"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, April 06, 2009

Mee Segera Di Kampung Chel Bukit Gantang - malaysiakini

Reactions: 
Seronok dapat baja free ye bang..?

Bukan senang nak dapat anak ayam free...

Pesen lama... dalam beg plastik tu ada kain baju... kah kah kah kah kah... ambik jangan tak ambik...

Daripada lori ni lah semua bantuan-bantuan mee segera tu turun...betul-betul depan Markas UMNO Kampung Chel.

UMNO dulu, kini dan selamanya... Rasuah...

12 comments:

paloi bin mulau said...

teman dah agak bila najib kata takdak mee segera hari mesti ada cara lain akan digunakan. teman tahu mesti amno mahu bagi sesuatu terus kepada pengundi. dgn itu pengundi akan merasakan budi amno.

kalau setakat buat kemudahan asas rakyat spt jalan, longkang dll pengundi tidak merasa nikmat terus dari amno kununya hehehehe. kalau ayam, kain, baja dll ini kunun2nya perang saraf berkesan pada amno.

teman tak tahu le samaada amno bertujuan memberitahu itu semua sumbangan rasmi amno. hehehehe tapi kalau peruntukan datang dari kocek kerajaan, taktik amno ni memang hampeh hehehehe.

kalau duit kerajaan katakan pada pengundi jgn segan2 datang ambik. memang hak kome sbg rakyat. kome tak berhutang apa2 dgn amno. sama mcm amno cuba turap jalan. itu projek kerajaan. bukan duit amno.

apa amno bagi balun je. time pangkah nanti cari yg hijoooo heheheheheh

Anonymous said...

oiiiii...SPRM CEPAT LAH SIASAT...MAKAN GAJI BUTA KER.....KOJO TAK NK BUAT BETUL2...KITORANG NI BAYAR CUKAI....SBB TU ANAK2 KORANG SEMUA BERJAYA DEK MAKAN GAJI TAK BERKAT....HAHAHHAHAA....

lokun said...

mee segera (spt mee maggi) tu jika dimakan sekali sekala takpe...tapi jika dimakan selalu, boleh dapat darah tinggi kerana kandungan garam MSGnya yg tinggi. Jadi, hati2 dlm menerima mee segera terutama yg tak berkat tu..takut lama2 kena 'stroke' terus mangkat nanti.

mangchikla said...

Ayoh Zit Kecek slalu "beri gula kuca, beri kain pakai, beri duit ambek...bilo time makah (mengundi) undi PAS".

Anonymous said...

hehe....ambik2...pilih2...
nak pangkah nnt..pangkah PAS...

Anonymous said...

Ini bukan ka bukti jelas yg boleh masuk court!!!Apa lagi lantik lawyer cepat!!Jgn bila dah menang buat dunnoo ja...buat kess..bawak mahkamah!!!

Minda Sihat said...

Agen betul-betul buat duit haram..
rasuah atas rasuah...

Kalau 1 juta dirasuah oleh DS Najib untuk 1000 orang penduduk bukit gantang. Kira-kira seorang akan dapat akan dapat RM1000.

Hangpa ingat berapa ringgit sampai kat seorang penduduk bukit gantang.

hantu bulan mengambang said...

silap eja tu bukan kg chel, kg Cheh...Bkt Gantang.. ni aku pun ada kat situ juga, nak abil anak ayam dan baja. ayam tu sempat le ambil tapi baja kena kebas walau pun dah berdaftar, kecian aku tak dapat bantuan,macam nak nagis huk huk..mujur juga gambar tak kena rakam...

Iron_Mask said...

salam.....kampung cheh ler bukan chel

biqque said...

saya sendri dah balik ke taiping dan menyaksikan sendri project mee maggie...lawak plak rasanya...jalan baru, korek sana tampal sini, jentera pembinaan sepanjang jalan...haihhhhh...sedap sedap! kalau camni, nak lah pilihanraya setiap tahun! kompem sume baru!

BN menang said...

inilah rezeki kepada rakyat.Pilihanraya membolehkan UMNO membantu rakyat secara terus.Mee segera atau apa saja tak penting yang penting rezeki untuk rakyat.Insyallah BN akan menanggg!!!!!!

bodik said...

bn menang... ko ni org kg mana?...ko x tahu ke yg kat bukit gantang ramai yg dah sokong pr. umno cuma tinggal veteran aje...kalau ko muda ko pun termasuk yg veteran. kan TG Nik Aziz dah ckp bila umno bg ambil itu rezeki dr Allah bkn dr pemimpin sb semua tu duit rakyat. lps ambil pangkah dan sokong pas....betul x paloi bin mulau!!!