"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, April 24, 2010

Kemaskini: Masyarakat India Kalumpang Sambut Zaid


Ratusan masyarakat india Kalumpang hari ini menyambut dan meraikan Calon Pakatan Rakyat, Dato' Zaid Ibrahim sebagai tanda sokongan.

22 comments:

Anak Lenggong said...

WOUUUU...RAMAI BETUL KOLING YANG SAMBUT TOK AJIS NYANYUK NI EKS...TAPI YANG HERANNYA DALAM GAMBAR NI BANYAK KOLING YANG PAKAI KETAYAP DAN BERTUDUNG...EHMM KOLING2 TU DAH DITARBIAH OLEH SI TUA NI KEE KAH KAH KAH....KOLING DIKALUMPANG TIDAK ITAM EKS...CUMA TOK AJIS DAN POJI BLOGGER UPAHAN ZAID NI YANG ITAM BERKILAT...

Tapi situasi yang sebenarnya:-

Ceramah Nik Aziz Di Kelumpang sebentar tadi tidak mendapat sambutan. Hanya 100 sahaja yang mendengar celoteh beliau. Beliau juga telah di sambut dengan muzik india kawadi.

Anonymous said...

Lawan tetap lawan. kalu ini macam sahih PR boleh menang. Cuma melayu ngok saja dok percaya kat parti apco yang pemimpinnya itu perangai macam urko. Sapa yang tak kenal urko dialah gerombolan dari 'planet of the apes'.

Cyberuk tu samalah keturunannya.

Anonymous said...

sokongan yang hebat... ahahahhaa..

tapi..kalau felda dah dapat pampasan..tak heran aku kalau zaid kalah.. ahahaha

nik ajis suka maki org said...

hei tambi..itu india klang juga ramai2 mari ..pirahhh..itu mcm mahu tipu lagi ka..india akan sokong india la tambi..melayu pun sudah benci sama melayu apa pasai mahu undi melayu..itu melayu mabuk bole pecaya ka

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

POPEGOMO forever said...

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-dapat-wahyu-daripado.html popegomo kasi koncing samo ahli2 umno di GEREJA PERKASA.. wakakak

wakakak sapo nak minum koncing si PAPAGOMO aka POPEGOMo..mai la baco.. wakakak

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-dapat-wahyu-daripado.html popegomo kasi koncing samo ahli2 umno di GEREJA PERKASA.. wakakak

best1of4 said...

Episod kekalahan UBN semakin ketara, Hulu Selangor bakal memalukan Najib sekali lagi. Lebih malu dari kekalahan PRK sebelum ini.

Mengapa???

Chairman Kaga said...

HE HE HE HE
PUAK PENCACAI JGN OVER KONFIDEN. FELDA DAH GOYAH..

BACALAH PENAMPAR 1MALAYSIAH

Anonymous said...

Aku nampak 10 orang ye India dalam gambar tu... itu termasuk Chaiman Kaga...

Anak Lenggong said...

SELALU NYA DIDALAM MANA-MANA PRK ..DALAM BLOG NI PENUH DENGAN GAMBAR PENYOKONG PKR DAN PAS..TAPI DALAM PRK NI ...SI TOYOL POJI BUDAK KELATE NI TAKDE PULAK LETAKKAN GAMBAR..ADA SEKALI TU DIA COPY PASTE GAMBAR LAMA ..(GAMBAR BUDAK POMPUAN TU) SEBAB GAMBAR TU PERNAH DIA SEBARKAN MASA PRK DIBAGAN PINANG KAH KAH KAH...SAMBUTAN DARIPADA ASKAT HIJAU BANGANG TAKDE KEE..ATAUPUN UAPAH DARIPADA ZAID BELUM MASYUK LAGI...

Anak BAPTS Longgong said...

anak longgong ni tak suko budak kelate la tu...dio ni bonci ngn kelantan..dio bonci orang n9.. wakakakakkaa

patuik la umno tak buleh monang sangek.. wakakakakkaa

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/popegomo-dapat-wahyu-daripado.html

Chairman Kaga said...

MUHAHAHAHAHHA
KAO SILAP.
DAH BODOH TAK TAO MENGIRA DENGAN BETUL.
LAGI BEBAL KERANA TAK SEDAR KERABAT CALON KAMAL+ALAN+NATHAN ADA DISITU.

MUNGKIN DEPA TAK BEGI KOT


BACALAH POSTING BERIKUT
UPKO MEMBELA NASIB PENEROKA KHAK PTUIH

HE HE HE HE HE

DahlamaBenciBN said...

