"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, August 24, 2009

Pengundi Hantu: KJ Rancang Himpunan BERSIH Ke-2..?

Reactions: 
Maka dengan itu, KJ pun akan berkokok "kunun"nya SPR tidak telus, SPR bersubahat dengan PR, SPR kena buat "reform" SPR, itu dan SPR ini...

Aku tak nak nafikan dakwaan KJ tu... masalah ni dah timbul sejak sekian lama, sejaka zaman berzaman, berkurun lamanya... Pakatan Rakyat dari dulu dah tunjukkan komitmen dalam hal ni... kita mintak macam-macam dibuat untuk membersihkan nama para pengundi dan kemuncaknya ialah kita telah mengadakan perhimpunan aman BERSIH pada tahun 2007.

Aku nak tunggu KJ pulak untuk buat perhimpunan BERSIH siri ke-2 untuk mendesak Pilihanraya Yang lebih bersih..! - berani ke mangkaq ni..?

Dulu bila kita bangkitkan isu pengundi hantu, UMNO kecoh... "mana ada hantu..?"... orang UMNO cakap... sekarang apahal..?

*Kalau KJ buat Perhimpunan BERSIH siri ke-2, aku pasti akan turun padang..! bukan sebab KJ, tapi sebab itu yang kita mintak dari dulu - "Pilihanraya Yang Bersih di Malaysia..!"

30 comments:

Anonymous said...

dah terantuk baru terasa sakit..
baru sedar ke?

Dunia2 ..Hidup sementara je akhiratlah projection kita..

Anonymous said...

Pemuda PAS bantah konsert rock

Pemuda PAS membantah keras keputusan kerajaan membenarkan kumpulan Michael Learns To Rock (MLTR) mengadakan persembahannya di Genting Highlands awal bulan depan.

Konsert ini "penghinaan besar" kepada umat Islam dan negara ini kerana ia diadakan pada bulan Ramadhan, kata ketua dewan itu Nasrudin Hassan hari ini.

"Pemuda PAS mengutuk sekeras-kerasnya jemaah menteri yang membuat keputusan ini.


"Di mana ia adalah suatu tindakan yang kurang ajar dan penghinaan besar terhadap umat Islam di Malaysia," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Jom amno dan khairy join sekali buat pahala lah bulan puasa
Amar makruh nahi murkar

http://www.malaysiakini.com/news/111261

Anonymous said...

Tengku Temenggong, MB solat hajat elak H1N1

Ketika orang ramai di tempat lain sedang bersiap menyediakan juadah sahur, rakyat Kelantan pula menunaikan solat hajat memohon dihindari bala virus influenza A H1N1.

http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=22237&Itemid=1

Anonymous said...

isu lapok yg baru nk di mainkan oleh UMNO.

CUPING MERAH said...

KJ...KEPALA JERANGKUNG

CARI PUBLISITI MURAHAN

bosan aneh said...

Saya selaku penyokong kuat YB KJ sentiasa menyokong kepimpinan anak melayu yang berani ini...ini la pemimpin pelapis yg kita nanti2 kan selama ini...

KJ lah harapan muda mudi Malaysia..
ayuh bangsa ku...

mari kita sama2 merapatkan barisan...
menyokong dan terus menyokong YB KJ kita...


go KJ go....

KJ
dulu...
KJ
kini....
KJ
dan selamanya...

-bosan aneh-

Anonymous said...

Melayu UMNO/BN mudah lupa..

Anonymous said...

bosan aneh..penjilat kj,taksub kat kj rupanya..hahaha
kau sokonglah dia sorang2.Taknak lah kami ikut ko..

sEmut said...

kalau dia ada 'egg' nak anjur demo, gua turun. macam TP gak, bukan sebab kj. tapi sebab nak pilihanraya yang bersih

Anonymous said...

Dulu orang yang berdemo kj kata beruk jalanan.
Sekarang dia pulak nak wat demo nak jadi berok makyeh.

CHAIRMAN KAGA said...

MAHAGURU XUNGWEI MINTAK JASA BAIK NAK PROMOSIKAN BLOG KU NI

http://kaganews.blogspot.com/

Anonymous said...

Puak UMNO kalau nak tambah kekeyaan kenalah mengampu pemimpin mereka..

Anonymous said...

