"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 25, 2009

Ucapan Tahniah Buat PM Najib

Reactions: 
Dengan ini, kami para penyokong Pakatan Rakyat ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada PM najib dan juga Gerombolan UMNO/BN atas kejayaan mereka mempertahankan kekalahan buat kali ke-7 berturut-turut..!

Tahniah 1Malaysia..!

56 comments:

Anonymous said...

salute perisikan rakyat youre the best ..telus pd pembaca termasuk komen berhemah hingga xxxx.

Yang benar itu pahit ..dan manis bagi Pejuang Islam ..
Kita tunggh PRU13 pulak..

dewatawanberapi said...

tahniah kpd tn hj salleh man..semoga anda melaksanakan amanah yg diberi oleh rakyat dgn penuh tanggungjawab..takbir..........

Anonymous said...

Dan jgn lupa ucapkan tahniah pda grombolan, kerana berjaya mendapatkan 4 DUN PR, hasil lompat parti.

PR menang sokongan rakyat, BN menang dengan sogokan duit.

Anonymous said...

tahniah amno...tula terlepas pandang 4 biji rumah melayu d belakang kubu hampa d bukit merah tak mai langsung jenguk..utk kempen...rumah aku la tu, situ aje ada 5 pengundi melayu yg lain kaum cina..sekali lagi tahniah rekod tanpa menang.

Anonymous said...

Sekali lagi dibuktikan parti umno pengkhianat ni ditolak rakyat.

Anonymous said...

Semua kemenangan ini adalah dengan izin Allah jua..Alhamdulillah ..

bosan aneh said...

selamat berbuka puasa semua...

sama ada pencacai umno mahu pun pencacai dap....we r freinds

tahniah kpd tn hj salleh man..

pssstt:dewatawanberapi ko dah geng pas ker....??wakakakkakakakkaka

-bosan aneh-

MeriamBuluh said...

Harap2 jangan lagi ada adun yang meninggal dunia selepas ini..
Takut nanti kalah lagi.. lepas tu ramai adun UMNO yang mati kena sakit jantung...hhahahaaa

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH!!!!

pbds said...

tahniah atas kemenanagan parti pas, dari perantau sarawak. semoga pakatan dapat takluk sarawak.

MeriamBuluh said...

PRK kali ini siapa yang bersalah..
Pak Lah lagi kah.
kahakahkah..mana komen dari taiko Cik Det....
Kali ini mungkin Muhyidin Yasin yang bersalah silap pilih calon...PM 1Malaysia lepas tangan

SASAUDENGO said...

JUADAH BERBUKA PUASA PALING LAZAT RAMADAN NI... MENIKMATI KEMENANGAN PAS DGN MAJORITI 4500!

TAKBIR 7x

Anonymous said...

Tahniah kepada PAS dan PR.
tak lupa juga ucapan takziah kepada UMNO..moga roh nya dicucuri rahmat.

Anonymous said...

TAKBIR!!TAKBIR!!TAKBIR
Umngok jangan nak salahkan orang lain.Salahkan diri sendiri..kutuk dan fitnah lagi Tg Nik Aziz,tuhan dah balas
TAKBIR..TAKBIR..

zali said...

tahniah pada kerajaan
malaysia,spr khususnya kerana
berjaya menjalankan demokrasi di
malaysia.

tahniah pada pas kerana berjaya
mempertahankan kerusi.

tahniah pada semua jentera
umno/bn atas usaha mereka.

tahniah juga pada semua petugas
dan pasukan keselamatan yang
berjaya mengawal keamanan di hari
pengundian.

satu malaysia
satu suara
satu tekad

Anonymous said...

Take beer, take beer!

Tahniah pada PR/PAS. Tahniah kpd penduduk/pengundi Permatang Pasir. Kpd pengundi/penyokong PR/PAS jangan lupa bagi nama dan I.C No kpd Tuan Guru Nik Aziz utk daftar masuk syurga. Harap dapat disegerakan supaya Tuan Guru Nik Aziz boleh courier ke Allah utk kelulusan segera. Yang mengundi BN, konfirm masuk neraka..

Tahniah! Take beer, take beer!

GreenMan said...

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

Apabila datang pertolongan Allah dan kemenangan (semasa engkau wahai Muhammad berjaya menguasai negeri Makkah), -

Dan engkau melihat manusia masuk dalam ugama Allah beramai-ramai, -

Maka ucapkanlah tasbih dengan memuji Tuhanmu dan mintalah ampun kepadaNya, sesungguhnya Dia amat menerima taubat.

Anonymous said...

Assalamulaikum,

AllahuAkbar 3x. Kemenangan manis dalam bulan Ramadhan. Keberkatan Allah sentiasa pada orang-orang yang beriman.

