"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, March 12, 2009

Apa Pandangan Anda..? - malaysiakini

Reactions: 
Apa pandangan korang kalau......

Tun Dr Mahathir Mohamad, Tun Daim Zainuddin, Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi, Tan Sri Tengku Razaleigh Hamzah dan DS Anwar Ibrahim bergabung..?

18 comments:

Anonymous said...

Tapi Ezam dan Najib macam mana?

Anonymous said...

merosakkan negara, kelima2nya berfikiran sekular, kena ada pengimbang TGNA/TGHA baru Malaysia cemerlang, gemilang dan terbilang..

Din said...

Tungging langgang Malaysia.. depa tu bukan jenih satu kepala..

blues untuk rakyat said...

aku kekal bersama PAS.... terpaksa la kene tunggu 50 tahun lagi pon takpa...

Anonymous said...

lagi tak boleh percaya sebab semua tu otak karat umno.....

paloi bin mulau said...

mahathir out muahahahahaha daim out muhahhahahahaha

ku li ok skit paklah ni susah nak cakap muahahahahaha

kalau tak gabung rasanya lagi ok kot

jameon hassan said...

apsal kene gabung

Anonymous said...

Apa kata DS Anuar, TGHA, TGNA & Tengku Li bergabung??
Baru betui!!!

chot said...

By
Dr. Mahathir Mohamad

1. Kerajaan setelah kaji dengan mendalam memutuskan penjual ikan mesti berhenti mengguna tong-tong aneka jenis tetapi sebaliknya mengguna tong plastik buatan sebuah syarikat tertentu.

2. Keputusan ini bukan kerana kepentingan sesiapa hanya untuk lebih cantik dan canggih. Pelawat asing akan kagum kerana tong ikan kita begitu hebat.

3. Malang sekali, penjual ikan tidak paham. Mereka membantah.

4. Kerana begitu prihatin Kerajaan batalkan sahaja arahan untuk guna tong canggih.

5. Ramai yang berkata mereka terdengar FLOP selepas bunyi FLIP.

6. Kita tunggu perletakan jawatan tertentu.


hehehe lucu...

Hanif Nasir said...

Ku Li patut masuk PAS je, cukup la dengan AMENO tu...

Songkok Tinggi said...

semo taiko kat atas tu sebenarnya dalam hati nurani teringin sangat nak join PAS...tapi malu-malu kucing! tengok namo kat atas tu sapo jo yang belum berada atas pentas PAS sebelum ni? tapi bila kita dah tua bangka ni, elok sangatlah kita menginsafkan diri dan buat apa-apa amal yang boleh membantu kita dalam kubur! kita kena ingat 3 bondo jo yg bantu kita dalam kubur sok. (rasonyo kita semo tahu apo 3 bondo tu) TAPI apa ganjaran kita kalau dalam hati kita ada niat nak PERJUANGkan AGAMA ISLAM!??? kita nak ganjaran dunia ke? itu hanya untuk orang2 yg raso diri dio tak mati jo!

Singh_is_King said...

itu la benda yg paling aku bimbangkan.

TAPI aku x tekejut langsung kalau ia berlaku.

peihong said...

kalo tengok dari skop ekonomi...

gabungan yang mantap cuma nak ke che det duduk semeja dengan pak lah.

cuping merah said...

aku rasa bleh..
DS ANWAR JADI PM..
TENGKU RAZALEIGH TPM..
TD ZAINUDDIN MENTERI KEUWANGAN..
MAHATHIR JADI PENASIHAT ANWAR..
PAK LAH JADI PENASIHAT MAHATHIR..
tapi aku rasa ada kurang..xde ulamak dalam klompok ni...nk kena tambah lagi ni..

Anonymous said...

NO WAY!

Anonymous said...

Then all the rakyat's struggle will go down the drain. A question that should have never been asked.

aku nak negara aman said...

satu gabungan yg lagi akan membuat negara jadi kacau bilau. masing2 tak ngam sesama sendiri.

Mohd Hadi said...

Apa punya idea la, ini yang dinamakan merosak, bagilah idea yang mantap, selagi Malaysia takde orang yang setanding dengan keperibadian Tuan Guru Nik Aziz, susahlah jawabnya, bukan nak ampu atau taksub, cuba tanya dia dulu apa amalan dan pegangan dia sampai tak peduli dengan keduniaan untuk diri sendiri? yang lain tu macam tak percaya Tuhan Ada dan macam-macam .....