Kalau KJ nak buat demo ni jom kita ikut..gerenti tak kena tembak air dengan gas..kalau dia bawak bendera umno aku nak nak bawak bendera Pas.Gerenti lebih ramai dari himpinun bersih dulu.

bosan aneh said...

mari la kita sama2 menyokong KJ...

jom kita sertai YB KJ....


-bosan aneh-

Melayu Barua DAP said...

dah nak naikkan cina, pengundi hantu cina la bnyk.

Kepala Lutut said...

tohornya pikiran orang yang percaya dengan gimik kj spin pengundi hantu pas, guna kepala otak la jangan guna kepala lutut, orang buat demo bersih dulu kerana pengundi hantu la umngok ...

zali said...

TiPU : 'Dulu bila kita bangkitkan
isu pengundi hantu, UMNO kecoh...
"mana ada hantu..?"... orang UMNO
cakap... sekarang apahal..?'

awak tertipu TiPU...
quote dari saya...fikirkan
disebaliknya TiPU...fikirkan.

TiPU tertipu TiPU

habibRMC@yahoo.com.my said...

saya sangat percaya adanya pengundi hantu

dulu PR bangkitkan isu pengundi hantu umno kata PR mengadakan cerita tah-yol

kenapa sekarang KJ kata ada pengundi hantu....sebabnya

pengundi hantu dah makan tuan

umno dah tak menaku itu hantu dia yang punya

Anonymous said...

melayu barua dap...ko minta parti umno ko pecat semua parti cina india dan bumiputera sabah sarwak keluar dari Barsian NAsiyolnal....
hiduplah zaman melaka dulu..

bangang! bingai!

Atok said...

Zali..upahan umno..duit dah hantar kat mak bapak ko ke???
pengundi hantu nie dah lama....dah umno la penyebabnya

Anonymous said...

Sleeper Cells for BN are reeling in $$$

Worth considering since you’ll get millions by selling out your constituent and voters’ trust. Just don’t go out of your house unaccompanied.

http://mob1900.blogspot.com/

bob said...

KJ= kucing jalanan..
masa PR buat himpunan BERSIH dia cakap orang PR macam beruk..apa cita ni bro??? kau plak nak buat demo BERSIH??? nak jadi beruk gak ke??? tp x pe, kau dah memang beruk x de ekor..buat lah demo tu leklok k..

bob said...

kepada bosan aneh...
KJ dah jual tanah adat kpg orang melayu kat negeri sembilan pun kau masih nak sokong dia ke?? dah terbukti amal politik wang masa pemilihan UMNgOk pun kau masih nak sokong lagi??? dah hilang akal ke??? nape bengap sangat dia ni...ngok betul..

bob said...

kepada sahabat PR...zali ni memang totoxs umno..dah x ble cakap apa lagi..dia mati nanti nak kapan dengan bendera umno..teruskan perjuangan kau zali,lantak la apa orang nak kata kan zali..selagi kau bebas cari duit,soru tak sangkut,boleh mengawan,hidup selasa, apa lagi yg kau nak..tul tak zali?? pemimpin umno sayang dengan orang macam kau,1 dalam sejuta la katakan..

bosan aneh said...

idup zali....
idup KJ.....

sama-sama laa kita berjuang....

-bosan aneh-

Anonymous said...

betul tu biarkan zali dgn labu2nya
... Kita hanya mengingat je ..tapi Allah bagi akal utk fikir dan nilai mana benar dan buruk ..
minta2 jauhkan dirimu drp "Free Thinker" ..
Selagi nikmat Allah bagi nyawa,makan minum ..ingat2 mati didepan mata ..semakin hari umur kita smakin singkat ..
Jgn kerana tulisan akidah tergadai.

Anonymous said...

bosan aneh said...

idup zali....
idup KJ.....

sama-sama laa kita berjuang....

Ini berjuang kearah mana nih?
Dah ramai anak melayu murtad ..apa anda buat?

Anonymous said...

stament KJ memberi kredit kepada PR.. apakah KJ sudah nampak kejatuhan kubu BN ?

Anonymous said...

Buat apa nak adakan himpunan bersih. Bersihkan dulu dosa-dosa kau KJ, Kera Jahanam, masa kau berada di tingkat 4. Pulangkan wang rakyat yang kau dan mertua kau sapu dulu.

Anonymous said...

Aku bosan ngan PAS...