"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, March 12, 2009

Khir Toyol Samseng..! - malaysiakini

Reactions: 
Diluar dewan perang tadi seekor toyol telah mengamuk dengan bertindak menarik janggut ADUN Hulu Kelang dari Pakatan Rakyat setelah ADUN Hulu Kelang tersebut bertindak membongkar dan mempersoalkan satu lagi skandal yang membabitkan Khir Toyol.

Berita penuh dekat [sini].

Oi...!!! Toyol dah tak tahan..! panas jubur woi..! panas kepala woi..!

Hari tu masa kau buat gila babi dok tuduh Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor tak de sorang pun yang mengamuk pi serang kau..! ni bila kau kene serang balik bertalu-talu kau nak marah pulak?

Oi Toyol..! kau baca dekat bawah ni -
  • Pada mulanya Saari beranggapan Khir hanya bergurau dengan menarik janggutnya tetapi ternyata Khir serius dan penuh emosi.
  • Bagaimanapun, amaran itu tidak menakutkan beliau untuk terus mendedahkan segala penyelewengan yang telah dilakukan ketika Khir menjadi Menteri Besar demi kepentingan rakyat negeri Selangor.
Kau nampak..? Saari tak takut dekat kau la woi..!

Apa kata kau masuk P*KIDA jugak macam Osman Jailu. mana la tau kot-kot Songkok Tinggi boleh kaver kau nanti..!

Woooooooooooo...!!!

Amik kau tempe..!

17 comments:

jinbara said...

toyol dh tkt beb...tu la lain kali jng nk kacau orng skrng kau plk kena...baru padan muka...kesian toyol.

madu naji$ mongolia said...

AWAS!!! toyol dah mengamuk sebab tak dapat supply tempe & botox!!!..

Bengap punya toyol...alamatnya gelap la masa depan nak jadi ketua pemuda lanun-lanun cap keris telanjang..

Anonymous said...

ni baru betul paku dulang paku serpih.wakakaakkakakaka.

Anonymous said...

Salam sahabat. Inilah toyol, masa dok kacau org bkn main sodap lg ye.. kalau blh apa dlm underware pun ko nak buka, haaa... skrg org br nak selak kain bini ko dah nglabah, apa punya bingai toyol botok ni..... Kalu tak silap aku toyol ni ahli pukida.....

Mazri said...

Dia tak tahan bila sebut nama bini dia. Sapa yang tak sayang bini beb. He he.

http://notobn.blogspot.com

maun said...

Baru ko tahu Toyol, siapa dia Kalid gagap tu....bukak lagi jangan tak bukak. khalid pakar tangkap toyol.

maun said...

Mazri,

Bukan sayang bini, takut bini....

ali baba bujang lapok said...

sape tak sayang bini oooiiiii.....

Anonymous said...

klu xsilap aku die pernah rasmikan program P*KIDA kat kuala selangor tp xtau la dah masuk kebelum

Anonymous said...

Salam sahabat, anak toyol ni ayahndanya dalam pukida adalah arwah.

Anonymous said...

HEHE PADAN MUKA KO TOYOL. APA NAK DIKATA, DUIT YANG DICURI DARI RAKYAT PUN DAH NAK HABIS, SILAP2 BERTANDING KETUA PEMUDA UMNO BAHALOL PUN KALAH PASTU PULAK KENA TIDO SORANG2 SEBAB ISTERI TIDO DALAM LOKAP. BODOH PUNYA TOYOL

Anonymous said...

ganas gak si toyo ni...balik lah indo......dtg tanah melayu buat kacau org.

bodik said...

Toyol tu tgh mengelabah,nampak sgt dia buat slh. inilah dia puak2 UMNO yg x sedar diri. byk mkn harta rakyat. itu yg kita tahu, mcm pula yg kita x tahu!!!

Anonymous said...

Apapun yg penting mlm td toyol ni dapat bunuh setan, hadiah dari zaharah kerana defen dia kat DUN, wakaka... siap pakai ubat yg zali bengong jual lg......(toyol bunuh setan? bukankah dia org ni sepupu?)

Anonymous said...

Haha..

Kalau 'ketua' pun dah tunjuk samseng camni, anak2 buah nya camne lak??

Mesti r berganda-ganda-ganda samseng..

Huk eleh..UMNO ni kata orang len jer samseng..diri sendiri tak sedar..

Tula..hati gelap....!

Hidayah camne nak sampai..

makan rasuah banyak..

hukhukhuk..

madu naji$ mongolia said...

Aikk ada toyol dari Indo kaa..aku ingat toyol berasal dari negeri arab???...ooo tu laa pasal toyol ni suka makan tempe. Satu lagi apasal toyol jenis ni tak botak, cuma rambut je puteh????

Anonymous said...

Ni spisis Toyol makan tempe .pasai tu ada rambut.Tapi makan tempe basi.Habis putih rambut.Sekarang beli rumah kat Mekah. Pastu bukak kilang tempe kat sana.