"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, April 06, 2009

Srikandi Kena Londeh Seluar Dek UMNO/BN - malaysiakini

Reactions: 
Petugas Srikandi kena londeh seluar dek budak UMNO/BN masa edar risalah.

Sekarang tengah buat laporan polis.

28 comments:

Org Perak said...

Awat jd lagu tu?
Dah teruk sgt ni...

Kesan drpd 'tarian ghairah' di Kuala Sepetang kot?
Harap dapat fikir dgn otak...

Anonymous said...

londeh jgn x londeh.... ada nampak apa dalam tu.... amik gambar skit klik..klik..klik... hantaq mai sini buleh pakat tengok ramai2.... bukan senang woooo .....

Anonymous said...

cmne bleh terlondeh?
pakai ape yg senang sgt nak di londeh tuh?

min said...

tak de gambar ker...

Anonymous said...

aku bimbang, pi balai, piak polis suruh tunjuk sekali lagi macam mana kena londeh tadi.
lepas tu, depa tanya pulak, depa raba tak?
raba macam mana?
HANCUR

Anonymous said...

Tak pe, esok pengundi Bukit Gantang akan londeh UMNO ramai-ramai.

pengliporlari said...

srikandi jangan lenggok sangat.....hai...pakai sua kena lindeh,pakai jubah kena selak!balut dengan bendera la yob

IndukYati said...

Salam semua,
cammana dak kena londeh,pakai seluar semua dah terlondeh,nampak apa yang sepatutnya disorok...kena londeh,baru padan muka...anyway...esok pagi kita pakat londehkan UmNoBeEnd...kasi pecah sama dia...

pengliporlari said...

bro..copek lo posting!kain aku nak terlondeh dah ni

indraputra80 said...

quote"londeh jgn x londeh.... ada nampak apa dalam tu.... amik gambar skit klik..klik..klik... hantaq mai sini buleh pakat tengok ramai2.... bukan senang woooo ....."Unqoute

Citt!!!

Apa punya tekehel....

Nak tengok apa??

Semuer sama.

Itu pesan Nabi kita

Anonymous said...

bingai lah lu mamat
cerita kosong
memang bingai hang ni.
dok meraban tak tentu pasal
ni srikandi pkr kena londeh dengan anwar kot.
pastu anwar liwat.
hang ada liwat sekali ke?

takda otak cerita fitnah

Boyot said...

kena londeh je ke, lepas tu tak kan tak buat apa2 kot. tak seleralah kot tengok bulu tak pernah cukur, kira nak simpan janggut jugalah tapi kat bawah

Tinta Hitam said...

kalau pemimpin mereka pun boleh kurang ajar pegang bontot org inikan pula budak budak dia.

pastikan polis ambil tindakan.Jika tidak siarkan laporan polis pada blog

Anonymous said...

Isnin, 06 April 2009Laman Mikro BERNAMA

Hanya Calon BN Ismail Safian Yang Layak Mengundi Esok


TAIPING, 6 April (Bernama) -- Hanya calon Barisan Nasional (BN) Ismail Safian yang layak mengundi dalam pilihan raya kecil kawasan Parlimen Bukit Gantang esok.

Beliau akan mengundi di Sekolah Kebangsaan Bukit Gantang, Changkat Jering.

Calon PAS, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin bukan merupakan pengundi di Bukit Gantang tetapi di kawasan Dewan Undangan Negeri Pasir Panjang di bawah kawasan Parlimen Lumut.

Calon Bebas pula, Kamarul Ramizu Idris langsung tidak mendaftar sebagai pengundi di mana-mana kawasan.

Terdapat 55,562 pengundi berdaftar di Bukit Gantang, termasuk 136 pengundi pos.

Sebanyak 32 tempat mengundi disediakan untuk pilihan raya kecil di kawasan ini.

Anonymous said...

tulaaaaa...gurunya adakat lunas......paku dulang paku serpih....Insyallah Umno kembali tadbir dengan lebih tekun....undilah pada terasnya bukan kulitnya.....

pemerhati sepi said...

Teringat pulak kat JJ raba ponggong pompuan kat kelab malam.. parti Bee End.. dari pemimpin sampai ke akar umbi.. sama perangai.. tu pasai perogol, perasuah dan pembunuh boleh diterima jadi pemimpin UMbodoNO..

pemerhati sepi said...

wooiii.. korang UMbodoNO anony 8.38, yg kena londeh tuh pkr oleh umno celaka.. ko tak paham ker..kalu kulit dah tak menarik, camner orang nak membeli/membacanya..

Anonymous said...

srikandi kena pakai sluaq yg elok sket..jgn pakai yg jerut punya..mmg le kena londeh... pakai sluaq jeans pun takpa.. bukan jeanne..nnt lain citer plak.. - Neo

Anonymous said...

londeh xpa.. jgn tunjuk anu udah le timah oii

Anonymous said...

Tu la org melayu...otak biru...dah ikut perangai org puteh!

Anonymous said...

Laknatullah la org umno perogol nih

solonti said...

Kalau hitam tetap hitam!

Kalau dah memang jahat tak kira pakai apa pun tetap nak serang. Dan anda fikir ini jenaka?

Kena pada adik, kaka, isteri atau ibu sendiri baru tahu tinggi rendah nya lantai.

Anonymous said...

orang jenis gengx umno ni memang macam tu agaknya kat rumah mak dia punya kain dia londehkan juga silapx opah dia punya kain dia londehkan juga nafsu tintong betul ler orangx amno ni, seperti nafsu pemimpinx mereka juga

Panglima Perang Cyber said...

mana pegi komen blogger BNM di sini ???

macam budak3 je tulisan di sini.tak ada intelektualiti sangat.

kalau mcm nilah rasa lagi cepat bungkus pakatan rakyat tu nanti...

Anonymous said...

woiii haram jadah PANGLIMA PERANG SIBER.....ko bg kat aku adik pompuan ko biaq aku londeh kan suar dia nak.....kalau x der adik pompuan x per ko bwk dtg mak ko biaq aku londehkan kain dia....pastu ko komen lah pakai daya pemikiran intelek ko yg tinggi tu.....BODOHHH!!!!!!!!!!

makanbabiZionist said...

takpe....slesai dulu prk, siap lah bangsa Haiwan Zionist tu.

Anonymous said...

macam anjing saja yop.

Anonymous said...

hahaha.. panglima perang tu tak sedar diri ke?
bape ramai orang tengok goblog dia tu..
kehkehkeh.. ade ati nak tapaukan perisik rakyat.. kahkahkah.. lu pikir la sendiri john...