"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, August 20, 2009

Moral Rohaizat: Kenapa BN Bersungguh Pertahan..?

Akhir-akhir ni kalau buka berita atau baca surat media perdana, hampir kebanyakan kandungannya adalah artikel-artikel atau berita-berita yang nampaknya bersungguh-sungguh sangat hendak mempertahankan penyelewengan yang pernah dilakukan oleh calon UMNO/BN N11.

Jadi aku dok heran sangat-sangat... kenapa bersungguh sangat..? macam ada yang tak kena je... sana-sini dok hilite bahawa kesalahan tersebut bukan dilakukan oleh Rohaizat... UMNO keluarkan kenyataan mempertahankan Rohaizat sementara Bar Council pula berterusan mempertahankan tuduhan bahawa Rohaizatlah yang bersalah.

Aku dok tertunggu-tunggu jugak kot-kot ada sape-sape atau mana-mana wartawan media perdana yang rajin, tolong cari rakan kongsi Rohaizat dulu untuk dapatkan penjelasan dari dia pulak supaya perkara ni lebih jelas dimata bakal pengundi N11 dan juga rakyat Malaysia.

Ada sape-sape yang rajin atau kenal rakan kongsi Rohaizat..? kalau sape-sape tau, elok jugak kita bongkar hal ni... kita tanya tuan punya badan sendiri apa sebenarnya yang berlaku...

Macam best je kan..?

8 comments:

matstimketum said...

jeng,jeng,jeng.....kita tunggu pr sdr yusri rakan ijat di firma guaman mereka dulu pd pukul 10pg khamis ini.

sasaudengo said...

ABO akan buat CIT jam 9.30am utk pendedahan dari Sdr Yusri, rakan kogsi Ijat. Harap nasib beliau akan tetap terbela selepas pendedahan tsbt.

TP... mohon dapatkan maklumat status Ustaz Ramlang selepas pendedahan beliau di PermatangPauh. Harap pimpinan PR dapat pastikan kehidupan yg lebih selesa setelah beliau dibuangkerja oleh JAKIM akibat dari pendedahan tsbt. Semoga segala jaminan dan janji2 kepada beliau ditepati demi masa depan beliau dan keluarga.

Dimaklumkan beliau masih di KL dan mohon dapatkan no. tl beliau utk dihubungi.

Anonymous said...

puji..mu jange tkejut kalo ada kuar berita utama di tb3 suku nati..tokey koperasi tu kata pulak sbnrnya pitih rm161,000 tu hak sbnrnya dia yg ambik pas tu dia cuma ambik rm 1k jer yg slebihnye tu rm 160k tu dsai yg ambik..buke mat ijat..ingat crite PI bala hr ni ngaku esok nafi lusa ilang trus..

Anonymous said...

buleh jadi hok mu royat tu anom...puok2 tu meme pakar


i'm no king

Anonymous said...

Siapa siapa yang dedah kes Umno nie nanti depa kasi black list. Bar kounsel nanti kasi black list jugak -mulut celupar !!

Anonymous said...

Siapa siapa yang dedah kes Umno nie nanti depa kasi black list. Bar kounsel nanti kasi black list jugak -mulut celupar !!

Anonymous said...

Nanti boleh tahu lah siapa yang menipunya..Mat Sembab,Rohaizat atau Majlis Peguam..hahahaha..Penipu mesti pandai menipu..Rakyat jangan tertipu dengan diorang ni.

Anonymous said...

http://sd-malaysia.blogspot.com/

-blog yg ntah ape-ape ntah.aku pn tergelak tgk gelagat penulis blog ni.
bole rohaizad di agung2 kn???

http://www.youtube.com/watch?v=Tgw-DgS13YE

-singgah2 la melihat rosmah part1 - part5.xpenah dalam sejarah bini PM masuk youtube sbb mengetepikan keluarga sendiri.sampai kn adik sendiri kena lari dari malaysia sbb xbole nk mencari pekerjaan di malaysia angkara rosmah!