"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, January 25, 2010

Pemulangan T-Shirt PAS Reform

Adalah dgn penuh rasa kesal dan rendah diri, kami mengumumkan akan memulangkan balik semua wang yang telah didepositkan ke akaun kami atas tujuan pembelian T Shirt PAS Reform.

1. Pemulangan ini adalah untuk mengelakkan pembeli T Shirt dari dikaitkan dengan kes penghinaan AdukaTaruna terhadap Almarhum Sultan Iskandar. Walaupun PAS Reform tidak ada kaitan dengan kes penghinaan AdukaTaruna terhadap Almarhum, namun logo PAS Reform telah terpampang di media-media.

2. Atas dasar hormat-menghormati dan demi kebaikan semua pihak khasnya pembeli yang bermurah hati memberi sokongan terhadap PAS Reform, maka kami menangguhkan dulu penjualan T Shirt PAS Reform sehingga satu masa yang akan diumumkan kelak.


p/s : Kepada sahabat blogger yang menyokong kami dengan meletak banner iklan, mohon kiranya dipadam banner iklan tersebut untuk mengelakkan kekeliruan.

Sebarang kesulitan amatlah kami kesali.

Harap maklum.

6 comments:

camarputih said...

http://uwaisqarny.blogspot.com/2010/01/otai-projek-langgar-haji-hadi-akan-di_23.html

Unknown said...

Topeng

Hayya, apa dah jadi nii?

Anonymous said...

hahahha...ni la nasib si aduka..dah la nak kena dakwa..geng2 sendri pun dah pulaukan...habis madu sepah dibuang...fuckoff gila perangai liPAS2 ni..

Tapak kaki said...

Seekor "Cah Keting" mengaku bloger PR dah kena cekup....padan muka dia. Mulut celupar sangat. Memang padan dia dikenakan penjara...sumbat dia 10 - 15 tahun pun tak apa.

Anak Lenggong said...

Bukan salah ibu yang mengandung dan bapa yang mengajar sehingga sibangang ni menjadi manusia kurang ajar yang tiada adap..tapi ini lah yang terhasil dariapada tarbiah pak lobai pas....dan jangan terperanjat bila pemimpin pas akan mengulas mengatakan mamat ni bukan penyokong pas

azizan bin saiful said...

memang pun mamat sekor ni bloggers PR..jgn masa senang je mengaku ahli setia,time kena lokap semua belah..semua kata ni kerja jahat UMNO..org bodoh saja yang boleh diperbodohkan