"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, March 08, 2009

Anti PPSMI: Lu Serang Gua, Gua Serang Lu Balik..! - malaysiakini

Gambar-gambar dekat bawah ni adalah antara rentetan pertempuran antara pihak FRU dengan orang awam...

Korang tengok gambar pertama. FRU mula "serang" orang ramai dengan air kimia. yang BANGSATNYA, permit depa bagi, air kimia depa bagi, bom asap pun depa bagi. aku cukup tak paham. pergi berarak kene serang, duduk dalam masjid pun kene serang... sebab tu aku cakap polis CIBAI...!!!

Lepas depa sembur air kimia, depa tembak pulak dengan bom asap. masa ni aku kira-kira lebih dari 20 das bom asap FRU tembak. dalam kawasan masjid je lebih dari 20 das, lepas tu atas lebuhraya dekat-dekat 10 das. memang BANGSAT depa ni.

Korang tengok gambar dekat bawah ni baik-baik... perati dekat cermin belakang Kereta Pegawai JSJ tu...

Ambik kau...!!! sebijik batu sebesar buah kelapa telah didaratkan keatas cermin belakang kereta Pegawai JSJ. batu tu terus tembus cermin belakang dan terus bersenang-lenang atas seat belakang kereta ni. aku harap, batu tu reti pakai tali pinggang keledar... hahaha...

Drebar Pegawai JSJ ceoat-cepat lari keluar cari tempat perlindungan lepas terkejut cermin belakang dia kena "surprise" dekat orang ramai... depa ingat depa je reti bom, orang lain pun reti bom jugak beb... dalam hal ni 1-1 (satu sama - seri...!!!)

Geng-geng FRU ngan Polis pun start cabut cari tempat perlindungan bila orang ramai mula naik angin bila FRU start serang orang-orang dalam masjid dengan air kimia ngan bom asap.

Aku ingat samseng sangat, rupanya tau jugak takut bila orang ramai naik minyak..!

13 comments:

Anonymous said...

kah kah kah...good job !! nanti kalo ada demo..suruh bdk2 vandalisme sembur cat kat water canon !! hahaha

Anonymous said...

Hahahha.. tau plak takut. Syabas kepada para Blooger dengan laporan yang hebat ini. Sebagai rakyat Malaysia, aku dah makin benci dan jijik ngan POLIS dan FRU. Dengan ini aku cadangkan dengan sepenuh hati aku meminta kerjasama para Blogger untuk membongkar segala salah laku Pegawai-pegawai kanan pihak polis pula. Biar satu DUNIA tau siapa POLIS Malaysia sebenarnya. Cukuplah kalo setiap blogger bongkarkan 1 kes. Di malaysia sahaja ada berapa banyak Blogger. Mesti banyak kes dapat kita bongkar nanti.

Anonymous said...

TV3suku akan mempebesarkan isu cermin pecah ni..tengok le.




reformis 98

Anonymous said...

jgnlah sekadar membongkar segala slh laku mereka shj,pohon sepenuh hati didoakan sepenuh hati jua agar mereka mendapat hidayah Allah. moga2 berubah menjadi anggota beruniform yg baik2, beriman dan waras. begitu juga dgn diri kita.

ameenn..

-etc-

Anonymous said...

naper kat dalam masjid pun dia sembur bom asap. gila punya polis.
hamid albar kat maner? suruh dia jawab dengan Allah.

Anonymous said...

Dalam paper NST ari ni dah highlight pasal cermin kete tu kena pecah...-Neo

Anonymous said...

MEMANG POLIS UK NI DAH JADI BANGSAT UMNO. PUKI MAK PUNYA POLIS. TAK KAN HANG TAK DAK ANAK ATAU ADIK YANG DOK DEKAT NAK MAMPOS BELAJAR SAINS MATEMATIK DLM BAHASA UK.
MANA PI MAMAT PUKIDA YANG SONGKOK TINGGI TU BILA BAHASA MELAYU KENA CABUL. MAI LA TUNJUK JANTAN. DAH HEBAT SANGAT NAK BELA MELAYU.
TAMBAH LAH LAGI MUSUH MU WAHAI UMNO. BIAR SENANG SIKIT KERJA KAMI KAT BUKIT DAN BATANG.

Anonymous said...

UNTUK MAKLUMAN TP,YANG LARI TU BKAN FRU,TAPI,LIGHT STRIKE FORCE(LSF).BEZANYA PADA BAJU.KALU YANG PAKAI BAJU MCM POLIS KAT BALAI TU,DEPA LA TU.FRU PAKAI BAJU WEST MOLLEN@BAJU MEDAN.KEKUATAN LSF PUN X RAMAI.X SAMPAI 2O ORG..BIASANYA,LSF SAMPAI DULU.BILA LSF X LEH HANDLE,BARU FRU TURUN.SBAB TU MAMAT MAMAT NI LARI KE BLAKANG PASAL FRU DAH TAKE OVER.AKU TAU PASAL AKU NI ANGGOTA FRU.

APA PUN,AKU SUKA BLOG NI.AKU JUGA SOKONG APA JUA YG PR PERJUANGKAN KERANA PERJUANGAN PR ADALAH PERJUANGAN UNTUK RAKYAT.TERIMA KASIH PR.KAMI HANYA BEKERJA,TAPI HAKIKATNYA HATI KAMI TIDAK REDHA DGN APA YG KAMI LAKUKAN.KAMI HANYA MNGIKUT ARAHAN.JIKA DIBRI PILIHAN,KAMI JIJIK UTK MLAKUKAN SMUA NI.


-F.R.U-

Anonymous said...

Em,,nampak sangat anggota FRU pun xske kerajaan..

tukar kerajaan r camni..

tunggu masa je..

Anonymous said...

nak suke mcm mane yeop.asyik di"anjing-anjingkan"..

AKU BUKAN NAK TIMBULKAN PROVOKASI KAT SINI,DEMI ALLAH,AKU ANGGOTA FRU YANG BELOT KEPADA KERAJAAN TAGHUT..HAHAHA..UMNO CELAKA!!


-FRU-

Anonymous said...

memang bukan semua polis teruk sebab bapak aku juga bekas polis .Dia pun geleng kepala tengok keadaan sekarang.Diharapkan semua rakyat bersatu jatuhkan Bn untuk menjamin hidup kita selamat pada masa depan

Lin said...

salam

sdr FRU dan rakan2 sekalian..

ingatlah kalau kita tak ikhlas bkhidmat dalam sesuatu pkerjaan ..dinasihat supaya bhenti jgn makan gaji yang haram sebab kita belot dlm menunaikan amanah..

tapi saya yakin sdr saya dlm polis dan fru dan sebagainya bukanlah semuanya makan rasuah dan buktinya banyak

hanya mereka yang suka makan daging manusia di neraka sahaja yg suka menjaja keburukan org lain..

kalau nak dikirakan selagi dia itu manusia maka banyaklah silap yg dilakukan.. begitu juga dlm kelompok kalian.. tak kanlah tak makan rasuah kot.. tu di selangor, perak, kedah, kelantan dan penang tak kanlah tak ada yang makan duit haram..

itulah sebelum kutuk org lihat diri sendiri jgn memperlihatkan kebodohan diri bila bhujah dgn org lain..

bagi sdr FRU.. saya pun kenal ramai anggota FRU.. jgnlah sdr pergi mkerja esok krn sdr ini adalah pembelot yg nyata ...

salam

Anonymous said...

hang pun sama ja tungaklangit...
sembang tak jatuh...
muka cam kepala butuh...