"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, March 05, 2009

PDRM Dah Masuk Hantu - malaysiakini

Malaysiakini melaporkan :
  • Polis akan menyiasat kesemua 28 Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pakatan Rakyat di Perak, termasuk Speaker DUN V Sivakumar, berhubung persidangan tergempar bawah pokok kelmarin.
  • perak state govt crisis state adun assemble under the rain tree 030309Ketua Polis Perak Datuk Zulkifli Abdullah berkata mereka semua, termasuk Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin, akan dipanggil atas dakwaan berhimpun secara haram, lapor Sin Chew Daily.
  • Dalam sidang tergempar itu yang diadakan di tempat letak kenderaan tidak jauh daripada bangunan Dewan Undangan Negeri (DUN), mereka meluluskan tiga usul, termasuk membubarkan dewan.
SAH PDRM dah masuk hantu tak pun dah gila babi. sejak bila pulak Sidang DUN jadik perhimpunan haram? nampak gayanya lepas ni, setiap Sidang DUN kena mintak permit la...

Oit...!!! Kalau Bangunan yang tempatkan Dewan Undangan Negeri runtuh lepas tu Sidang DUN terpaksa buat dekat tempat terbuka kena mintak permit dari PDRM ka?

Malaysia dah jadi negara gila babi...

"I don't need sex... the Government and the Police Fuck's me everyday..!"

12 comments:

Anonymous said...

bos, not only government and police fuck me but also tv 3 suku, berita hairan and utusan meloya. they 'gang fuck' everyday

Anonymous said...

sudah jadi negara polis ke ni? bila nak keluar pengumuman? ada perintah darurat ke? takde dengar berita pon...

Anonymous said...

hehe klu pru 13 ni pr menang sure kerajaan bn provoke rusuhan kaum. pastu darurat. lps darurat apalaga..sure mageran balik. pastu depa perintah balik...old script rewritten..

Jenama said...

patutlah aku rasa stim jee setiap hariii emmmm rupanya kaki sontot mere semua niii.... aduhaiiiii

Anonymous said...

Renungan bersama.. Janji Allah...

Seorang lelaki bertanya:“ Wahai Rasulullah sesungguhnya aku mempunyai beberapa orang kerabat, yang hubungan aku erat dengan mereka tetapi mereka memutuskannya. Aku berbuat baik kepada mereka tetapi mereka berperangai buruk kepadaku, aku bersabar mengahadapi sikap mereka itu tetapi mereka menganggap sikapku itu adalah bodoh.” Kemudian baginda menjawab,” Sekiranya benar sepertimana yang engkau katakan itu maka seolah-olah engkau menyuap mereka dengan abu yang panas, sedangkan engkau sentiasa mendapat pertolongan daripada Allah Taala selama mana engkau berada di dalam kebenaran atas perkara yang demikian itu”.

Riwayat Muslim

zali said...

ya...mereka akan sontot kamu sampai
kamu kata...

'ahh sedap...kami rela'

zali said...

pdrm memang bagus...

siasat segara dan maklumkan sapa sebenar dalang si negro siva...

dap ke pkr ke pas ke?

Mr Joker said...

zali - akhirnya hang mengaku hang suka disontot dan hang jugak seronok kene sontot...

Anonymous said...

Hahaha...

Zali ko kena sontot ngan MCA atau MIC??... disontot ngan PPP lagi syok kut.......

Anonymous said...

Ape plak, Chua Soi Lek tu yang sontot zali tu....sambil zali berkata, tak rela you, zali tertipu....zali tertipu

akira® said...

zali oh zali...
hang pi kawan ngan orang utan dah la.......
IQ hang sama taraf ngan orang utan saja, buat malu keturunan manusia kalau ada orang macam hang.

Anonymous said...

hahaha.. lawak siot entry nih :))