Esok, dalam "koran" perdana mesti naik tajuk " B1N1 berjaya kurangkan majorti PAS hampir 1000 undi" atau seumpamanya.

Piraah !!!, buat hari mengundi pada hari bekerja, memang la % mengundi kurang.

Anak jati Melayu Pulau Pinang.

Anonymous said...

salam zali...

kalah lagi umno.padan muka hang.ampu kipas angguk..takbir..

anonymous 8.16

x puas hati nampak.x pe pas ni muhyidin kata rakyat pengkhianat coz bn kalah lagi..

hahahahaha

zali said...

kemenangan pas merupakan
kegagalan man salleh dari
diselamatkan...

selamat datang keldai baru!

bersedia untuk ditunggangi,di
sepak terajang oleh parti dominan
pr...dap.

saya percaya...rakyat N11 akan
menyesal kerana tersilap pilih.

N!! akan kekal begitu.

Anonymous said...

inilah kali pertama kita membaca komen zali yang boleh dikatakan bagus..harap2teruslah beri komen yang membina..tq

Anonymous said...

la...ingatkan dah berubah zali ni... masih karat lagi biru dia ni... mampuih kat hang lah zali...

zali said...

anon 8:35...

keldai terpilih pas akan di belasah
dengan jayanya oleh dap dan pkr.

Anonymous said...

DAPPAS begitulah caranya yakni PAS akan terus diDAPkan. Beceramahlah siang malam sementara tu DAP siang malam akan mengaut harta dan kekayaan serta keutungan hasil dari kerjasama mantanp diantara PAS dan DAP. Selamat maju jaya kpd penduduk Permatang Pasir.

mohd said...

Pemuda BN cedera dibaling batu.....muakakakakakaaka.....ala manjenyaaa..nak susu

Anonymous said...

zali..ape2pun tahniah kepda engko kerana mengekalkan rekod kekalahan berturut-turut. lain kali rasuah lagi banyak2. Lagi banyak rasuah lagi banyak kekalahan. Takbir. Kenangan terindah malam ini.

Anonymous said...

isu cedera itu..dia orang UBN yang mulakan dulu. aku ade kat situ.

Wong Ka Wai said...

Tahniah kepada PAS dan rakan-rakan seperjuangan PR.

Semakin hari, semakin dekat ke Putrajaya!

buka kedai online dengan RM100

Anonymous said...

nampaknya keldai umno kalah lagi, dimanakah silapnya, mungkin kesilapannya terletak kepada tuan keldai tu sendiri

Anonymous said...

amnu menang lagi...

opss... menangis lagi...

Anonymous said...

agaknya penyokong bn mesti menyesal kerana memilih rohaizat jadi calon, sebab calon yang diharapkan membawa tuah tetapi rupanya membawa malang berpajangan, tahniah umno kerana masih lagi berjaya mempertahankan rekod tanpa menang 7 kali berturut2

bodik said...

ada lg mangkuk hayun mr zali pencacai umnom yahudi. ingatkan dah insaf 7 kali umno kalah. puak2 ni mmg x sedo diri. Allah dah turunkan bala pun x sedo2 lg.

bodik said...

buat anon 8:16
nak bertakbir, takbirlah betul2. jgn jadi mangkuk hayun!!!. ko ni mmg puak2 umno yahudi. aku rasa ko kenalah belajar islam semula dan dgr blk apa yg TGNA ucapkan. jgn jadi puak yg menentang hukum Allah.

Anonymous said...

Teruskanlah Zali dengan komen bodoh yang tak logik ko tu Zali.Rakyat bukan bodoh semuanya macam ko .pru13 nanti berjayalah ko lingkupkan umno terus.

Anonymous said...

Syukur kepada ALLAH..
kepada penyokong UMNO..terima kasih kerana memeriahkan suasana di permatang pasir.

haris said...

tahniah pas moga dapat tunai apa-apa yang dijanjikan pada warga permatang pasir, inshaallah.

Anonymous said...

zali tu nak jadi katak
tapi malu...
sebelum ngudi bukan main lagi cakap tu cakap ni
macam yakin menang dah kalah diam je la..ni cakap lain pulak keldai la apa la
apa kalau umnongok yang menang tak jadi kaldai ke...kebih pada kaldai kot...rakyat dah bukak mata
pilih calon..belum jadi yb pun dah
tak leh pakai...dah jadi yb lagi la...
so buat zali...tak lama lagi nak raya
so jgn nangis dengar takbir raya and terus take beer

anti umno said...

zali,

Terima kasih kerana hang ucap tahniah kerana PAS menang. Tapi hang tak ucap tahniahpun kepada pengundi hantu yang memenangkan PAS di Permatang Pasir.

