"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, January 27, 2010

Murujib..! Murujib..! Murujib..!

Reactions: 
  • Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, akan melakukan lawatan bersejarah ke Batu Caves pada petang menjelang Thaipusam yang akan disambut oleh rakyat Malaysia beragama Hindu Sabtu ini.

    Ketika mengesahkan perkara ini, seorang jurucakap pejabat Perdana Menteri berkata Najib dijadual berada di kuil Batu Caves di mana lebih daripada sejuta orang Hindu akan berhimpun untuk perayaan Thaipusam, pada malam Jumaat ini.
Murujib..! Murujib..! Murujib..!

Wakhakhakhakhakha...!!! Woi..! 1Malaysia demo la woi..!

10 comments:

zali said...

tu la namanya...perpaduan.
1 m'sia kan...

lana buli said...

biaq pi la..Pemimpin Islam bukan utk Islam sahaja..kan ini juga yang Nik Aziz ajar dan lakukan..lain lah kalau najib tu ulama islam..mungkin dia buat tak patut kerana dia ulama...

..pernah tengok roda basikal?...

Anonymous said...

Kalu si Najibtuya ni boleh jadi macam ulama, kiamat dunia ni. Satu lawak yang sungguh melucukan. Macam mana tahun ni replika Gurujib tak naikkah lagi? Dulu dia kata Hindraf tu pariah, sekarang dia pun dah sujud di kaki Pariah2 tu.Apamacam. Ludah ke langit kena batang hidung sendiri.

Anonymous said...

alee!!Sapa yang cun dok sama hangpa dan aduka waktu report polis di kelantan tu!Tenguk belakang macam zizie yang nikah dengan bung karno kinabatangan jee!!Samalah juga no!!!!!Jahil!!!!!!!

jiwakita said...

salam....

tak heran pemimpin nak gi manapun...
DSAI & Nik Ajis pun apa kurangnya...

anda heran?

Awang Dogol said...

Dia nak pi manapun dia punya pasal la. Dia nak jumpa rakyat..itu tanggungjawap dia la.....lu orang sakit hati apa pasal. Lu orang bukan pemimpin pun..ini pun tak tau ka??

Kenapa la blogers2 PR ni semakin hari semakin bangang tak tau tanggungjawap pemimpin.

kolonikof said...

Bila dah susah baru nak cari rakyat,bila senang lupa rakyat...Awang BAGANG kau ni....

Awang Dogol said...

Woi sandul atas tu...kau orang yg bangang tau...lupa diri...tak kenang jasa. Kerajaan dah bagi macam2 kemudahan..kau orang nak kutuk lagi kerajaan. Bangang ke tak bangang cam tu?
Wahai blogers PR..buka mata la sikit....buka luas2...telinga tu korek sikit..tersumbat dah tu. sebab tu bengap sampai sekarang.

Anonymous said...

alahai...

aku takutla pulak!!!tengah najib dok naik tangga batu cave nanti!!!!jumpa la pulak,nik aziz tengah keghabat tangga batu cave la pulak!!!bertongkatla pulak!!!!macam kes gereja!!!masing-masing tunjuk jantan!lawan melawat gereja!!La ni pakat lawan melawat batu cave la pulak!!!samapai atas sekali depa terkejut!!nampak anuar ibrahim!!siap pakai kavadi lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hakhak...biasa la tuh..kalau pemimpin UMNO wat memang salah saja..bile pemimpin pembangkang wat memamg boleh...demokrasi terpimpin katanya hakhak...yang tukang tulis blog nih pon sebok mengutuk org, xsedar yang diri tu pon tak berape pandai hakhak....ape nak wat, memang mcm ni la manusia ye tak...baikla kite same2 bertobat...