"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, January 11, 2010

Menteri Kanan Sabah DiSAHkan Terlibat Hubungan Seks Gadis Bawah Umur..!

Reactions: 
Gempar dan mengejutkan! Seorang VVIP yang berpangkat Menteri Kanan di Sabah disahkan terlibat dengan Skandal Seks Gadis Bawah Umur (16 tahun) yang kini disimpan di Utara Sabah.

“Keluarga mangsa telah dipujuk agar merahsiakan perkara ini dan sejumlah wang telah dibayar kepada bapa mangsa kerana VVIP berkenaan akan berkahwin dengan ‘gadis’ tersebut setelah mendapat kebenaran berpoligami daripada isterinya,” ujar Zainal yang merupakan keluarga terdekat mangsa berkenaan.

Zainal menegaskan, VVIP berkenaan sering melawat keluarga mangsa dan membawa mangsa ke sebuah resort untuk bertemu dan menjalinkan hubungan secara sulit sejak mangsa berusia 15 tahun yang kini telah berhenti sekolah.

“Kita cuba menghalang tetapi oleh kerana keluarga mangsa tertekan semata-mata kerana kuasa dan pengaruh VVIP tersebut, maka mereka terpaksa merelakan anak gadis mereka menjalinkan hubungan terlarang dengan VVIP tersebut,” ujar Zainal yang berjanji akan menyerahkan gambar VVIP bersama gadis tersebut agar tindakan tegas diambil terhadap VVIP yang sering memangsakan gadis bawah umur.

Sumber - Sabahkini - Reveal The Truth, Prevent The Faith

15 comments:

que_1203 said...

cakap saja mau dedah... kami tuggu yo... jgn sabahkini macam utusan suda la..

Anonymous said...

Dah tau dah ending dia..nanti kuar la statement gadis tu org yg dedahkan cerita tu(watak hero) nk fitnahkan dia n merosakan repotasi VVIP tu..kmudian PDRM akan cekup hero td dan charge bwh mcm2 akta kerana berniat jahat nk musnahkan karier politik menteri kanan tsb..Last skali polis umumkan hero mati masuk gaung atau terjun bangunan..ni mcm gambar hindustan la tp lagi teruk coz hero hindustan x mati cuma dia sakit dulu..ni kalo kat India ni mau terbakar panggung ni,rusuhan satu Mumbai sbb hero mati kihkihkih..Nk tau lbh lanjut cerita box opis ni..layari www.PUKI.com.hihihheheh..

Anonymous said...

VVIP tu boleh berdaftar dengan kelab umno bawah umur tajaan Rahim anak Tambi Kechik tu yang sangat gemar berkawan dengan gadis wawasan 1515 macam kata Mat Sabu.

Anonymous said...

ni lagi pervert gadis bwh umur pn nk buat bahan seks.baik buat dgn anak sendiri je wahai VVIP asshole.kalau benda ni jadi pada anak org biasa apa org atasan nk kisah sgt.kalau kena pada anak bwh umur menteri baru la nk investigate sungguh2.lumrah dpt kerakyatan malaysia semua kepentingan org atasan dijaga, di protected tp kepentingan rakyat biasa langsung xkesah sampai jadi lempeng basi.tgu media dtg baru nk tunjuk muka baik perut buncit misai tebal

muraisenja said...

nanti last sekali senyap.... tak ada apa2 berlaku keputusan 6 - 6 (enam tolak enam)

Anonymous said...

ah, aku malas nk pecaya citer2 gini. kalu ada gambo, tunjuk je la. ni simpan2 plak. mcm citer2 sblm ni, manjang citer AKAN tunjuk, sudahnya xde mende pun.
tak pun, mamat zainal tu pn kena byr gak. dia tunggu VVIP tu culas byr bulan2 br dia tunjuk gambo tu. kah kah kah

Anonymous said...

aku x caya benda mcm ni sbb BN kan pemimpinnya baik2 belaka. mcm rahim thamby dulu kena fitnah dgn Lim Guan Eng. tangkap jer mamat zainal tu pastu sumbat dlm penjara mcm LGE habis citer. budak tu ngan family jolok sikit duit terus settle...hidup Barisan Neraka....

Kapten Zero said...

Kerja2 celaka ni, adalah dari golongan umno sabah. bila umno masuk sabah dia tak ajar dan didik orang umno sabah tentang islam dan nilai2 murni kerana takut orang sabah lari dari sokong umno kpd sokong Pas. Tinggal lah orang umno sabah dalam kgglapan seperti juga ahli2 Umno Semenanjung.Hina dina disisi Allah.Kita tak tau bagaimana pegawai kagat boleh sokong bersatu dgn umno; mungkin sering ddk mabuk kat mess pegawai kot.

Abejoel said...

aiks.... Kak Sharizat kite x nak amik tau ker? Biasernyer Kak Sharizat akan bermati2an memertabatkan maruah wanita... hehehheee aku ras ler Kak Sharizat buat2 dunno jer nti...kita lihat ler nti..

Anonymous said...

Kak Sharizat tegah mabok macam mana nak amik tau...hehehehe

Anonymous said...

Ni menteri punya hal buat apa shahrizat nk cmpur tangan. maklumlah dah kalah duduk diam lg baik. kalau bagi statement nnt lari dari hukum hakam agama pulak, pendek kata buta jawi. kita tgu la media dtg nnt kita tgk sapa nk gain popularity murahan... ada media baru ada menteri klu xdak media sampai basi pn depa xmau hinggap...
benda xjadi dekat anak depa apadal.rilex makan rasuah lagi baik.
lagi 1 kalau kes2 mcmni kan geng2 pukida pekida suka cmpur tangan.apa lagi p la tunjuk samseng club mlm melayu dekat sana.

Anak Lenggong said...

Biasa laa bila dah takde isu ..kena laa buat fitnah..ngape ko tak korek rahsia ni pulak:

1. Mana peginya mamat kebal yang konon nya kena tetak di PD dulu..
2. Apa kesudahan cerita isteri kedua rohaizat yang ko jaja sewaktu pilihanraya di Permatang pasir tempuh hari.
3. Apa cite ketua ulamak pas perlis yang dok seksa isteri.
4. Apa cite x-speaker kelantan ngan bekas isteri tu..
5 dan yang paling best ngape ko tak korek cite AJK pemuda pas kelantan yang bawak lari anak dara orang tu..

Bongkar jee...laa..ko ni kan penyebar fitnah nombor satu..

Anonymous said...

anak lenggong baru keluaq hutan weh!!! topic dah basi bero. jgn nk mengalihkan isu pulak.sekarang org tgh sembang pasai gereja.update news la skit.mcm org asli tasik banding r ang nih..ckp mesti lari dari topic.time dulu angpa xsempat tanya ka???

Anonymous said...

Woi anak LBengong ko komen la skit pasal artikel ni jgn cuba lari tajuk lak ko tggu je la TP akan dedah kan sape la orang UMNOk anak yahudi tu ....

Anonymous said...

Hello Zainal, how are you? If u ever exist la...