"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, August 20, 2009

Kem Pengundi Hantu Dikesan...

Reactions: 
Oleh kerana KJ baru perasan adanya pengundi hantu dalam daftar pengundi di N11, maka aku cuba menjejaki para pengundi hantu yang disebut oleh KJ untuk mendapatkan penjelasan dari mereka...
Tapi sayang... semuanya tidak memberi kerjasama... aku rasa betul la dakwaan KJ tu... SPR nak ambik tindakan ke tak ni..?

15 comments:

Melayu barua DAP said...

PAS menag kalah di Penang serupa saja.

matstim said...

gua sulah titon pun mau kacau!

anti umno said...

Saudara,

Dulu semasa kita berusaha keras mendedahkan masalah pengundi hantu dan minta SPR buat pembersihan daftar pemilih, Umno asyik nafi saja.

Mengapa Umno tidak bagi kerjasama mengatasi pengundi hantu...? Sebabnya, Umnolah penternak hantu hantu itu.

Sekarang Umno pula merungut bahawa banyak hantu berkleliaran. Nampaknya penternak hantu sudah tidak mampu mengawal hantu hantunya.

Kepada 'Melayu barua MCA' aku nak kata bahawa kalau PAS menang Umno merana. Malu mat... kalau kalah tiga kali berturut turut orang kata hattrick, kalau lapan PRK kalah sederet nanti digelar mattaik.

Anonymous said...

Hantu hantu semuanya sudah bertaubat dan tak nak pangkah Umno...pasal itu Bos bos hantu meracau...dah bagi kain pelikat dan gula-gula sekati, pi X kat PAS pulak !!! Siapa tak marah ???

Anonymous said...

Umno menang pun tak guna,jadi pembangkang saja..Undilah Pas..

Anonymous said...

reserve satu lot untuk UMNO .... kalau boler korner lot sebab UMNO ni pelahap besar,...

Anonymous said...

lokasi TP N geng2 pkr bakal berkubur..

havoc said...

hahaha..kelaka la plakk..bila puak2 ni percaya pasal hantu..dulu diorangg yang kata takde siap kutuk lagi ada....ni mesti geng sama PEMBURU HANTU tu la tgk Astro Ria byk sgt hahahahaha....

Anonymous said...

Hantu PAS bole msuk syurga ka?hahhaha

Anonymous said...

Yg nie aku terkejut umno ckap ada pegundi Hantu...pas blim ckap dia dah kean...
cepat btoi antu nie...sape punye hantu nie?????

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Tu hantu B1N1 asalnya tapi dah berpaling tadah sebab masih tak dapat upah yang lepa janji atau lepa bagi duit palsu macam Pak Cik di Kg. Petani, Permatang Pasir tu dapat.

Aku Anak Melayu Pulau Pinang.

Anonymous said...

Ketua hantu tu KJ, Kera Jadian. Sejak bapak mertua dia turun tahta, dia meracau yang bukan-bukan.

Lebih baik dia pakai ketayap pegi masjid lagi bagus. Melalak kesana-kesini dapat dosa kering je.

Jadi ustaz umno lagi bagus, dari jadi balaci umno, pasal orang umno tak nak ngaji agama sebab dituduhnya semua ustaz2 tu semua Pas.

Kalau umno pertikai Pas boleh menentukan siapa masuk syurga, sama juga dengan pemimpin2 umno boleh tau yang mana ustaz Pas. Dahsyat mengalahkan TGNA.

kawan said...

aku x kering gusi bace blog ni ..ide2 ko rang bernas tol lah

Anonymous said...

Abang sekalian.

Hahahahah.

Aku pun rasa kelakar lak ngan lawak ni.

Hehehehehehhe.

LOL.

Ni ko dah mintak permission DAP tak ambik gambar markas diorang nih? Kang kena marah ngan diorang lagi lak.

Anonymous said...

http://sd-malaysia.blogspot.com/

-blog yg ntah ape-ape ntah.aku pn tergelak tgk gelagat penulis blog ni.
bole rohaizad di agung2 kn???

http://www.youtube.com/watch?v=Tgw-DgS13YE

-singgah2 la melihat rosmah part1 - part5.xpenah dalam sejarah bini PM masuk youtube sbb mengetepikan keluarga sendiri.sampai kn adik sendiri kena lari dari malaysia sbb xbole nk mencari pekerjaan di malaysia angkara rosmah!