"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 25, 2009

Mata Rohaizat Lebam Dikerjakan..!

Reactions: 

47 comments:

dewatawanberapi said...

dengar cerita ustaz2 pas semuanya
tak pakai seluar dalam...budaya kafir
betul ke zali???

Hanif Nasir said...

macam lanun daaa

Anonymous said...

dewatawanberapi said...
Ni apasal meracau ..ooo sesuai dgn nickname

dewata said...

rosmah pakai thong je

dewata said...

woi.nape guna nick aku??syial punya umnuuuuuuu..

Anonymous said...

Ini "pirate of carribean" ke atau "ali baba dan 40 penyamun"?.

Anonymous said...

dengar dengar aje. aku dengar ustaz UBN kot hari tu. kekeke.

TAMING SARI said...

Salam..

InsyaAllah BN akan menang kerana perjuangan kami bersama Islam bukan bersama DAP Laknatullah.

Wallahhualam

Anonymous said...

Anak Lenggong said..
bosan aneh said..
dewatawanberapi said..
dewata said...
zali said...

Sebagai pemerhati dlm blog ni ..
sy jadi hairan akan blogger senarai diatas.mereka tu betulke puak ubn tgk komen dan ulasan mereka spt orang tidak mahir dan kurang research dgn kaadaan sejarah dan semasa.
dan lebih mudah bahasa minda hingusan.Jgn marah ye ianya benar.
kalau mereka diupah orang ubn memmang rugilah
sebab.. segala komen mereka langsung tidak dapat menarik blogger @ pembaca blog ini kearah ubn.,

sorrytosay69 said...

bersama islam??aku tgk selama ni org umngok menang x penah lak sebut Allahuakbar ke x..hmmm..bersama islam..ko sure ke...??

Anonymous said...

Kuasa masjid S'gor tangkap pesalah berkuatkuasa serta-merta

Penguatkuasaan undang-undang Syariah di Selangor yang membenarkan pegawai masjid menahan orang Islam yang minum arak dan tidak berpuasa, boleh dimulakan pada bila-bila masa sahaja selepas diumumkan semalam.

http://www.malaysiakini.com/news/111339

CUPING MERAH said...

KENA PUKUL DENGAN BINI NO DUA NIII...

Anonymous said...

Mereka tu balaci-balaci upahan umno yang tak cukup ilmu, iatu takda pengalaman lagi. Baru dapat kerja baru dengan umno si putar belit, sebab pegi interview kerja di luar sana tak dapat.

sorrytosay69 said...

hihihiih..biasa la ni..nasib x dua2 belah kena....

Anonymous said...

Taming Sari, kau ni keris karat ke. Mahadet pun kata jangan percaya kata2 hang Tuah.

Kalau imam no. 1 umno kata jangan percaya. Buat apa nak percaya pada islam bawaan umno. Islamnya islam kapal selam, macam mat Jib kamu tu.

Anonymous said...

Sebat: Najib harap Kartika merayu

Datuk Seri Najib Razak berkata Kartika Sari Dewi Shukarno - yang akan dihukum sebat enam rotan selepas Ramadhan atas kesalahan mengambil alkohol - boleh membuat rayuan dan tidak sepatutnya reda semata-mata untuk dihukum.

Hebat najib minum arak pun boleh buat rayuan ...
http://www.malaysiakini.com/news/111343

chot said...

dewatwanberapi..

aku pon tak pakai suar dalam..

dols...ko mati pakai suar dalam renoma ke?

apa punya paria kuda longkang ni..
pasal suar dalam pon nak kaji..bangang

saudara...nak jadi bodoh pun biar le hensem skets

malu mak bapak nanti...

zahid ehudi said...

ahahahahahah taming sari

arini malaysiakini ada keluar komen oleh SIS yang UMNO ko puja tuh.....

ko tengok macamana SIS ni menghina perundangan syariah....

ahahahahahaha SIS ni memang cilake munafiq....

siapa yang banyak dalam SIS ni....jawapan nya mudah....anak bini orang umno laaaaaa....

UBN berjuang bersama SIS laknatullah.... munafiq yang menentang islam dengan hujah liberal.....kah kah kah aku kesian tgk taming sari

Anonymous said...

Seluar dalam mana boleh pakai dalam cuaca panas...nanti berbau keju masam!! Eesh eesh...nie pon hangpa tak tau...

zahid ehudi said...

hahahahaha....SIS ni nak bercakap pasal hukum hakam ISLAM.... bila aku tgk gambar gambar SIS ni facilatator seme jenis bukak aurat....rambut kaler oren....

macam gampang....

perumpamaan yang paling sesuai untuk SIS kalau bercakap pasal hukum hakam Islam ni adalah umpama

'seorang mat rempit yang cuba bercakap pasal pemanduan berhemah'

kan memang cibai tuh....gerakan NGO macam ni yang UMNGOK sayang sangat....

hantar anak bini masuk SIS....

Anonymous said...

Aku pun selalu tak pakai seluar dalam untuk suburkan aku punya sperma. Kalau pakai seluar dalam selalu tak boleh nanti benih mati, mandul pula aku.

dewatawanberapi said...

chot,

nah ambok duit ni beli seluar dalam
nanti terbang pulak burung kau tu
kalau burung cantik tak pe lah jugak
ni itam berkilat macam kulit india

apa pas tak bagi duitkah kat kau...
siannya kau ni...

pakai namapun chot...ko nak chot
sapa...nenek kau...

