"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, August 24, 2009

Rakaman Perbualan Ibu Saudara Rafizah

Reactions: 

6 comments:

Anonymous said...

Dlm UMNO mementingkan setiakawan. Klu rakan kita x menang,maka akan dilantik jadi senator atau penasihat semata-mata mahu semua rakan komponen sama2 duduk dlm barisan yg memerintah

Tapi kes PAS di Penang sangat pelik lagi mengelirukan. Wpun sama2 bekerja keras utk menang, tapi bila memerintah, DAP xberi satu kerusi pun pada PAS wpun PAS menang 1 kerusi DUN.

Lebih pelik dan membingungkan,.pemimpin & penyokong PAS bagai lembu dicucuk hidung, menerima bulat2 keputusan DAP

Wal hal di Kedah DAP ancam nak kluar dari pakatan hya krn kes rumah sembelih babi.

aneh,.bingung,..aib,... memalukan,..

Mgkin mrk percaya Khalifah Lee Guan Eng dari DAP akan membela dan mempertahankan Islam bagi pihak mrk,..wallahua'lam

zambri ghandi said...

abih tu lagi bahaya kalau percaya kat UMNO yahudi untuk pertahankan islam

pemandu teksi said...

Umno lagi parah.. zahid hamidi siap pergi Israel lagi menuntut ngan pembunuh Islam nombor 1. Itulah zahid hamidi pengkhianat Islam sebenarnya lalu dituduh DSAI.

sopangayopojuang said...

byk la kau pny setiakawan...setakat jadi menteri bukan atas tiket kemenangan hasil dari pilihan rakyat apa ke jadahnyer...atau dalam kata lain jadi menteri bukan kerana restu rakyat...mmg tu la yg gerombolan kebulur pun...tkyah menang pilihanraya takpe...janji bleh jadi senator...dahtu jadi menteri...

setiakawan ekkkk??? yg Ketua Pemuda UMngok tu apesal tk jd menteri...bkn kalah pilihanraya pun...yg heran, naib ketua lak bleh jd timbalan menteri....kata setiakawan??? setiakawan mender ni woi??? you mau setia-ka-waNG????

Anonymous said...

anon August 24, 2009 1:34 PM... aku sokong ko...memang dasar Parti Angguk Saja (PAS) macam tuh. mereka neh ahli syurga...ko biar kan je diorang menyalak..lama-lama diam lah tuh dapat gula-gula.

piot008

Anonymous said...

"Wal hal di Kedah DAP ancam nak kluar dari pakatan hya krn kes rumah sembelih babi"

Rumah sembelih babi lagi penting dari PAS,..kahkahkah