"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, August 24, 2009

Rakaman Perbualan Bapa Rafizah

Reactions: 

6 comments:

Anonymous said...

Dlm UMNO mementingkan setiakawan. Klu rakan kita x menang,maka akan dilantik jadi senator atau penasihat semata-mata mahu semua rakan komponen sama2 duduk dlm barisan yg memerintah

Tapi kes PAS di Penang sangat pelik lagi mengelirukan. Wpun sama2 bekerja keras utk menang, tapi bila memerintah, DAP xberi satu kerusi pun pada PAS wpun PAS menang 1 kerusi DUN.

Lebih pelik dan membingungkan,.pemimpin & penyokong PAS bagai lembu dicucuk hidung, menerima bulat2 keputusan DAP

Wal hal di Kedah DAP ancam nak kluar dari pakatan hya krn kes rumah sembelih babi.

aneh,.bingung,..aib,... memalukan,..

Mgkin mrk percaya Khalifah Lee Guan Eng dari DAP akan membela dan mempertahankan Islam bagi pihak mrk,..wallahua'lam

zambri ghandi said...

abih tu lagi bahaya kalau percaya kat UMNO yahudi untuk pertahankan islam....judi arak, pompuan simpanan...makan rasuah, songlap duit rakyat....macam mana tuh.... memang le setiakawan, sebabtu la datangnya kroni...

kau jaga telur aku, aku jaga telur ko.....sebab tu UMNO tak berbunyik sepatah haram pon pasal skandal PKFZ, sebab PKFZ tuh kawan MUMNGOK iaitu MCA kafir harbi yang punya kes....kawan sendiri takkan nak rembat....setiakawan la tu

Anonymous said...

anon August 24, 2009 1:37 PM...
aku sokong ko lagik!!! dasar parti kena cucuk idung dgn DAP kafir harbi memang mcm tuh...buta2 kena kencing.

piot008

Anonymous said...

hebat org2 PAS ni buat fitnah. ikut ANWAR lah tu....macam Yusri yg diheret ke pantas mereka. Akhirnya kebenaran pada sapa? FITNAH adalah keje PAS!

Anonymous said...

Kalau fitnah saman ler....100juta ..500juta..Pecah amanah bukan pekara yg asing bagi pemimpin UMNO/BN.
Sebab tu puak2 ni tak ambil kisah.

Anonymous said...

Fitnah ngan Fakta pun Tak dapat bezakan..kesian2 puak2 nih..