Satu lagi, tolong habaq kat geng hang, kalau nak masuk syurga jangan ikut pemimpin Umno menentang hukum Islam.

Sudahlah buat maksiat, sembahyang posa tak tahu hala, menentang hukum Islam pula, ada hati nak masuk syurga.

Hangpa daftar masuk syurga David Arumugamlah. Dia akan tunggu hangpa di pintu syurga.

Anonymous said...

anon 8.16..

jangan la meletakkan diri cam nak oder tiket ke neraka..
perkataan takbi ckp leklok la..
take beer hotak hang...
hati kotor sangat..
bawak bertaubat la...
bak kata TPM kesayangan UmnGok...
'orang yang berdosa perlu bertaubat n meminta ampun kepada Allah swt'
kalo syg leader umngok hang tue ikot n ajak dia sekali...

Islam dulu kini selamanya... =))

boli said...

bagi la apa2 pon orang balaih nk pangkah kati ,,,,,......sori

boli said...

bagi la apa2 pon orang balaih nk pangkah kati ,,,,,......sori

Anonymous said...

Oi, aku pun nak tumpag ucap takziah juga kapada calon BN karana mengekalkan kekalahan mereka 7 kali berturut2.

Anonymous said...

Untuk kali ke 7 , Kerbau UMNO tumbang lagi , kita tunggu kerbau ke 8 pulak !

Anonymous said...

tania. .kpd penyokong ekrimis pas !! Kerana kemenangan anda !! Penyokong jumud dan bongkak ini akn mendpt pengajaran jua. .tania !!

Lebai said...

Zali ,


toksah depa ni ... main kita cari hantu ... leh buat ajak main meriam buluh ... ko kan expert bab-bab hantu ini ... jom zali ..jom ...

Anonymous said...

bila dah kalah ni, tentu rasa marah kan?.....

Kita tunggu apa yang depa nak buat (sehingga selesai) di Selangor dan Kedah. Mereka sudah rancang, kita tunggu dan lihat apa senjata sulit mereka nak guna.....dan berapa juta RM yang mereka nak tabur. Dengar cerita RM200 juta diperuntukkan untuk telan Selangor dan Kedah!

Orang melayu beragama Islam mesti bersedia dengan kerenah yang a-me-no nak lancarkan di Selangor dan Kedah. Kita tengok jugak apa peranan polis, sprm, peguam negara dan mahkamah, SUK, staf dan kakitangan Dewan undangan negeri 'membantu' a-me-no di Selangor dan Kedah....di Perak mereka semua sudah bantu KERA-jaan (KERA jadi raja!) a-me-no ni. Beranikah mereka mengulangi apa yang masing2 buat di Perak tu kat Selangor dan Kedah?

Kita tunggu!

Anonymous said...

1MALAYSIA TOLAK BN

Anonymous said...

TAHNIAH UMNO !!! DULU KINI DAN SELAMA-LAMANYA KALAH....TAHNIAH !!!

Anonymous said...

Tahniah pada PR terutamanya pada PAS yang berjaya mengekalkan kerusi DUN N11. Terbukti, rakyat masih bersama PR untuk bungkuih BN. Tak payah la nak gebang sana sini cakap sokongan rakyat pada BN makin bertambah.. mgkn ada 2-3 ADUN yang sengkek dan sangap yang nak melompat... tapi rakyat xkan sekali-kali berubah pendirian.

Anonymous said...

salam
to:zali

1.tiada unsur kaum disini
2.jgn cuba provok
3.apa erti 1malaysian pd ko?
4.Jgn banggang sgt

Anonymous said...

salam ramadhan..

aku menzahirkan perasaan bangga & puas pd the malaysian people kerana mengundi PAS di N11.
WELL DONE & KEKALKAN PRESTASI ANDA
banjaq30

Anonymous said...

laih nye ko zali..
ko melayu jenis uppercase?
p/s: jgn lupa bayo zakat fitrah no bro zali....

Anonymous said...

laih nye ko zali..
ko melayu jenis uppercase?
p/s: jgn lupa bayo zakat fitrah no bro zali....

Anonymous said...

Dengan ini saya mengistiharkan kerajaan pimpinan dinasti mat monggol akan tersungkur setahun dua lagi dan PR akan menguasai Putrajaya.

hamid,klang said...

KEPADA ORG UMNO
JGN KUTUK NIK AZIZ LAGI
NANTI BURUK PADAHNYA
SEBAB...
ORG UMNO TIDUR TERBONGKANG
NIK AZIZ SOLAT DAN MUNAJAT...
ORG UMNO MINTA BANTUAN POLIS,SPRM
NIK AZIZ MOHON BANTUAN ALLAH!

AmeNOO said...

kah kah kah...kasi mampus ameno dan pencacai angkat najisnya kah kah kah