"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, January 27, 2010

Kepala Babi, Kepala Lembu, Kepala Babi... Celako..! Celako..! Celako..!

Dulu letak kepala babi dalam surau... lepas tu arak kepala lembu depan SUK, pagi ni pulak main kepala babi lagi dekat Masjid.

Ni mana punya kaum suka sangat dengan kepala binatang ni..?

"Natang" sungguh..!

8 comments:

Anonymous said...

bukan arak kepala bXbi depan SUK, kepala lembu daaaaa....!

Anonymous said...

awas!

umno sedang mengunakan talian hayat terakhirnya untuk terus berkuasa...!!!!!!!

jgn cepat melatah!!!!!

kaiban said...

lembu babi dan selama2nya!!!!!
sendiri mau ingat beb

Anonymous said...

TULA NI NA mELAYUkan rakyat BANGANG ....hahahah

desamansglalang said...

puak PKR la ni..kan depa ada segala bangsa..org Melayu tak mungkin..tengok babi pun dah geli,apatah lagi nak pegang..puak umno dan pas depa tau hukum hakamnya..tak percaye? tanya Azmin ..dia ada bukti

Awang Dogol said...

Apa..???? mau tuduh UMNO punya kerja ka..banganggggggg!

Anonymous said...

Gantung kepala babi ni banyak di negeri kereta lembu saja iatu di Melaka tu. Tak hairanlah negeri yang diperintah oleh si Ali ketam tu suka pada kepala babi. Yang ni yang aku hairan. Kedua kepala lembu, ni pula banyak di daerah Shah Alam. Satu keturunan dengan yang di Melaka tu.

Asyik-asyik main kepala,asyik-asyik main kepala. Kepala binatang pula tu. Aku ingat kalau si mamat Jepun yang perintah Malaya dulu masih memerintah Malaysia, aku ingat dah lama dah kepala si Ali Ketam dan kerabatnya di Shah Alam dah kena pancung.

Tak respect langsung kat binatang. Dia pun nak hidup juga macam manusia.

Anak Lenggong said...

YANG NI AKU SOKONG AYAT POJI....CELAKO MANA YANG LETAK KEPALA BABI TU..MENURUT kpn KEPALA BABI TU JENIS BABI HUTAN..KITA TUNGGU LAH SIASATAN YANG DILAKUKAN CELAKO MANA YANG LAKUKAN.