN MELAYU .... YG GAH DI MATA TP SEBENARNYA...HABUK PUN TAKDER.....

ALLAH SWT DH JELASKAN..CUBA PISAHKAN AGAMA ISLAM & POLITIK DLM DASAR PEMERINTAHAN NEGARA
ALAMAT TELUNGKUP LAH NEGARA TU ...

BUKAN PSAL KAU MELAYU,CHINA KER,INDIA KER...TAK CAYA TANYA SUMER PARA ALIM ULAMAK MANA PUN..TP JGN TANYA PADA ULAR DLM SEMAK...KIH KIH KIH

UNDI LER PARTI ISLAM ..INSYALLAH MUNGKIN BULIH DI ADER KAN PERUNTUKAN UNTUK ADJUST BALIK GIGI-GIGI YANG BERMASALAH...YG XDER DLM UMNO....MAAF JIKA TERKASAR

TAKBIR 3X

MeriamBuluh said...

Mak cik baju Merah tu marah betul...sapa jadi menantu dia lari malam heheheheee
Tahniah..
PAS For All....
UMNO For Idiot

Anonymous said...

Puak2 UMNO/BN memang mcm tu..
dah tersepit barulah nak cakap pasal melayu...kalau x cerita projek juta2 jer....cerita melayu masa perhimpunan agong UMNO jer...setahun sekali!

Anonymous said...

gile lah mok cik nie....
datang dr UMNgOk PENDANG tuuuuu...
nnT kite jmpa d KEDAH noo mok cik..
sy nk cium gigi mok cik jeww...
...GGGeeeRRRRaaaMMMMnye...

"mat falikkkk... fapa foh fng fakai faju PAS, ank x funa.... aku feranak ang kat fospital k***jaan, ang fesaq2, ang folak k***jaan"
...gigi jarang2, sembur2 skit bile bc erkkk...

hua hua hua hua.....

Anonymous said...

isteri siapalah tu, ataupun ibu siapalah tu yang berbaju merah tu? ,mesti ahli keluarganya merasa kecewa dengan beliau, kerana tidak mempamer kan sikap sebagai seorang wanita yang bersopan santun seperti 2 rakan wanitanya yang disebelah, hidung tak mancung gigi pulak tersorong-sorong

Anonymous said...

isteri-isteri menteri kabinet najib kafir,tak pakai tudung

Anonymous said...

isteri-isteri menteri kabinet najib kafir,tak pakai tudung

SURALAYA said...

gadis2 puteri ameno tu boleh bawak bincang lagi tu....

Anonymous said...

seronoknya asau ni.. baju PAS! ..dikepala DAP yang jadi kegembiraan & kebangaan TOKGURU@ULAMA ~PAS@PR kafir!!!!! laknat ALLAH

Anonymous said...

he he kesian ade gak pencacai umno gila meroyan sebab kalah besor kat sini..... dap kafir... pas islam... umno munafik ... lebih teruk dari kafir.... nauzubillah... jauhi lah diriku dari sifat kemunafikan umNO yahudi....

Anonymous said...

dlm banyak gambar..aku suka makcik yg giginya rongak..boleh bagi khir toyo rawat..boleh masuk side income..budak2 yg puasa tak tutup aurat tu kesian sungguh...harap tambahilah ilmu ..hadir ke majlis2 pengajian kitab2..pemuda2 amno pakai t shirt biru alangkah bagus otot2 yg kuat d guna utk menegakkan Islam..boleh menjadi saksi d mahsyar esok...