"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 25, 2009

Keputusan Tidak Rasmi N11

Reactions: 
Keputusan tidak rasmi N11 boleh disemak di header website http://perisik-rakyat.com/ pada bahagian header website (bahagian atas chatbox).

Sila refresh pages.

18 comments:

dewatawanberapi said...

alhamdulilah...kemenangan akan menjadi milik kita..pergi mampos sama umnoooooo..

Anonymous said...

Jangan lompat bro tadi beria-ria benar ko kutuk pr skrg ubn pulak..

Anonymous said...

PAS jangka majoriti besar

inggal lagi lebih kurang 4,000 undi, PAS diramalkan akan memenangi kerusi DUN Permatang Pasir dengan majoriti besar, tidak jauh daripada keputusan pada pilihan raya umum tahun lepas

http://www.malaysiakini.com/news/111386

CHAIRMAN KAGA said...

MUHAHAHAHA DARAB SATU JUTA
1 MALAYSIA DIKALAHKAN KAW KAW LAGI KAW DARI KAW TERSUNGGUH KAW
HE HE HE HE

Anonymous said...

dengarkan lagu sekadar di pinggiran, dr francisca peter khas utk petugas dan pengundi BN...Usaha lagi. Usaha Tangga Kejayaan

Anonymous said...

1 Mohd Salleh Man Parti Islam Semalaysia 9616
2 Rohaizat Othman United Malay National Organisation 4941

Total Majoriti: 4675

Anonymous said...

terbaru ..
PAS jangka majoriti besar lagi

kemaskini 6.51pm Tinggal lagi lebih kurang 1,000 undi, PAS diramalkan akan memenangi kerusi DUN Permatang Pasir dengan majoriti besar, tidak jauh daripada keputusan pada pilihan raya umum tahun lepas

http://www.malaysiakini.com/news/111386

dewatawanberapi said...

td tu aku terkena penyakit sawan dan gila babi je kawan2...skrg aku dah mula sedar kembali..

Anonymous said...

Dewata ni nampak umno nak kalah dia pegi sokong Pas pulak..boleh terima ke orang mcm ni.

Anonymous said...

Yabeda bedu...Parti mat monggol bungkus..he..he.

Anonymous said...

Pas akan menang majoriti lebih besar.Mampuslah umno yahudi pengkhianat.

madkri said...

mangkaq punya pengundi UMNO Permatang Pasir..calon pecah amanah pun masih dapat banyak undi...
lain kali pilihla calon elok2 sikit baru la sedap nak berlawan dengan PR...

Anonymous said...

dewatawanberapi said...

Baguslah tu ..yg benar kita ikut yang buruk tinggalkanlah dengan taubat.itu ajaran Islam kita

dewatawanberapi said...

maaf ye kwn2..aku bertaubat...

Anonymous said...

PAS menang majoriti besar

kemaskini 7.01pm Perangkaan tidak rasmi menunjukkan PAS memenangi kerusi DUN Permatang Pasir dengan majoriti besar.

http://www.malaysiakini.com/news/111386

perompak harta rakyat said...

Napa mat Ezam tak nak tolong kempen sama? kalau dia ada Insya Allah majoriti kita boleh jejak 6000+

Woi Ezam woi... saham kau dah takda nilai disisi umNO, kau ibarat kucing kurap yang hanya akan dicampak ke longkang apabila kahadiran kau hanya menambah kebencian pengundi keatas parti Yahudi Bani umNO tu...

Gelap masa depan......

Anonymous said...

Selamat Berbuka Puasa, jangan lupa pi terawih.

serai said...

sesungguhnya allah itu maha besar ..... sesungguhnya tidak rugi jika kita memilih alim ulamak. Takbir