"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, February 09, 2009

MB Haram Berucap Dihadapan JUTAAN Rakyat Perak..!

Reactions: 

Awat kehadiran ghamai sangat ni... sampai tak muat dewan... lain kali kita buat dekat Stadium pulak..!

Klik [sini] untuk muat turun.

5 comments:

Anonymous said...

hm..elokla...dulu PAS kata BN kafir...sekarang ni PAS+DAP+MAKHALSHAKTI+HINDRAF+PKR ape kebenda pulak mungkin dah jadi haram jadah kot...tak reti nak sebut dah perkataan yang terhebat dari kafir...dak pon haramzade...

KUAHKUAHKUAHKUAHKUAH

Anonymous. said...

Oh please la. Ini semua sungguh terserlah kepalsuannya.

paloi bin mulau said...

hang perasan tak dia umum bagi 30000 kat orkestra cina tu? muahahaha kaya betoi zambry ni. sapa pegang kwangan perak la ni?

tapi satu je amno ni tak berubah. cuba teka apa dia? duit duit duit. pi la amno pun mesti huloq duit.

aku nak jemput zambri mai kg aku. aku nak hiburkan dia dgn orkestra kompang. mana tau di huloq 300000 ka muahahahaha pakcik kayooo

Anonymous said...

Nampaknya lebih ramai pengawal dari penyokong.

Anonymous said...

Nampak sangat dia ni BODOH SEADANYA. Baguslah Khairy lantik dia. Ikut suka mak bapak dia je ishtihar peruntukan 30 ribu, tanpa ada sebarang perbincangan. Semuanya secara spontan. Kalau ada yang menyamar jadi cacat kat atas pentas tu mesti dapat peruntukan ni...bahaya...bahaya.