"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, January 27, 2010

Aduka Taruna: Terkini Dari Bukit Aman

Reactions: 
Salam 1 Bukit Aman...

Hahaha... aku baru dapat call dari Bukit Aman dan dapat bercakap dengan AT. buat masa ni AT sedang memberi keterangan berkaitan dengan kesnya kepada pihak Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK).

Semuanya berjalan dengan lancar dan dalam keadaan yang baik. makan, minum sedap, nak solat pun tak de masalah sebab kemudahan untuk beribadat juga disediakan.

Aku pun dah hubungi peguam AT di Kuala Lumpur dan minta beliau berhubung dengan AT disana. AT kirim salam pada semua dan mohon maaf atas kesilapan dia. so tak payah risau... sama-sama kita berdoa untuk kebaikan AT.
  • Yang Benar Tetap Benar, Yang Salah Tetap Salah..!"
Menterjemah Keadilan, Menjunjung Undang-Undang...

26 comments:

zali said...

at?

sapa at?

penjual cendol?
penjual nasi lemak?
penjual pinggan mangkok?

atau at tu jenama pinggan mangkok?

Anonymous said...

lama tak nampak zali ni...

poket dah kering kot skrg buat balik kerja mencacai ni....

sicapik said...

Paling tidak dia berani menyatakan yang benar. Ramai yang diluar sana yang sebenarnya setuju dgn beliau cuma tatak belani oooo!!

Awang Dogol said...

Tak payah nak bagi tau khabarnyepun tak apa.

Apasal kau orang (blogers PR) ni sibok pasa AT. Gila meraban sokong dan sanjung dia sangat apa sal.? Buta mata betol la kau orang ni.

Dah la meraban...meroyan pulak tu mengatakan UMNO punya pasal.

Ptuihhhhhhh.....ambik kau

Anonymous said...

orang yang mencaci orang lain boleh dicaci.untuk pengetahuan zali AT adalah ANGKAT TAIK. dia duduk dalam lokap baiiikkk punyaaa..lepas tu siap la lepas je dari lokap askar timbalan setia pulakj cari engkau. so baik kau bekerja jadi tukang ANGKAT TAIK

TAIPINGMALI (TM) said...

Nanti dia keluar dia kata Polis bagi makanan setaraf anjing macam Telesa Cock pulak

Anonymous said...

manusia2 macam korang nie lah yg buat aku semakin benci dengan PAS...

Walaupun pada hakikatnya, bukan semua orang PAS jahat dan berhati busuk..

p/s: lepas nie ada la manusia sengal akan balas: "Apa ingat org UMngok tue semua baik dan beriman"

**sungguh sempit & terkongkongnya pemikiran

Anonymous said...

AT manusia ego sebab tu memang sesuai kerja Angkat Taik....semua org salah dia saja yg betul...

dino.yp@gmail.com said...

teruskan perjuangan AT, jangan hirau orang di sekeliling. teruskan mencarut dan memaki hamun. itulah ajaran PAS yang sebenar dan terbaik. jadilah warganegara yang merosakkan agama dan negara. hidup AT!

Anonymous said...

Mungkin lepas dengan undang-undang.Dengan kerabat diraja Johor!

bgbr05 said...

natang kau AT!!!

er...cakap natang takpe kan?

Awang Dogol said...

kah..kah..kah...
AT = Pencacai Angkat Taik satu gelaran baru.

Memang padan pun sebabnya mulutnya yg bau taik tu sbb suka mencaci..mencerca dan merendah2kan orang lain.

Anonymous said...

poji..

ajak r kero nije tu mari jale johor kl ada mase..

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon 5:44 - kau bagi la duit tambang..!

Anonymous said...

at tu dah la miskin.. kerjanya menyusahkan orang saja... miskin buat cara miskin la woi..
kepada yg suka ugut2 sambil jual nama kerabat johor tu pun sama je dengan at.. ingat...! jaga kata kamu tu, bila kamu senasib dengan at baru kau tau langit tu tinggi atau rendah.. hentikan lah kerja ugut2 ni meluat orang membacanya, negara ni ada undang2, takyah nak tunjuk samseng... nanti makan diri

Anonymous said...

AT cakap kerana benar...
Jangan jadi macam UMNgOk,cakap nak menipu jee...

Anonymous said...

kahkahkah si capik...lu bikin gua ketawa berdekah2 dikala ini..zety apa kabar sicapik ?

Anonymous said...

Makin banyak pencacai umno masuk blog PR kali ni. Baru dapat upah dari ketua gerombolan Umnongok kot? Tak dapat upah tak mencacailah kat sini. Kerja mencacai yang mudah saja diberikan pada penggangur Umno ngok ni, tapi kerja hacking pada semua pada kerabat parpukari dari India. Kesian Awang Dogol tu, zali dan TM (Tipu Melayu)dan seangkatan dengannya. Mencacai upah rendah, hacking upah tinggi tapi melayu umno tak percaya kat pencacai melayu umno pasal IQ depa setaraf dengan mamat yang dok ANGKAT TONG TAIK.

mahfusalsabui said...

baguslah kalau AT sembahyang..sekurang2nya tak ler tok guru susah hati nak suruh org PAS sembahyang..

aku dengar cite..ade org tak berkabung kena pelempang dgn orang kampung..kalau AT ni dapat kat org kampung tu, aku tak tau la nak jadi apa.tapi kalau dapat kat aku..penyepak dulu ler

Anonymous said...

betul ke AT dilayan dgn bgitu bsik olleh polis,..

errr,..bukan ke polis msia ni zalimm????????

Mohamadazhan hjDesa said...

salam topeng,

AT tu dah kutuk para sahabat, kutuk isteri nabi, kutuk imam mazhab. Tak perlu ada lah blogger magkuk ayun tu, xda maruah, kalau jahil agama jgn cakap pasal agama, nampak sgt kejahilan tu.takut sia2 saja hidup ni...mgucap la byk2..

Awang Dogol said...

Ha...ha...ha...Aku pasti orang2 Johor akan tunjukkan dan kenalkan pada di budak mulut becok tu yang mana buku dan yang mana ruas. Macam Hj Bakhil kata "Yang mana hujung ...yang mana pangkal...
jarang-jarang....kaddang-kaddang aje berlaku.

Anonymous said...

Orang Johor mane brani? Pulau Batu Putih dah mereka bagi kat Singapore? Lepas ni nak bagi ape pula aku tak tau la. Agaknya Iskandar Johor pula kot. Dengar kata Tok Arab banyak labur kat situ, nak harap orang Johor saja mana ada duit, tapi bangga umno perintah negeri tu.Cakap tak jatuh, sembang je kuat. Hari-hari dok minta sedekah kat Tok Arab, lama-lama Arab pun naik meluat.

Anonymous said...

AT : gua tak kenal lu sgt..semoga lu dpt pengajaran yg terbaik...

TPU :teruskan perjuangan..insya'Allah kita menang..(dunia dan akhirat)

..utk talibarut UMNGOK dan semua pengampu mereka...semoga korang mendapat hidayah...

Awang Dogol said...

Sebab tu aku kata blogers2 PR ni bangang...tak tau menilai. Boleh lagi pi sokong orang yg mulut becok tu.

Anak Lenggong said...

Ish semua dalam keadaan baik eks..poji oooiii dulu ko jugak yang kata polis malaysia ni zalim..makanan yang dibagi cam makanan anjing..ko tak minta izin kat khairul tu ke temankan bini dia..come mek kelantan sorang tu wooo...bak kata pak indon..seksi bangat pak..