"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, February 09, 2009

Aru Pula Hilang..!: Hantu Kopek Mengganas Lagi - malaysiakini

Reactions: 
  • Anggota Exco Kerajaan Negeri yang telah disahkan meletakkan jawatan, V.Arumugam “menghilangkan diri” tanpa sebarang berita.
  • Bekas Pengerusi Jawatankuasa Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Hal Ehwal Masyarakat Siam, Perpaduan, Pekerja Ladang dan Hal Ehwal Masyarakat India itu gagal ditemui dan tidak menjawab sebarang panggilan telefon termasuk daripada Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak.
Nah... aku dah habaq dah... mesti ada filem baghu lagi lepaih filem & evening in Perak...

Awas woi...!!! hantu kopek mengganas lagiiiiiiiii......!!!!!!

8 comments:

zali said...

beso mana la kopek hantu kopek sehingga boleh melindung aru tu ya...

syok la aru sebab dapat lepak kat kopek...

Anonymous said...

UMNO pun menderhaka... Penting baca cerita nie...

http://pahangdaily.blogspot.com/2009/02/eksklusif-nizar-tidak-durhaka-kepada.html

Anonymous said...

Memang sekarang ni musim hantu kopek.

Anonymous said...

Aru belum tentu salah lagi. Semoga dia masih bersama PR. Aru pun tak nak berteduh di kelipat kopek yang kena cancer tu.

Zainal Abidin Bin Abu Bakar said...

Salam Perjuangan,
tindakan beliau melatakkan kedua-dua jawatan Exco dan ADUN adalah tindakan yang bijak dan wajar diberi pujian. Sesungguhnya, amat diyakini keputusan beliau itu dibuat setelah dipertimbangkan sedalam-dalamnya dan mengambil kira dari pelbagai aspek termasuk faktor keselaman beliau dan keluarganya seperti yg dikhabarkan sebelum ini. Pemimpin Tertinggi Pakatan Rakyat harus mengambil iktibar duduk sebenar perkara ini semoga peristiwa ADUN PR berpaling tadah tidak berulang lagi.

Anonymous said...

Isk bahayo... Jaga2 bukan setakat Aru.. YB pakatan lain pun kena jaga2... Hantu kopek mungkin sedang memerhatikan anda...

Anonymous said...

Najib Mongolia dah marahkan hantu kopek sebab takutkan Aru lebih2...lain yang Najis harap, lain yang jadi...PRK lagi?

Anonymous said...

takpa aru koffin kanser ada....