Kalau BN terlalu yakin akan menang, apasal semua pemimpin , TPM and PM + Laki PM berkampung di Hulu selangor? Habis program kerajaan di tempat2 lain tergendala.

Anonymous said...

Aku baru lepas tengok berita TV3Suku...Kalau esok Barisan Najis menang..Hari Isnin, Najis nak bagi duit RM3JUta pada Sekolah Jenis Kebangsaan Cina....Aku nak tanya sebab aku nie bukan sekolah tinggi..Senang2 ke nak bagi duit kerajaan mcm tu je??? Duit tu bapak dia punya ke main bagi mcm tu je??? Kalau keluar duit kerajaan mcm keluar duit sendiri...memang abis lah duit rakyat Malaysia!!!

Kesian aku tengok org2 melayu yang sokong BArisan Najis..angguk je kepala kene tipu!!!

Masa nie la peserta Felcra,Masjid, Jalan Raya,Kampung2, dapat Peruntukkan...Nie duit mana datangnya???

SPRM tak siasat ke???

Hancurlah negara aku nie!!!!!

Anonymous said...

kalo kompom bn menang esok kenapa perlu gertak, ugut, umpan rasuah? kenapa perlu tabur bank deraf. entah boleh tunai entah tak.

janganlah juah sangat. kalau Allah nak sesuatu tu jadi tentu bersebab. jangan juah sangat.

semua org dah muak dgn penipuan umngok. anak lenggong, jgn buat malu mamak kuti.

POPEGOMO rexona dah panggil MAHAFATHER said...

http://popegomo.blogspot.com/2010/04/ceramah-terhebat-antara-dua-insan.html

POPEGOMO REXONA

we luv popegomo

Anonymous said...

ya dlm tv3suku tadi... terang2 najis tu janji nk bagi rm3juta pada skolah cina, dgn syarat bn menang!

suka2 je nk keluaq duit macam la duit tu mak bapak - bik mama dia yang punya!!!!!!

tak rasuah ka tu namanya... sprm tunnggu apa lagi tangkap la najis tu!

Awang Dogol said...

Ini lah dia padah kalau dah lantik Piem yang kaki rasuah....

Nak menang berpolitikpun boleh rasuah....inikan pula bila diberi peluang berurusan pasal business. Lagi la besarnya rasuah ......

Kemudian pandai2 nak suruh orang bawahannya jauhi rasuah....nak tahu apa orang bawahannya (kakitangan Najib) kata pasal rasuah...??? Mereka kata "kami ni bilis saja....tuuuuuuuuu...yang diatas...lagi besar naganya!!!!"

Mampus Malaysia macam ni....


BANGANG.....BANGANG

Anak Bugis said...

PKR adalah 1 Malaysia yg sebenar..
BN adalah Benjamin Netanhayu.. hehehe

storm62 said...

kalo datuk Zaid menang aku janji akan bagi zionist yahudi keluar dari Malaysia.....hanya melayu APNO tak berani nak sebut bagitu....ka ka ka.

Anonymous said...

aku minta achi tu beri laluan tuan guru dan achi tu dgn tegas berkata,
"kenapa saya x blh berdiri d sini, saya sudah lama nak jumpa dgn ini orang, saya mau lihat dia dekat2" 3 achi tu ada d gambar no 4 dlm kolam ini sedang menyambut zaid yg mendahului tuan guru kedatangannya. dan aku berada d gambar no 3 yg bercermin mata berkolar oren. itulah semangat org india d kpg ini bagi memberi sokongan kpd pr dan mrk ini berjalan kaki, berkenderaan sendiri. dan aku akan balik ke melaka selepas keputusan hr ini. 200 mtr dari program ini adalah program najis d mana 4 bas terpaksa d gunakan bagi mengangkut penyokong2 dari luar utk menunjuk betapa ramainya penyokong bn d kaw ini. Kesiannya si najis d tipu hidup2 olh penyokong dan pencacainya sendiri.
Anak Lengung. adalah lebih baik ko pergi menimmarahkan semua bilik gerakan bn ko tu yg hampir mampus xkan ko x perasan yg bilik gerakan ko semua kosong tiada penghuni.

Anonymous said...

pemimpin umno sudah mula meninggalkan ulu selangor. Satu petanda baik utk kita. Insyaallah, mari kita berkerja keras lagi. pastikan taktik kotor saat akhir tdk berlaku.