"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, April 05, 2009

Gambar Yang Menggugat UMNO/BN Bukit Gantang (i) - malaysiakini

Reactions: 
Gambar dekat bawah ni aku ambik dekat Pejabat MCA Cawangan Trong maa aku dok ronda-ronda petang tadi.

Jam 3:51 kami lalu depan Pejabat MCA ni, ada sorang apek dok melanguk atas kerusi roda dia... dalam hati aku terasa nak snap gambaq apek ni tapi aku tak tau pasai apa.

Bersambung dalam pos seterusnya... tunggu jam 9:00 malam... suspen nih...

9 comments:

cucu kwantung said...

SIMBOLIK !! menggambarkan MCA dah uzur dan nak kojol

Anonymous said...

yang pastiny teras BN adalah UMNO yang akidahnya Islam dan bukannya Pas yang terasnya DAP yang akidah nya .....bukan gitu????

Anonymous said...

anon 8.56, kok tanda lumpuhnya mca dan akan membawa jatuhnya bn. mungkin jika di beri tpm2 akan bangkit kuat sih!

matjambu.

soklan said...

matjambu, kamu indon ya? ohh ngak bisa ngudi..hehe

Anonymous said...

kalau akidahnyer islam... amalkan la ajaran islam tu. amal makruh nahi mungkar. meriahkn masjid, sembahyang jemaah, tinggalkn rasuah, jgn langgan gro, tutup aurat... umpama kalau kite kate proton kereta yg bagus tp dok pakai merc sapa mau caya. pastu bile org kate proton tuh cikai marah berapi2... lawak la lu.

Anonymous said...

ammno berapi2api cakap pasal Islam. ye ke ada cakap? cam xde je...

setakat cakap tp x amal nak watpe?

mesti ammno cakap diorg kuat amal agama...

tidak menutup aurat ajaran Islam ke?

rasuah ajaran Islam?

perti parti gelek amoi seksi dapat pahala?

bila la ammno nak sedar...

sedar la pemimpin korg x pk pon pasal korg, apa tah lg pasal Islam...

mrL

Anonymous said...

Bila lah PAS nak sedar

daeng said...

Ada rahsia besar disebalik gambar apek tua keseorangan yg semua perlu tahu... kemana peginya penyokong2 MCA ketika penyokong barisan yg lain tengah sibuk sana sini... sebenarnya hari ni mereka ramai2 bepakat pegi ke Ipoh...cari Alquran dgn terjemahan...kat Taiping dah habis stok kena borong...sebenarnya hari ni mereka dah pun melompat masuk PR... mereka kagum dgn org2 dlm PR kerana sifat keterbukaan yg ada dlm PR...siapa saja blh berhujah dikhalayak ramai mengunaka ayat2 "Suci" Alquran ... itulah ciri2 yg sepatutnya org2 UMNO patut ada, contohi PR ..buat perubahan yg patut dan separuh patut...klau nak menang hati penyokong Islam dan bukan Islam... Takbir..Takbir..Takbir!!!

Anonymous said...

BILA LA UMNO/BN NAK MATI....