"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, March 13, 2009

Bengang Tahap 99 Petala Langit

Dah 2 hari dah aku dok bengang. Hari ni dah masuk tahap 99 petala langit. 2 hari tak leh log in email, 2 hari tak dapat log in blogger, 2 hari tak dapat log in google reader. Bantut.

Bongok punya Celcom BerukBand. Coverage macam semut..!

Cilako..!

7 comments:

Anonymous said...

sabooo....
ada hikmah nye tu....


...................av........................

Anonymous said...

weh topeng perak..mu dok area mana smpai celcom berukband lambat mcm siput tuh?

Unknown said...

AIII... marah teruk tuu, awak sepatutnya bersyukur dapat lagi menggunakannya. Celcom Broadband yang u kata teruk tuu tempat saya A+, tapi kalau dah tempat yang u guna tuu takdak 3G mestilah slow. Bersyukur dengan apa yang kita ada. Baik sikit pada 2 operator lagi.

Anonymous said...

Kenape tak cukupkan Tahap 100 je Petala Langit tu..?

Lagi banyak Petala...lagi banyal biol otak ko tu kan.. hahaha...

Anonymous said...

Salam sahabat, TP gua guna maxis pun kadang2 teruk jg, paling teruk masa ujan, lembap gila.

Anonymous said...

udah dok kat "snail river", mestilah lembab macam siput, kalau dok kat "elephant stone" mesti coverage besar bergolek-golek, tapi kalau dok kat bukit gantang, alamat letih "berukband" nak daki...tu yg lagi slow! Celcom tukan sapo punyo? mesti dio kacau sebab cerita ko panas sgt,dio dah tak boleh pikir nak buat cam no lagi dah...

Anonymous said...

untuk tp
aku ingat kau punya modem kasi tukar yang pakai bateri..
setahun lepas aku ada pakai modem ni tapi aku dah lupa brandnya
internet sangat stabil..
klau ko pakai yang biasa..bila panas je dia akan susut coverage dan bleh jadi hang...