"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, January 17, 2009

MANA EZAM??? - malaysiakini

Reactions: 

DATO HUSAM DI LOSONG

Ni soalan yang aku nak tanya pada EZAM...Mana dia pergi selepas buat CABARAN pada DATO HUSAM..Aku petik kata dia kalau Husam tak jawab sebelum 17 hb dia nak pusing satu KELANTAN nak cari Husam.Ni Husam dah ada di TERENGGANU mana EZAM si SESUMPAH yang selalu berlidah fasih namun hanya omongan KOSONG!!Takan sembunyi dalam kotak kot!!!

Tak perlu rasanya dia gebang akan pusing satu KELANTAN nak cari HUSAM,ni dia dah ada kat sini tak menyorok dan berkokok macam si pendekar melayu hampeh tu!!

Ezam aku harap minyak kereta diisi penuh sebab nanti takut tersesat nak cari DATO HUSAM sebab yelah kan nak pusing keliling...!!!

Dato Husam dah offer Ezam berdebat dan berbincang,so kalu anak jantan mari beradu ditempatnya.Bukan baling batu sembunyi tangan!!!

FIKIR-FIKIR KAN LAH.......

Dicatat Oleh sya ke sya~reformis di 1/17/2009 06:48:00 PM

2 comments:

Anonymous said...

Salam sahabat, Alahai sesumpah. Aku rasa sesumpah tu menyorok dlm mangkuk tandas wisma darul iman. MNM4772

Anonymous said...

teloq x dak....