"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, February 16, 2009

Pesanan Untuk Pakatan Rakyat P-059 - malaysiakini

Reactions: 
Zahid Hamidi adalah perancang utama dalam kemelut politik negeri perak masakini, dan Najib pula menjadi jurucakap UMNO perak.

Walau pun kita melihat Zahid Hamidi depan lensa kamera seperti lelaki pondan, tapi disebalik tabir dia adalah manusia yang amat garang lagi pemarah.

Cerita ini dikeluarkan oleh orang yang tidak tahan lagi bekerja dengannya. Walaupun Zahid Hamidi adalah menteri Islam HadHari, namun dia kini dilihat sebagai Syaitan HadHari yang baru pulang dari mekah.

Dikatakan, semua tempat dalam kawasan Bukit Gantang sudah diletakkan orang yang diupah untuk melaksanakan kempen pilihanraya dalam dua kumpulan.

Kumpulan pertama adalah kumpulan yang dilihat sebagai amat berhemah dalam kempennya.

Kumpulan kedua adalah kumpulan ala samseng. Kumpulan kedua ini akan digunakan jika keadaan terdesak.

Oleh yang demikian, kita tidak boleh terlepas pandang terhadap pergerakan dan percaturan Zahid Hamidi yang mahu mengkucar-kacirkan perpaduan Pakatan Rakyat.

Maklumat ini harus dinilai...!!!

8 comments:

Parpu Kari said...

DAH NAK KALAH, MACAM TU LAH, BUAT CERITA, KORANG NI MEMANG PANDAI MAIN WAYANG LA..

MANA ANWAR BERAHI??? KAT MANA DIA SEKARANG NI EK>??

Anonymous said...

Hei parpu papadom. Ko yakin ker puak ko boleh menang? Waspada x salah daripada terleka. HUAHUAHUA. Kalau citer ni benar pun kita worang dah prepare dah. Tak yah cakap pun.

Anonymous said...

Tengku Zatashah, 34, and Mennesson, 35, tied the knot three months ago in Paris.

She is an international corporate communications manager at the L'Oreal headquarters in Paris while her husband is a film producer and entrepreneur.

anak sultan selangor pon kerje dgn company ade kaitan dgn israel..ceh...camne nak bela islam....

Sila siasat....dedahkan rahsia...

sumber: http://thestar.com.my/metro/story.asp?file=/2008/2/28/central/20441632&sec=central

Anonymous said...

lagi pendedahan...

sultan pon peluk artis...apa crita....

sumber: tgk sendiri

http://angelitaatractivo.blogspot.com/2008/10/1st-f1-night-race-28908.html

Anonymous said...

Pagix buta dah buat dosa ngata org...apa nak jadi ngan org selam zaman skrg....banyakx ngucap

Hang Jebat said...

kalau nak tau dgn lebih jelas hangpa dok lah rapat2 dgn..tukang masak kat hotel mana ... Hangpa boleh tau benar atau tidak ttg perkara itu...Lagu mana dgn melantak Ayaq kecing setan pulak...???? Kalau asyik dok melangut TV dan baca media semasa..sampai mampus pun dok nampak yg kulit sajalah...Sebab tu terjadi sejarh Hang Jebat...Rakyat spt umno kata dia derhaka..tapi dia dok dekat/dalam istana..dia tau lah pekung nya...

Anonymous said...

kalo jebat tu kona sikit sume kena pcy ke? buat2 le mmg die gile kuasa... x ke mampos...

SNIPER said...

kompom!!!! penyebab utama tamadun melayu terhenti ialah TV1, TV2, TV3. Arkitek Utama ialah UMNO. Tu yang bila sembang dengan orang UMNO terasa macam bersembang dengan orang dari tahun 60-an! ke pakai time travel machine untuk meramaikan pengundi UMNO?