"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, February 03, 2009

Puzi Ghazali & Firdaus Sharuddin Ejen UMNO??? - malaysiakini

KEMASKINI 4:28PM

Nama : Firdauz Sharudin.

Pekerjaan / Jawatan : Pegawai Khas ADUN Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi.

Lain-lain butir diri : Tiada.

Status keahlian dalam parti politik : Tidak diketahui.

Mula dikenali selepas muncul pada sidang media yang sepatutnya dihadiri oleh ADUN Behrang dan mengaku sebagai Pegawai Khas ADUN Behrang.

Setelah cuba mendapatkan info berkaitan id Firdaus Sharuddin daripada berbagai pihak baik dari pihak PKR Perak, kakitangan SUK Perak, etrnyata setakat ini tiada siapa yang mengenali Firdaus dan tiada siapa juga yang dapat mengesahkan bahawa Firdaus Sharuddin adalah Pegawai Khas ADUN Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi.

Nama : Puzi Ghazali.

Pekerjaan / Jawatan : Pegawai Khas ADUN Changkat Jering - Osman Mohd Jailu.

Lain-lain butir diri : Tiada.

Status keahlian dalam parti politik : Tidak diketahui.

Mula dikenali selepas muncul pada sidang media yang sepatutnya dihadiri oleh ADUN Changkat Jering dan mengaku sebagai Pegawai Khas ADUN Changkat Jering.

Setelah cuba mendapatkan info berkaitan id Puzi Ghazali daripada berbagai pihak baik dari pihak PKR Perak, kakitangan SUK Perak, ternyata setakat ini tiada siapa yang mengenali Puzi dan tiada siapa juga yang dapat mengesahkan bahawa Puzi Ghazali adalah Pegawai Khas ADUN Changkat Jering - Osman Mohd Jailu.

Siapa sebenarnya depa 2 orang ni?

Jom kita siasat...!!!

Gambar ihsan : malaysiakini

The Game Have Just Begun...!!!

Dari blog PerakExpress.com

Apakah Jamal dan Osman masih hidup atau sudah mati?

Banyak yang tak kena. Laporan polis yang dibuat oleh Kerajaan Perak tentang kehilangan Jamal dan Osman masih belum menunjukkan penyelesaian. Aku tak harap polis akan menemui mereka.

Semua yang hilang…gagal ditemui oleh polis…kecuali bila dah mati. Dan aku menaruh rasa…mungkin Osman dan Jamal, mungkin dah kena C4.

Kalau sapa-sapa yang melihat video sidang akhbar yang dibuat oleh “Pegawai Khas Jamal dan Osman”, mungkin akan tertanya-tanya. Siapa “Pegawai Khas” ini.? Boleh lihat disini.

Aku bertanya kepada kepimpinan PKR diPerak dan tak ada sesiapa yang kenal “Pegawai Khas” ini!

Siapa Firdaus Shaharudin?

Sepanjang yang aku tau, Pegawai Khas Jamal ialah Zamri, Ketua PKR Kampar. Dulu ada pembantu khas Jamal iaitu Hazha, EXCO AMK Perak, tapi aku tak pernah tengok Firdaus Shaharudin!

Dan disebelah pulak ialah Puzi Ghazali, yang dikatakan “Pegawai Khas” Osman Jailu. Pirrrrah!! yang ni seorang
kontraktor dari Teluk Intan. Seorang Ketua cawangan Umno!

Pegawai Khas Osman ialah Mohd. Zuraimi Zulkaply. Ada seorang pembantu Osman bernama Shahrol, tapi PUZI Ghazali? Tak seorang pun pemimpin PKR yang kenal dengan “Pegawai Khas” Osman ini!!!

Apa dah jadi?????

Kedua-dua Jamal dan Osman gagal menghadiri sidang media yang sepatutnya dihadiri oleh mereka, sebaliknya diwakili oleh dua orang “Pegawai Khas” yang tak dikenali.

Apakah Jamal dan Osman masih hidup atau sudah mati?

Posts Berkaitan:
  1. Jamal .. maafkan teman. Semuanya kerana rakyat
  2. Kisah dua EXCO PKR
  3. Hangat di Perak
  4. Krisis PKR Perak 3
  5. Najib tawar RM50 juta untuk beli ADUN PKR.

2 comments:

kulupSakah said...

laa..mcm badut kt blog aku je...

Anonymous said...

perhatian kepada semua!!!!!!keturunan anak cucu ahli Parti kominis malaya.......golongan perisik bawah tanah yang membantu ahli pkm di dlm hutan.kebanyakan anak cucu ahli pkm telah ramai menjadi pemimpin umno,mca,gerakan.mereka telah menjadi kaya dek umno.....umno tak seperti dulu....ingat pkm dimansuhkan tahun 1987....bukan semua ahli pkm cina....melayu pun ada.....mereka masuk BN...utk lumpuhkan negara ini!!!!!!