"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, February 09, 2009

Arumugam letak jawatan Adun Bukit Selambau

Reactions: 
  • Selepas melepaskan jawatan exco kerajaan negeri Kedah, V Arumugam turut meletakkan jawatan sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Selambau.
  • Perkara itu diumumkan oleh Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak malam ini.
  • Menurutnya, peletakan jawatan Arumugam itu berkuatkuasa serta merta.
  • Sehubungan, Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah akan memaklumkan kekosongan kerusi tersebut kepada Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) untuk membolehkan pilihanraya kecil diadakan dalam masa 60 hari.
  • Siang tadi, Azizan mengumumkan bahawa Arumugam telah melepaskan jawatan exco kerajaan negeri.
TP - adusss pening... lepas hilang, letak jawatan...

Ape bende la antu kopek dah bikin..?

9 comments:

zali said...

tahniah aru!

haa kan sedap kopek hantu tu kan...

Anonymous said...

Aku tunggu Mat Monggol pi kempen..
Terompah aku dah buruk nih.. drpd aku buang baik aku guna untuk kempen Mat Monggol..

Anonymous said...

Bagus la Aru...tak macam 2 ekor katak di Perak tu. Maybe dia dah tak tertanggung lagi disiksa oleh hantu kopek, sebelum hantu kopek mendapat hasil ada baiknya dia sabotaj.

Anonymous said...

Beliau diugut di paksa sertai kapay lanun. Namun...

salam reformasi….

Syabas YB Selembau. Apajua alasan perletakan jawatan YB sebagai Exco & ADUN tidak dipersoalkan. Yang penting pengorbanan YB pastinya demi kepentingan Parti.

Kini Rakyat perlu sampaikan mesej yang lebih nyata akan apa yang akan mereka hadapi di PRU13 akan datang dengan memastikan majoriti kemenangan calun kita berlipat-ganda.

Saya akan terus menganggap sdr sebagai YB (Yang Bermaruah).

jinbara said...

hahahah kita tengok zali menangis kali ke 3 sp2 ada borang kosong sila bg kat zali...x kisah la dap ke pkr ke pas ke....atau supp kesian kat dia nk join tp malu2 babi....

Anonymous said...

Mai la Mat Monggol...sini lagi banyak HANG

Anonymous said...

Jg2, ntah2 esk, kuar plak brite penafian letak jwtn.. Skrip hmpr aje sm dgn Perak ni.. Klu btl2 ltk jwtn ADUN, wa tabik kt dia. Org yg berprinsip..

zali said...

mat jin

macammana nak masuk...pr pun nak bungkus dah...

Anonymous said...

pasni skrip diorg pun sama... org ilang leh hantar surat letak jawatan... hehehehe