"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, January 20, 2010

Husam: Syed Azidi Bukan "Budak" Saya...

Reactions: 
Hah... haritu ade la "sorang budak pandai" tu dok sebok-sebok mintak Husam nafi kaitan dia dengan Syed Azidi. ni Husam dah nafi dah... jadi macam yang Husam mintak tu pulak, yang dok kaitkan dia dengan Syed Azidi tu mintaklah tampil kedepan bawak bukti kaitan Husam dengan Syed Azidi neh...

Ke nak tunggu "sayang disayang" tolong bagi bukti..? Ambo pun nak mintak jugaklah "budak pandai" ni buat kenyataan balas yang awak ("budak pandai") pun tak de kena mengena dengan beberapa orang bloggers sebelum ni dan jugak sekarang...

Ko guano..? eh lupa... saing-saing dah "samak" ke tangan hok keno "berak" tu..?

5 comments:

Anonymous said...

aku tunggu kawan hang blogger manjung tu bagi bukti pasal husam ni sampai sekarang macam hampas saja.

pasang gambar husam terbalik la, fitnah la, macam bagus saja. dok cakap orang umno buat taik la, apa la, dia sendiri buat fitnah kat husam dan syed azidi sampai sekarang buat bodoh saja.

bahalol punya orang manjung!

Anonymous said...

Syed Azidi tu talibarut umno sebenarnya. seorang yang bacul bila orang yang berkunjung ke blognya, komen pengunjung dia padam. Memang pengecut patutlah dia kena kapak.

Pasal dia ni sudah kena turning over dengan Musang Hassan dan mugkin ganjaran dia dapat. Sorrylah kalau ada yang tersinggung tapi itulah pengalaman orang yang mengkritik orang umno dia delete komen tersebut. Memang dia ni manusia sial.

FaridShah said...

Anon..January 20, 2010 10:35 PM

Maklumat anda mungkin berguna, tp
malang sebab maklumat itu dari manusia yg tidak bernama..!

Mengkudu said...

Ada apa2 jawapan dari "Manusia Sakit Otak" tu ke?

Bukan sedap dia bantai YB Husam tempoh hari....

Anonymous said...

GUA ANA BRO, APA KATA LU SKRANG. KICKDAFELLA DAH RESPONSE.

SILA BAGI KOPMEN TTG ORG YG KO SANJUNG SGT TU!!

BACA SINAR SINAR KELUARAN 20 JAN DAN 21 JAN 2010. JGN TAK BACA BRO