MeriamBuluh said...

Ingat Kumpulan Bersih yang pakai baju kuning tadi...
Kenapa tidak buat tshirt warna Biru atau Pink????
Hahahaaa aku rasa kalau Tshirt biru pakai sekali pastu tak pakai dah...orang tengok pun meluat...

chot said...

dewangberapi

meh isap peliaq abang meh...

dah tua2 pon bodoh piang...

isu spender pon nak ribut...

nenek ko pakai spender cap apa?

Anonymous said...

Biasa la bila bangsat PASberg dah mabuk tunggang beer lepas dengar ceramah... ni la keja sampingan kambing2 tu sambil jerit "takebeer...". Layannnnn.....

Anonymous said...

Imam 1malaysia kata edar arak tak boleh macam kat Selangor tu, tapi minum arak kena tangkap boleh buat rayuan.

Tak ke gila punya mazhab umno ni. Satu Malaysia dah dia tipu.

dewatawanberapi said...

chot,

pelir lu buat ape...baik hang bagi
anak dara hang ke, bini hang ke...

ok jugak...hahahahahahahahaha

dewatawanberapi said...

chot,

hang dah chot nenek hang ke tadi???

chot said...

blom lg...tengah tunggu opah hang mai..

Anonymous said...

Dewata hindu tu mana pakai spender..kote kecik..senang nak main sabun..

Anonymous said...

Yang dilayan dewata tu buat apa lah..dia tak kisah mencarut pun,spesis hindu kapir mana peduli dosa pahala...Pengikut dewa murujib ni masuk sorga.

dewatawanberapi said...

anon 4.19

spesis hindu kapir mana peduli dosa pahala...aku setuju

ntah2 hang hindu tu tak???

dewatawanberapi said...

orang pas sama bangsat dengan spesis
cina dan hindu kapir...

penghuni neraka jahanam...

Anonymous said...

Kau lah hindu..nama pun dewa hindu..hahahaha..anak paria.

Anonymous said...

Dewata tu orang umno paling bodoh atas atas mukabumi ni..dari kecik lagi tak pernah sekolah.

Anonymous said...

Bodoh macam lembu dewata..ntah2 dia memang lembu

Hanif Nasir said...

TAMING SARI...

DAP laknatullah? habis MCA tu apa??? tak faham betui la...

Anonymous said...

aku rasa orang BN ni konfius la... diorang ingat BN tu Melayu semua... sedangkan UMNO juga berpakat dengan MCA dan MIC, parti utk kaum Cina dan India... Pulau Pinang dulu pun bawah MCA, apa MCA tu Melayu ke?

bangang tul la....

Anonymous said...

Tak payah confius. UBN tu mmg dah bangang sbb dah lama makan suap.

Anonymous said...

Dewataberapi itu dewa hindu nama mahabrata, duduk kat puncak gunung berapi pulau bali,tak pakai spender.

Anonymous said...

HINDRAF!!!

Anonymous said...

TGK MUKA ROHAIZAT KAT BANNER NI PN KITA TAHU DIA AMBIK GAMBAQ XIKHLAS>KENA MARAH-MARAH KENA MAKI-MAKI BARU LA NK AMBIK GAMBAQ>>

NAJIB DGN ROSMAH LAMA XKELUAQ TV DAN XDTG TEMPAT PILIHANRAYA SBB NK HILANGKAN PANDANGAN BURUK RAKYAT TENTANG MASALAH ROSMAH MANSUR PUAKA!

dewatawanberapi said...

menteliti orang pas memang taraf
anjing kurap...sampai gambar pun
mereka nak rosakkan...

tak sekolah punya orang...
belajar sekolah pondok sebab itu
perangai macam berok...

det said...

Setakat jam 3 petang tadi hanya sekitar 63 peratus sahaja yang keluar mengundi.

Calon BN Rohaizat Othman melihat Perkembangan yang positif yang disaksikan memberi keyakinan kepada saya untuk meraih sokongan pengundi, sekali gus merampas semula kerusi ini

"BN telah menjelaskan hasratnya membantu rakyat dengan menyediakan pelbagai kemudahan asas dan infrastruktur yang dikehendaki selain keperluan lain yang diperlukan di sesuatu kawasan.

http://darulehsantoday.blogspot.com/2009/08/update-dari-permatang-pasir.html

Anonymous said...

Aik marah pulak dewatawanberapi ni..

Eh..eh..jgn marah..nanti kena jual.
Har..har..har.
Pose ke yeop? Sabar sket la. Dah nak berbuka dah. Ko pose ke tak ni? Nama pun dewa. Posa takleh makan daging je kot ko ni. Aku tgk selamber jer ko mencarut. Sabar la sket, kejap je lagi nak berbuka. Pastu leh la mkn daging. Ko ni tak mcm kita org kan? Ko posa cuma tak leh makan daging kan?

ha..ha..ha

dewatawanberapi said...

kpd semua kawan2/aku mintak maaf krn terkasar bahasa terlanjur bicara..aku sebenarnya terkena penyakit sawan dan gila babi sebentar tadi...

Naruto Sensei said...

amat sawan ni dah tak laku di Siasah melalk disini ke..

Ha ha Orang serawak dia nih .. dah le paloi..Dunggu lak tuh he he..