"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, August 24, 2009

Berbagi-bagi Beskal Di N11..!

Reactions: 
Majlis berbagi-bagi beskal, hamper, baju dan macam-macam lagi di Crossstreet... rezeki datang mencurah-curah, semua orang dapat untung, makan free disana-sini... kalau nak makan besar, sila ke markas UMNO/BN, kalau nak makan sekadar dapat alas perut, sila ke markas Pakatan Rakyat dan jangan lupa bawa bekal sendiri...

Kalau nak hadiah, carilah post-post UMNO/BN yang grand-grand, anda boleh memenuhkan rumah anda dengan berbagai hadiah sumbangan rakyat 1Malaysia... aku tak halal duit aku yang UMNO pakai.

23 comments:

Anonymous said...

Zali... itulah parti ko UBN. Parti perasuah.

CHAIRMAN KAGA said...

WAHAI MAHAGURU XUNGEWI
MUHAHAHHHAA
APASAL TAK DE ORANG..AKU RASA YG NAK SOKONG BN TU BLOGGERS YANG BUNTING, DEPA MANA ERTI NAK KAYUH KIHIHIHIH

madkri said...

Haritu kat Penanti tak bertanding sebab duit peruntukan UMNO dak sempat nak sain...
Jadi basikal2 tak boleh sponser lah..
Daripada gambar nie kita boleh kenal UMNO parti kolot...orang kampung dah naik motokar dah..basikal2 nie zaman Jepun...
sebab tu yang mengundi UMNO adalah pencacai2 yang bodoh....

Anonymous said...

rumah aku di belakang tembok markas besar amno ..hanya 4 biji rumah melayu d situ..tapi apa pun depa tak hulur..asyik layan yg jauh..ni tengah hujan lebat..bumbung rumah kayu kami bocor..dinding rumah berlubang..rasa2nya tidak ada d N11 rumah macam kami..sedih..tak caya mai tengok..hampa ada kurang 24jam utk percaya..kalau tak mai juga kami pangkah PAS..kurang2 PAS boleh doa..tempatnya d bukit merah..tempat amno berkampung mengistihar calon prk.Ikhlas dari rakyat yg menagih janji2 amno N11 sbg anak emas.

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon 2:36 PM - call aku segera... 017 5959755

Anonymous said...

Agreei angreei ariba ariba...BN ada 3 bulan tak payah nak kerja...pi jadi tukang tolong pun dapat wang saku, satu pree basikal, pree makan .....cakap good bai kat boss kilang nanti...yee haa....!!!

bosan aneh said...

tuh bukan rasuah...
tuh SEDEKAH....

bersedah di bulan Ramadhan kan amalam mulia...

-bosan aneh-

CHAIRMAN KAGA said...

KLU GITU AMBILE BASIKAL DAN KITA BERKAYUH BERSAMA SAMA UNTUK MEMANGKAH CALON BULAN. BLOGGERS CALON DACING TU DEPA TU KENA SUMBAT MASUK DALAM VAN , BARU MUAT..
HE HE HE
KEBACULAN PENCACAI AMENO TIADA BANDINGANNYA

Anonymous said...

PAS pun apa kurangnya. rasuah RM200 utk setiap rumah di Kubang Semang. jgn menuduh tanpa bukti utk menunjukkan kebaikan kita tetapi sebenarnya PAS lagi teruk kerana berselindung atas nama Islam. PKR? itu memang dah sah KUFUR kerana mereka tiada asas perjuangan yg kukuh utk agama!

joostspring said...

dgr ko cerita anon 2.36 serupo org sekin nk mapuh...tp ada internet rmh..hbt2 puak pencacai ALJUBURI ni psyco org rmi..agak2 r POJI nk tipu org pun..song dah mu saing dgn ank MAHPUH

zali said...

dari rakyat untuk rakyat namanya tu.

win-win position kata
orang...pemerintah dapat dan rakyat
pun dapat...

apa barang pemerintah dapat rakyat
cuma ternganga?

UMNOmunafik@anti-islam said...

Anonymous said...
PAS pun apa kurangnya. rasuah RM200 utk setiap rumah di Kubang Semang. jgn menuduh tanpa bukti utk menunjukkan kebaikan kita tetapi sebenarnya PAS lagi teruk kerana berselindung atas nama Islam. PKR? itu memang dah sah KUFUR kerana mereka tiada asas perjuangan yg kukuh utk agama!

August 24, 2009 4:54 PM

KAH..KAH..KAH...PAS BESELINDUNG

KAH..KAH..KAH...PKR KUFUR

KAH..KAH..KAH...UMNO??


AKU TOLONG JAWAB=KAPIAQ LA!!

