"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, January 20, 2010

Jangan Ada Yang Mati Lagi Lepas Ni..!

Reactions: 
  • Pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyerbu pejabat exco kerajaan negeri, Yaakob Sapari di Shah Alam tengah hari ini.

    Dipercayai pegawai SPRM telah mengarahkan seorang pembantu exco tersebut, yang dikenali sebagai Hussein Ahmad, datang ke pejabat SPRM Selangor untuk disoalsiasat.

    Menurutnya, SPRM mahu menahan Husin tetapi dibantah oleh kakitangan di pejabat itu kerana pekeliling kerajaan Selangor tidak membenarkan soalsiasat di luar pejabat dan di luar waktu pejabat.

    Jurucakap itu juga mendakwa yang pegawai SPRM datang tanpa membawa sebarang notis atau waran tangkap.
Jangan ada pembantu EXCO mati lagi lepas ni sudah..!

10 comments:

Anak Lenggong said...

MOHON SEMUA PEKERJA DIPEJABAT SPRM PASTIKAN SEMUA TINGKAP DAN PINTU DITUTUP RAPI TAKUT NANTI ADA PULAK YANG MELOMPAT KUAR...

Anonymous said...

harammmm jadaaahhhhhh

memang kalau dah rasuah turasuah jugak!!!!1

kalau PR cepat sangat serbu & buat tangkapan... tapi kalau umno buat bodooo... macam kes kir toyol... banglo 20juta ada apa brita ka????????? jgan kata siasat sebut pun tidak!!!!!

ingat sprm.... gaji anda semua bukan umno yang bayar!!!!!!!

Anonymous said...

bukan 20 m, 24 m la . fakta pun tak betui... betui fakta sebelum tulis.. buat malu je mu jangan jatuhkan air muka PR.. barulah bloggers PR mantop..fitnahlah guna fakta yang tepat..dah kantoi...

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon 8:43 PM - 20 m, 24 m... apebende tu..? ape masalah ngko neh..? demam..?

Anonymous said...

Jangan perasan TPU, gua refered pada ANON 6.11 pm, yang ko sawan ni apa hal.. kot-kot dia bloggers PR.. kih kih kih kih, sori bro hablumninanas ko dgan gua settle.. kosong-kosong.. tak utang kat sana nanti.. ok roger n outttttttttt

Anonymous said...

SPRM ni tak de kerja lain ke? Mengapa masih tak serbu lagi Mahligai Toyol tu, depan pejabat SPRM pun. Bukan jauh dekat saja. Memang SPRM ni haram jadah besar dan dok jadi barua umno.

FaridShah said...

lepas ni ada inkues kes kematian lagi ka..?

bila mau habis daa...

Mata Merah said...

Kawan aku baru balik dari German dan dia tanya aku betul ke "SPRM = Suruhanjaya Pembunuh Rakyat Malaysia"

Aku jawap "tak la....SPRM tu Seperma aje....seperma beracun...ha..ha..ha..!!!!

SATU JARI said...

KHIR TOYO mana SPRM berani.yg xsalah dia cari salah, yg salah dia maafkan.system negara malaysia ni memang bagus.dah kata najib yg gagal dari menteri pertahanan tu kan jd PM sekarang so semua menteri,pegawai yg score 30% kebawah semua jadi menteri.memang terjamin lla masa depan anak-anak kita nanti.........
NAJIB NAJIB knapa la lahirnya ang kat dunia ni.kalau ang xda kan bagus aman damai malaysia sekarang.

Anonymous said...

hai anon 8:43 yg 20m tu saja aku letak lebih kurang je... aku pun tahu tuduhannnya 24m tapi si toyol tu menafikan katanya istana tu baru berharga 3m jeee...

yg nak aku tekankan disini bukan angka tapi tindakkannya mana????

sedangkan 34 org yg ditahan semalam (20/1) cuma melibatkan rasuah bernilai rm280 ribu sahaja!!!!!

yg juta2 tak nampak tapi yg ribu2 dok sibok lebih2.... apekeheinye????