"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, March 08, 2009

Anti PPSMI: Gambar Serangan Bom Asap Kedua - malaysiakini

Reactions: 





8 comments:

Anonymous said...

Bila tengok gambar-gambar yang TP postkan ini buat aku sedih dengan tindakan POLIS. Apalah dosa diorang yang berarak ni sampaikan ditembak dengan cara begitu. Yang buat aku tersentuh dan benci sangat dengan POLIS bila orang yang berada dalam masjid pun ditembak dengan gas pemedih mata. Memang dasar YAHUDI LAKNAT. Semoga si pelaku ni akan diberi pengajaran yang setimpal oleh ALLAH S.W.T.

Ya Allah ya tuhan kami, turunkanlah bala bencana ke atas para POLIS ini atas segala kekejaman mereka kepada kami. Sesungguhnya kami tidak akan sesekali meredhai apa yang mereka lakukan ini baik didunia dan akhirat. AMIN......

Anonymous said...

bagus juga POLIS bertindak macamtu kerana semakin hari rakyat semakin kurang ajar dan suka membuat onar. Bayangkan hanya kerana beratus orang yang berhimpun, puluhan ribu lagi menanggung sengsara dengan jem dan macam-macam. Yang perempuan tua-tua duk rumah la, menyibuk piket kat jalanan kenapa? Semua nak ikut telunjuk dan cara anwar ibrahim kenapa?? BODO.... Kepada yang tak berterima kasih kepada polis kerana menjaga keamanan dan mendoakan yang tidak baik seperti yang kat atas ni... lagilah iblis, bukan yahudi lagi..

YB (Yang Bengang) said...

polis ni..polis UMNO polis BN. bekerja dengan kerajaan zalim.
tindakan terus melulu. Kata permit dah bagi berhimpun kat masjid negara. Yang keluar permit bodoh. Cuba fikirkan tentang keutamaan. Kalau bagi permit...tak jadi huru hara pun. Polis tunggu kat tepi sudahlah. Kalau ada orang buat kacau, barulah bertindak. Ini... tak da pun. Polis kena fikirkan masalah ni terutama hamid albar menteri KDN. UMNO jangan kacau kerja polis. Polis jangan jadi barua UMNO dan BN yang dah mula gelabah.

Anonymous said...

Terima kasih ke??? Ahaakssss.... Ekau ni gilo agaknyer...

Sarah JT said...

Hari tu masa bersidang bawah pokok diaorang ckp PR memalukan Malaysia di mata dunia...Abih tu yang berlaku kejam pada orang awam, satu dunia dah tonton!

Sekarang siapa yg memalukan Malaysia di mata dunia? ha jawab...jawab? Mangkukk!

Anonymous said...

Wooiii Anony 3.51, JAwablah. Ko kan pencacai UMNO BN ni... Spesis MANGKUK TANDAS.....

Tungaklangit said...

salam

anonymous said:

Ya Allah ya tuhan kami, turunkanlah bala bencana ke atas para POLIS ini atas segala kekejaman mereka kepada kami. Sesungguhnya kami tidak akan sesekali meredhai apa yang mereka lakukan ini baik didunia dan akhirat. AMIN......

Tungaklangit said:

Bertaubatlah saudara tak bernama.. Rasul tak mengajar kita mendoakan bala dan bencana kepada sesama Islam.. ini ktab Pas mana yg sdr ikut ni...

YB (Bengang) said:

polis ni..polis UMNO polis BN. bekerja dengan kerajaan zalim.
tindakan terus melulu. Kata permit dah bagi berhimpun kat masjid negara. Yang keluar permit bodoh. Cuba fikirkan tentang keutamaan. Kalau bagi permit...tak jadi huru hara pun. Polis tunggu kat tepi sudahlah. Kalau ada orang buat kacau, barulah bertindak. Ini... tak da pun. Polis kena fikirkan masalah ni terutama hamid albar menteri KDN. UMNO jangan kacau kerja polis. Polis jangan jadi barua UMNO dan BN yang dah mula gelabah.

Tungaklangit said:

Nampak sangatlah tahap kekurangan ilmu sdr dlm bhujah isu ini.. bila polis kata hanya permit dlm masjid duduk dalam masjid sahaja lah..
ni siap hasut org berarak pergi ke Istana.. polis terpaksa halang kamu yg engkar perintah.. lepas tu cakap polis provoke..
YB Bangang ni ingat dia dan sekutunya anak raja ke? nak suruh polis jadi pak tunggul baris tepi jalan... apalah fikiran kamu ni..

Polis bukan kerja dgn UMNO dia kerja ikut Undang2 dan peraturan yang diamanahkan kpd mereka.. ni pun nak kena terang ke? apalah jenis manusia kamu ni YB bangan (ops sorry bengang)

Sarah Jt said:

Hari tu masa bersidang bawah pokok diaorang ckp PR memalukan Malaysia di mata dunia...Abih tu yang berlaku kejam pada orang awam, satu dunia dah tonton!
Sekarang siapa yg memalukan Malaysia di mata dunia? ha jawab...jawab? Mangkukk!

Tungaklangit said:

kalaulah kamu semua warga yg patuh pada perintah dan peraturan negara tak akan blaku peristiwa ayah tak btanggungjawab bawa anak kecil memberontak, org tua mengapi org muda..sedarlah

Anonymous said:

Wooiii Anony 3.51, JAwablah. Ko kan pencacai UMNO BN ni... Spesis MANGKUK TANDAS.....

Tungaklangit said:

jangan panggil org dgn pangilan buruk nanti sdr sendiri yg jadi tong tandas.. kan nahas tu.. sdarlah

salam

Anonymous said...

hang pun kurang cerdik jugak tungaklangit oiii...
sembang ja....
apa pun tak dak jasa...