"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, March 17, 2009

BAPAK TEMAN KELUAR UMNO! Yahoooo...!!!

Reactions: 
Hari ni teman balik kampung jumpa mak dan apak teman. Mak dan apak teman orang gerombolan sejak dulu lagi tak pernah derhaka. Biarpun belenjo ayor lior teman ngempen sejak 10 tahun dulu, menceritakan tentang penyelewengan pemimpin2 Gerombolan, depa tetap pangkah dacing walaupun depa tak peronah sangkal ape yang teman khabor...

"Ape yang kamu katekan tu benor belake Kulup, tapi ape nak buat... kite mentimun..." gitulah kate depa.

Tadi teman benor2 terkejut, nyaris nak demam cempere... bile apak teman kate, "Kalu panjang umor dan sehat tuboh badan, tobat apak tak mahu pangkah dacing lagi! tak hormat dan hargai rakyat langsung!"... itulah pengakuannya setelah apa yang berlaku hari ini...

Teman berlari dan memanjat puncak bukit belakang romah apak teman lalu melepaskan 2 das tembakan kemenangan. Satu kejayaan yang cukop manis sepanjang hidup teman! Mampuih kamu BN! Kamu hilang 2 penyokong hari ni!!

BENG! BENG!

(sila lepaskan dua das tembakan ke udara sebagai meraikan keluornye mak dan apak teman dari pekembar@rasuah!)

-labun KULUP SAKAH!

4 comments:

bc said...

KEBABOOOM!!!!! KEBAAABOOOM!!! (kuat sikit sbb pakai C4 Altantuya)

zambry!!!!! roti satuuuu....

Songkok Tinggi said...

gedebus! gedebus! itu senapang patah buatan sendiri. walaupun bunyi taklah menyeramkan tapi cukuplah buat UM=NO goyang lutut. Keme pun duk kempen kat adik ipor keme yang pekat birunye ni... Syukur seluruh ahli keluarga warna hijau keputihan, tapi tang sorang tu je pueh keme bancuh, tonyoh dan gaha dengan clorox pun belum nampak lunturnye lagi... susah betul nak tanggal dakinye yang melekat sejak zaman berzaman tu... sabor je lah, muga di bukakan pintu hati.

kame said...

wei, aku takda senapang la.. kalunk tembak pakai bom perut boehla... tapi bau dia memangg best..

Anonymous said...

kena sujud syukur tu,jgn lupa potong kambing....kambing hitam pun tak pe......