DAH SAH2 TOLAK ISLAM..NA'UDZUBILLAH MIN ZALIK..

Anonymous said...

Kepala Hotak hang win win situation zali ooiii...

Tu duit bapak hang bayar cukai..sukati je UMNGOK nie membzair.. Masa lain tak de nak bagi membagi..YB kat tempat hang selalu ke nampak muka bagi bagi membagi???

Hang nie zali tak de otak ka??? Lembu pun baguih dari hang..otak Lembu boleh makan...

Hang pi blajaq balik zali ooiii, sian mak hang lahir kan hang..tapi yang jadi bodo tak boleh nak pikiaq!!!

bosan aneh said...

mari la kita sama2 menderma kepada yang tak mampu...

bak kata pepatah...
yg berat sama dipikul
yg ringan sama dijinjing...

syabas sy ucapkan kepada BN/UMNO yang banyak menghulurkan derma kepada golongan yg kurang bernaseb baek..

salam ramzhan
-bosan aneh-

Anonymous said...

SAMBIL BERKEMPEN SAMBIL MENGGUNAKAN DUIT RAKYAT UNTUK KEPENTINGAN PARTI.

NT-ppsmi said...

win-win situation kata si zali...
kepala hanguk dia la win-win situation..ko paham ke maksud win-win tue wahai zali??? ko belajar PPSMI cam tue ek????

Anonymous said...

Buat apa bagi basikal, itu menghina rakyat jelata. Bagilah kereta ke, kan duit kerajaan 1Malaysia banyak. Diut komisyen kapal selam saja RM400 juta.

Bodohnya rupa paras umno yang masih ingat Malaysia ni masih berada di zaman pemerintahan Jepun kot?

Anonymous said...

mampuih pi kat depa.... lantakkk la....malaih aku nk ckap bnyak...
apa pun...aku doakan agar PRU13 nnti milik PR..yoooo yooooo..


wassalam..

Anonymous said...

aku dengar org ckp UMNO bodoh,. tapi dlm BN UMNO big-bos,jagi terasu utama. Semua kementrian penting UMNO pegang,. kewangan,pertahanan,pelajaran,KDN dll,. MCA/MIC cuma dpt 1-2 kemt yg xpenting

depa heboh PAS bijak,.
tapi dlm PR siapa PAS? spt melukut ditepi gantang, tenaga diperah terutama bila ada p/raya.

Bukti?? Klu PR memerintah PM Anwar dan TPM LKS,.
PAS?? klu ada rezeki dpt lah JPM jaga hal-ehwal agama.

Tu pun klu ada restu DAP.

Contoh: di Penang PAS tiada kerusi EXCO pun wpun ada 1 ADUN. KEHKEHKEH

Berbeza di Kedah satu2nya ADUN DAP yg menang dilantik jadi EXCO.

Saya setuju dgn komen sebelum ini,.PAS di mata DAP lebih hina dari rumah sembelih babi.

Anonymous said...

hek eleh anon 12.08, Penang sblum PR amik alih siapa perintah?. Paling banyak menang seat dun siapa ek...bukan ke UMNO tapi pasal pe Gerakan jadi KM?. Takut kat Gerakan ek?. Ko takut kat su koon yg mata tak leh pandang lurus tu ye...ye la, kot2 nanti ingat dia nak tibai rohaizat tapi tibai ko ye...

bosan aneh said...

mari la kita doakan kemenangan UMNO di Permatang Pasir...

idup BN
idup UMNO
idup KJ

idup bosan aneh

-bosan aneh-

Putra said...

AKU TERUJA SGT DENGAN AYAT TERAKHIR NKO ...DLM PERENGGAN TERAKHIR .."aku tak halal duit aku yang UMNO pakai"
WEI MANGKOK..MANA DUIT NKO YG UMNO PAKAI ? NKO PUN MINTA SEDEKAH SERATA JALAN...EKEKEKEKEKEKE

Anonymous said...

anon 12:43

nmpak beno bengap otak kamu,.
bengap sebengap bengapnya,..

dlm PRU 11,.BN menang semua ngri kecuali kltan. UMNO pula layak perintah semua negeri yg dimenangi BN kecuali Sarawak.

Tak kan xnmpak lagi bahlul,.

Mmg slow betul,..

xpelah sbb otak ko lembab aku terang pelan2

Jdi sbb UMNO layak perintah 11 ngeri maka atas dasar kekuatan dan semangat BN,.lalu beri jwtan KM pd GERAKAN (tu pun jwtan TKM & majoriti EXCO masih lagi UMNO pegang),.sementara UMNO pegang MB/KM di 10 ngri lain,.
Dah faham bingai,..???

slow giler