"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, March 17, 2009

Perhimpunan Haram UMNO Di PWTC - malaysiakini

Reactions: 
Hari ini tersebar pula desas-desus bahawa sekumpulan ahli Umno akan berhimpun di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) kerana tidak puas hati dengan cara dan keputusan Lembaga Disiplin Umno menjalankan siasatan.

Menurut sumber-sumber, mereka dijangka datang dari beberapa negeri dan akan berhimpun di PWTC setengah jam sebelum sidang akhbar tersebut diadakan.

Geng..! cepat, cepat, cepat..! sape-sape ade dekat-dekat kawasan tolong buat laporan..!

Rakyat nak tau berapa banyak trak FRU standby..?

Rakyat nak tau berapaa ramai anggota FRU standby..?

Rakyat nak tau berapaa das bom asap ditembak..?

Rakyat nak tau berapa gelen air asid disembur..?

Rakyat nak tau berapa ramaai kena belasah..?

Rakyat nak tau berapa ramai kena tahan..?

Rakyat nak tau berapa ramai yang datang..?

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah ... !!!

Woi..!

Zali dengan Tungaklangit tak pegi ka..?

Bantah, bantah, bantah, bantah, bantah..! jangan lupa bawak sepanduk dan banner-
"KAMI SOKONG RASUAH..!!!"

Jangan lupa bawak banner -
"KAMI NAK KETAM NATANG...!!!"

Kah kah kah kah kah ... !!!

16 comments:

Pengasas said...

Salam PerisikRakyat,
Mana ada FRU, kebanyakan dah cuti bawak anak-anak berkelah.
"Kami nok biwok, nate"

Anonymous said...

kami nak natang, ketam!!

Politikanjing(PA) said...

OITT...NANTI 'MEE SEGERA" KAT SITU HABIS BERTABURAN...SILAP GAYA TAK SEMPAT NAK TELAN. HAHA...

PWTC...PENYANGAK, WAYANG, TIPU, CEKEK.

AUKK....AUKKK

http://politikanjing.blogspot.com

AliBapoo said...

natang ketam nak kami!

keh keh keh...

tolong update news nanti bro...

thanx.

Anonymous said...

oii..aku nak gi alih kete jap(parking kat bas putra)..nanti ade yg tak puas hati kete aku lak jadi mangsa..buke buleh kiro ni puok2 celako

Anonymous said...

WOI SUKJ!! JAWAB LA KATA KJ TAK MAIN DUIT. DULU HANG DOK SYARAH KJ CALON BERSIH LA APA DAH JADI KAH KAH KAH KAH

Anonymous said...

apa hal korang berminat sgt dgn hal-ehwal UMNO???

ahli UMNO sndiri pun xtahu citer terbaru,..korang dh kecoh,..

klu dh ambil berat sgt,..join ajelah,.. jgn malu dan segan,..

hehehehe

Anonymous said...

Kita akan lihat banner tertulis "jangan ganggu hak kami -rasuah"

FRU tidak pakai topi merah tapi pakai topi hijau "lambang keamanan"

FRU tidak sembur air asid, tapi mereka sediakan "air mineral" untuk orang yang menjerit.

FRU tidak akan menangkap tapi jadi pengawal peribadi untuk menghalang penyokong Pakatan Rakyat dari tumpang berdemo.

Alahaiiii parti UMNO..... rumah kata pergi kubur kata mari mari....

chot said...

hehehehe

hahahaha

huhuhuhuh

huihuihui

Najib percaya Ali Rustam boleh terima keputusan Lembaga Disiplin
17/03/2009 5:06pm

KUALA LUMPUR 17 Mac - Datuk Seri Najib Tun Razak percaya Datuk Seri Ali Rustam boleh menerima keputusan Lembaga Disiplin UMNO yang tidak membenarkan beliau bertanding pada pemilihan parti akhir bulan ini.

Timbalan Perdana Menteri juga percaya Ketua Menteri Melaka itu akan terus kekal bersama UMNO. - Utusan

SPRM tanak dakwaaa si ALI ke?

Anonymous said...

Anon,

SUKJ mana ada lagi, dah arwah la... dia termalu tersipu-sipu menyorok bawah ketiak KJ.

Sekarang tidak lagi...........

Anonymous said...

big boss SPRM buat keje la?... rasuah tu bro. Luorg SPRM semuanye ampu org kaya

danny_a said...

"KJ,jangan rasuah lagi naa..pasni tak tolong lagi dahh..pak mertua hang dah tak dak.."amaran yang diberikan oleh lembaga disiplin.

hoh,amaran aje? pasni ali bising apsal dia pon tak kena amaran aje? hoh hoh hoh

Anonymous said...

Zali
hang mana pi..tak pi PWTC ke...
komenlah kat sini

Tungaklangit
kalau pi kat PWTC jgn lupa bawa tuala basah kot2lah gas pedih mata lepas

Master Yoda said...

Salam bro...

Kah kah kah...

Tok Ali,ape dah jadi???

Kah kah kah

Ade org tikam belakang ke Tok Ali???

Tu la, IQ rendah, ade hati nak jadi TPM

Kah kah kah

Anonymous said...

di selangor semalam di satu kawasan penduduk yang membuat demontrasi kemungkinan akan dikenakan tindakan kerana mengadakan perhimpunan haram...kata ketu polis daeras ditempat tersebut...
mereka penduduk berhimpun adalah kerana membantah pembinaan kolam udang di tempat mereka...
polis hari ini mengatakan bahawa kemungkinan akan mendakwa mereka...
hihiihhihi
kalau juak umno yang berhimpon di PWTC pulak macamana.....
fru akan jaga dan kawal mereka...
polis akan sedia kan payung untuk mereka jiha hujan..
polis akan bantu mereka semua..serta polis bantu merek amenjaga keselamatan mereka....hahahaha
kalau selain dari umno.....padah jawabnya...
selain akan ditangkap dan didakwa mereka semua akan di masukkan kedalam trak fru...
polis haruslah jangan bersikap pilih kasih dalam hal ini..
rakyat bukan bodoh...
water canon dilepaskan untuk menyuraikan perhimpunan.....selain dari umno.....
kesian lah kepada rakyat ...
mereka bukan penjenayah...
rakyat bukannya pembunuh..
rakyat bukannya jahat tetapi hanya ingin DEMOKRASI di hidupkan..
itu sahaja...
rakyat mahu POLIS bersikap adil dalah msemua perkara tanpa memilih siapa dan parti politik mana pon...

Anonymous said...

Org UMNO berkumpul secara aman xmerusuh. Lagipun berkmpl di kaw sndiri bangunan sndiri bukan dijln raya,..dan xde nak berbaring,..


kah!!kah!!!kah!!!