"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 10, 2010

5 Cara Dapatkan Info Terkini Kes Fitnah 2 Datuk Seri Anwar Ibrahim

Reactions: 
5 Cara Dapatkan Info Terkini Kes Fitnah 2 Datuk Seri Anwar Ibrahim:
5 Fastest Ways to follow Conspiracy Case on Datuk Seri Anwar Ibrahim:

1. FaceBook Fan Page DSAI.
http://www.facebook.com/pages/Anwar-Ibrahim/16194831839?ref=search&sid=1050280454.1225754697..1

2. Twitter @AnwarIbrahim.
http://twitter.com/anwaribrahim

3. TV Selangor.
http://tvselangor.com/v2/

4. Sistem SMS Parti Keadilan Rakyat
How to subscribe?
Type: ON ADIL
sms to: 32300

5. Blog DSAI.
http://anwaribrahimblog.com/

SEBARKAN!! Please FWD!!

16 comments:

Anak Bugis said...

Teruskan sokongan pada sedara anwar, baik kita berani mengambil risiko dengan memilih kepimpinan baru dari terus menjadi melayu yang lemah di bawah umno..

Anonymous said...

Eloklah dan tunjukkan sokongan anda kpd si Al-Juburi ni supaya dia boleh ingat dan mengenangkannya apabila berada dlm jel di Sg Buloh nanti..teruskan usaha murni anda!

Anonymous said...

to anon : 3:18

sian kat kamu ni..masih lg buta kayu n d perbodohkan oleh laknat setahun jagung tuh..

lu pikir la sndr..
1 dunia dah tau konspirasi jahat puak2 kamu..

moga tuhan mengampunkan dosa kamu..

Anonymous said...

silap..kepada anon 3:36

sian kat kamu ni..masih lg buta kayu n d perbodohkan oleh laknat setahun jagung tuh..

lu pikir la sndr..
1 dunia dah tau konspirasi jahat puak2 kamu..

moga tuhan mengampunkan dosa kamu..

Anonymous said...

Blog Greenboc pun ada membuat lintas langsung untuk sesi mahkamah kes bodoh Saiful ni.

Anonymous said...

ANom 3.36

anda silap saudara, kalau betul DSAI peliwat maka Wan Azizah tak dapat anak krn peliwat ni biasanya orang yang tak suka kahwin (lone ranger) macam saudara

Anonymous said...

Kepada pencacai2 taik UMNOk..
Cukup2lah kamu memperbodohkan diri kamu sendiri...Jangan jadi kan diri kamu hamba kepada pengkhianat bangsa sendiri ..

CIFUT BABI said...

fitnah kepala toya kamu, abis tu macamana air mani si juburi tu boleh masuk kat dalam bontot saiful?

hina betul la korang ni penyokong kaum nabi luth!

jijik lagi menjijikkan

CIFUT BABI said...

sikit-skit fitnah, sikit fitnah, dia dok menjubur yang korang bodoh nak mampos ni jadi pencacai bingai dia, sebab inila aku marah ngan pas sebab suka gunakan agama dan menghalalkan yang haram walau liwat sekali pun, pada muka jeffry buat gambar anwar liwat aziz tua kutuk tu

Anonymous said...

Al Juburi ni manusia dua alam a.k.a bisexual. Bernafsu pada perempuan dan lelaki. Keinginan sex kpd dua jenis sama saja. Oleh kerana perbuatan melakukan sex sejenis adalah haram disisi agama bersekali dgn tekanan masyarakat yg tidak menerima sama sekali perlakuan ini, maka perkahwinan normal adalah menjadi pelindung dan benteng pada pengamal sex sejenis ini. Itulah DSAI sebenarnya. Dia dgn perbuatannya telah berselindung disebalik institusi keluarganya. Malah imejnya sbg seorang pejuang keadilan dan dgn penampilan islamiknya itu telah berjaya melindungi beliau tanpa menampakkan walau sedikit tentang nafsunya terhadap lelaki muda. Buatlah rujukan mengenai tabiat manusia spt ini dari buku2 rujukan dan artikel yg berkaitan dlm bidang seksologi, sikologi, human behaviour, sosiologi, dll.
Jadi si Al Juburi ni adalah salah seorang dari mereka yakni manusia yg dijadikan Allah yg berkelakuan demikian. Hanya kerana beliau adalah seorang ahli politik dan bekas TPM yg bercita-cita tinggi, memang mudah utk mengaitkan kes beliau yg dihadapi sekarang sebagai satu dan konspirasi utk menjatuhkannya. Sebenarnya jauh disudut hati beliau siAl Juburi tahu dan sedar bahawa dia sedang menyimpan rahsia perbuatannya itu dari diketahui umum. Berhati-hatilah saudara-saudara sekalian.....

Anonymous said...

di malaysia ada berpuluh ribu gay..semua adalah penyokong umno totok... taubat la wahai ameno sebelum kamu mati...

Priasribayu said...

dah tahu ada beribu gay kenapa PAS duduk diam jer..kata berjuang kerana ISLAM..OOooo..sebab abe anwar marah yer kalau ganggu gay..

aku lebih rela Malaysia di pimpin oleh samy velu daripda seorang peliwat bernama anwar..kesian kat juak2 anwar..terpaksa menyokong kaki liwat semata2 dendam kesumat pada UMNO..

Anonymous said...

Ikuti kisah perbicaraan DS Anwar Ibrahim di Arkib Perbicaraan DS Anwar Ibrahim vs Pendakwaraya.

Mengandungi lapuran terkini perbicaraan semasa oleh pelbagai media dan juga Transkrip perbicaraan tiap-tiap hari.

Juga liputan lapuran perbicaraan tahun 1988.

Hanya lapuran, tidak ada komen diterbitkan.

C2 said...

Priasribayu adalah Gay sebenar...

Anonymous said...

insan adalah sebaik2 dan semulia makhluk hamba Allah yang diciptakanNya dari makhluk2 lain seperti jin dan binatang

tetapi apabila ia telah menjadi jin atau binatang,maka ianya lebih teruk dari kedua2 makhluk ini,jin dan binatang pon tak juboq lubang duboq _manusia jer yang sanggup juboq lubang duboq,fikir2kan siaper yang sangat gemar juboq lubang duboq di bumi malaysia

takder fitnah (2) takder konspirasi (2) yang nie nyata sebab ada pengadunya..

umpama anjing engkau belalah anjing tuu.. bagi duduk kat rumah beri makan elok2 mandikan dier elok2 dengan shampoo.. latih dier jangan makan taik sebab taik makanan kesukaan anjing,bila dah bela elok2 anjing takkan makan taik lagi..

tapi bila dier jumpa taik dia takkan makan,tapi anjing nie akan tetap hidu jugak taik tu.. sebab itulah tabiat anjing sukar sangat nak dia buang.. ???

Anonymous said...

yang kuat main juboq ni spesis umno... memang tak dapat disangkal lagi... taubat lah wahai umno musyrik